Ultima Online Server (Pyramiduo)
-
bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
-
mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
----------------------------- -
mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
-----------------------------
Hocam UO 97 yılında çıkmış MMORPG oyunudur.Diğer oyunlardan apayrı ayrı bir dünyadır.
Bana göre kısa bir dönem yancı olarak tabir ettiğimiz :p bilen birinin yanında izleyerek öğrenilebilecek bir oyun. Çünkü bilmeyen biri için ne sikim sonik bir oyun lan havasına sokabilecek bişi bu :p
Ama oyunu öğrendikten sonra bağımlılık etkisi yapıyor. UO'yu bıraktım diyen kişiler genelde tekrar başlarlar. Hep bir eksiklik hissettiklerinden. Yani UO anlatılmaz yaşanır :D
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:19'da Branxian tarafından düzenlendi. -
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
-----------------------------
Hocam UO 97 yılında çıkmış MMORPG oyunudur.Diğer oyunlardan apayrı ayrı bir dünyadır.
Bana göre kısa bir dönem yancı olarak tabir ettiğimiz :p bilen birinin yanında izleyerek öğrenilebilecek bir oyun. Çünkü bilmeyen biri için ne sikim sonik bir oyun lan havasına sokabilecek bişi bu :p
Ama oyunu öğrendikten sonra bağımlılık etkisi yapıyor. UO'yu bıraktım diyen kişiler genelde tekrar başlarlar. Hep bir eksiklik hissettiklerinden. Yani UO anlatılmaz yaşanır :D
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:19'da Branxian tarafından düzenlendi.
-----------------------------peki hocam öğrenebileceğimiz videoları var mı?
-
mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------Branxian bunu yazdı:
-----------------------------mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
-----------------------------
Hocam UO 97 yılında çıkmış MMORPG oyunudur.Diğer oyunlardan apayrı ayrı bir dünyadır.
Bana göre kısa bir dönem yancı olarak tabir ettiğimiz :p bilen birinin yanında izleyerek öğrenilebilecek bir oyun. Çünkü bilmeyen biri için ne sikim sonik bir oyun lan havasına sokabilecek bişi bu :p
Ama oyunu öğrendikten sonra bağımlılık etkisi yapıyor. UO'yu bıraktım diyen kişiler genelde tekrar başlarlar. Hep bir eksiklik hissettiklerinden. Yani UO anlatılmaz yaşanır :D
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:19'da Branxian tarafından düzenlendi.
-----------------------------peki hocam öğrenebileceğimiz videoları var mı?
-----------------------------Hocam video ile falan olacağını sanmıyorum.
Ama warrior karakter açtıgında basit bir şekilde yavaştan öğrenebilirsin.Çünkü savaşlarda biraz el becerisi, birazda macro bilgisi gerekli.
Onuda bilen biri sana öğretmesi gerekiyor yoksa acayip sıkılırsın.
Öğrendikten sonra zevkli oluyor zaten. Ultima-strike.com diye bir site var. Oradan öğrenebilirsin baya şey.
-
vortex turnuvası tavla turnuvası falan hala yapıyolar mı?
-
Aynen :D Tavla görmedim ama zar turnuvası var :p
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 22:13'da Branxian tarafından düzenlendi. -
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------Branxian bunu yazdı:
-----------------------------mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
-----------------------------
Hocam UO 97 yılında çıkmış MMORPG oyunudur.Diğer oyunlardan apayrı ayrı bir dünyadır.
Bana göre kısa bir dönem yancı olarak tabir ettiğimiz :p bilen birinin yanında izleyerek öğrenilebilecek bir oyun. Çünkü bilmeyen biri için ne sikim sonik bir oyun lan havasına sokabilecek bişi bu :p
Ama oyunu öğrendikten sonra bağımlılık etkisi yapıyor. UO'yu bıraktım diyen kişiler genelde tekrar başlarlar. Hep bir eksiklik hissettiklerinden. Yani UO anlatılmaz yaşanır :D
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:19'da Branxian tarafından düzenlendi.
-----------------------------peki hocam öğrenebileceğimiz videoları var mı?
-----------------------------Hocam video ile falan olacağını sanmıyorum.
Ama warrior karakter açtıgında basit bir şekilde yavaştan öğrenebilirsin.Çünkü savaşlarda biraz el becerisi, birazda macro bilgisi gerekli.
Onuda bilen biri sana öğretmesi gerekiyor yoksa acayip sıkılırsın.
Öğrendikten sonra zevkli oluyor zaten. Ultima-strike.com diye bir site var. Oradan öğrenebilirsin baya şey.
-----------------------------Hocam kendine acayip bağlıyor dediğin için oyunu indirdim ama yüklemiycem :D
-
mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------Branxian bunu yazdı:
-----------------------------mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------Branxian bunu yazdı:
-----------------------------mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------bu uo nedir yenilir mi? içilir mi?
-----------------------------
Hocam UO 97 yılında çıkmış MMORPG oyunudur.Diğer oyunlardan apayrı ayrı bir dünyadır.
Bana göre kısa bir dönem yancı olarak tabir ettiğimiz :p bilen birinin yanında izleyerek öğrenilebilecek bir oyun. Çünkü bilmeyen biri için ne sikim sonik bir oyun lan havasına sokabilecek bişi bu :p
Ama oyunu öğrendikten sonra bağımlılık etkisi yapıyor. UO'yu bıraktım diyen kişiler genelde tekrar başlarlar. Hep bir eksiklik hissettiklerinden. Yani UO anlatılmaz yaşanır :D
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:19'da Branxian tarafından düzenlendi.
-----------------------------peki hocam öğrenebileceğimiz videoları var mı?
-----------------------------Hocam video ile falan olacağını sanmıyorum.
Ama warrior karakter açtıgında basit bir şekilde yavaştan öğrenebilirsin.Çünkü savaşlarda biraz el becerisi, birazda macro bilgisi gerekli.
Onuda bilen biri sana öğretmesi gerekiyor yoksa acayip sıkılırsın.
Öğrendikten sonra zevkli oluyor zaten. Ultima-strike.com diye bir site var. Oradan öğrenebilirsin baya şey.
-----------------------------Hocam kendine acayip bağlıyor dediğin için oyunu indirdim ama yüklemiycem :D
-----------------------------branxian doğru söylemiş birinin yanında oturup izliceksin öle öğrenceksin abim oynarken bu oyunu apartmandan arkadaşlarla bizim evde toplanıp abimi izleyerek öğrenmiştik
-
Ultima online bitmeyen bir oyundur. Başlamayın , tavsiye etmem :D
