Üniversite Hakkında Bir Soru ?
-
Ben bu yıl bi ünide okuyordum ilk yarı yıl bitmişti 2. yarı yıla para bulamadım ve ders kaydı yaptırmadım harç parası yatırmadım..
Şimdi ben seneye tekrar harç parasını yatırıp ders kaydını yapıp devam edebilir miyim?
Baştan mı başlamam lazım devam edersem ? yani 1. sınıftan ?
Yoksa hiç şansım yok öss ye girmek zorunlumuydum ? öss kaydı yaptırmadım..
-
aynı şekilde banada oldu muğla üniversitesinde 2 yarı para bulamadım okula gittim lise diplomasını elime verdiler...
-
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
aynı şekilde banada oldu muğla üniversitesinde 2 yarı para bulamadım okula gittim lise diplomasını elime verdiler...
-----------------------------:/ hadi ya.. sıçtık desene
-
Dondurmadınmı hoca kaydını??
Bişi olmaz...
Derslerin hepsinden devamsızlıktan kalmış sayılırsın,
Sonra öteki sene devam edersin...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Dondurmadınmı hoca kaydını??
Bişi olmaz...
Derslerin hepsinden devamsızlıktan kalmış sayılırsın,
Sonra öteki sene devam edersin...
-----------------------------
edit soru ? (anlamsız olmuş)dondurmadı, ama okula gitmedi, bu nedenle ders seçmedi.... nasıl derslerden kalmış olur?
-
Ders seçmedi ise hiç bi problem yok bu sene gidebilir..
Derslerdende kalmamış bu sayede ortalamayıda düşürmemiş olursun...
-
dostum yine devam edebilirsin.
-
sanırım okulda kayıt yenilemeyle ilgili bi duyuru asmışlar tam bi bilgim yok
okulu arıyorum bilgi veremeyiz diyolar bilgi formunu doldurdum cevap yok :S ..
şimdi ben peki devam etmek istesem kayıt mı yenilicem veya
harbi harbi şimdi vizeler var haftaya gitsme okula devam edebilcem mi yani :S ?
-
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
aynı şekilde banada oldu muğla üniversitesinde 2 yarı para bulamadım okula gittim lise diplomasını elime verdiler...
-----------------------------way piçler, saçmalık.
keşke sende katkı k. si isteseymişsin. bi şans daha yada daha sonra ödeme gibi bişey olamıyomuymuş? aq. eğer harbiden öyleyse saçmalık.
-
hoca sene başında seni hangi danışman a kaydettilerse o danışmana git sor. olmadı bölüm sekreterine sor, o da olmadı bölüm başkanına, dekana çık. Herşeyin bi çaresi vardır. Daha geç olmasa gerek. Ama daha da fazla sarkıtma bir an önce git derim ben.
-
hoja ders kaydı yaptırmadıysan bosuna gidip vizelere girmeye falan calısma
sen su anda 2 donem dersleri almamış olarak gozukuyosundur...seneye bu seneki dersleride
alırsın ama kesinlikle ogrenci işlerine danış harçı yatırmadım ne olcak die..butun universitelerin
kuralları başka oluyo ama harç yatırmadın diyede kimse kaydını falan silemez...
