Üniversite Ve Şehir Tavsiyeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireFly.
    BaBe
    BaBe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2010
    Erkek

    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eskişehire git rahat et kardeş.

     


    -----------------------------

     


    ,,,lel,,,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek

    hocam senin amacın üniversite okumak değil. öyle üniversite de kızlar tecavüz ediyor diyolar da yalan öyle bir şey yok inanma böyle şeylere git adam gibi iş bul çalış.


    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    BaBe bunu yazdı:
    -----------------------------

    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eskişehire git rahat et kardeş.

     


    -----------------------------

     


    -----------------------------


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    ameros bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam senin amacın üniversite okumak değil. öyle üniversite de kızlar tecavüz ediyor diyolar da yalan öyle bir şey yok inanma böyle şeylere git adam gibi iş bul çalış.


    -----------------------------

    Bu konudan sen nasıl anladın amacımın ne olup olmadığını?

     

    Oturdugum şehir olan İstanbul'a yakın olmasından mı? Puanımın yeteceği yerleri sormak istememden mi? Kendim gibi "muhafazakar kesim" diye adlandırılan kesimden olmamasını istememden  mi? Yoksa daha uygun fiyatlara barınabilmek istememden mi?


    Asıl senin amacın ne? Ben onu anlamadım. Cevap yazıp konuyu kirletme.

     

    Tavsiyelere devam beyler. Araştırıyorum siz yazdıkça.

    not: eskişehirin puanı yüksek beyler. bana olmaz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    eskişehir yada izmir derim hocam yani okunacak en güzel şehirlerdir. ama kriterlerinin ne kadarına uyarlar bilemem


    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Eskişehire gidemessen.Etrafında gezebileceğin yerlere yakın olan küçük yerlere git.Hem küçük yer çok para harcamassın hemde vaktin oldukça kaçar gezersin.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    edirne merkez :| içkide içiyosan tam yeri istanbula 2.5 saat 


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    muğla aklındaysa çıkar aklından...uzak öte bi köşeye koy sonra orda unut...arada tatile git sadece

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    edirne on numara şehirdir. Yazları sıcak ve kurak kışları götündeki kıllara kadar donduğun bir şehir.

     Şaka bi yana gerçekten çok güzel bir şehir. Örnek veriyim.

    Edirneye ilk gittiğim sene minibüs nere gidersen git 50 kuruşdu, şimdi 75 mi 1 tl mi ne. Ve istediğin yere gidebilirdin minibüsle. 

    Kiralar ucuz, ilk gittiğim sene 2 oda 1 salon (salonu 2ye ayırmıştık bi oda bi salon  yapmıştık toplamda 3 oda bi salon oldu) ev 250 tl yidi. 

    Her türlü yemek için yerler yakın. Dominos burger bi telefonla hemen geliyo zaten. 

    İnsanları çok iyi.

    Orman çok yakın. Yürüyerek bile gidebilirsin. İçmek için bisiklet sürmek için on numara mekan. 

    üniversitenin olimpik havuzu 3 tl :D Ve kimse olmuyo rahatsın.

    Bence git ben çok güzel 3 sene geçirdim orda. 


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    rudeboy1905
    rudeboy1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar , üniversite tavsiyesi lazım. Şöyle sıralayalım:

     

     - İstanbul'a yakın olmalı. ( Trakya - Marmara - Batı Karadeniz - Egenin haritada üst kısımları)

     - Puanı çok yüksek olmamalı. (60.000 ve daha düşük sıralama) (Bilg.Müh)

     - Şehrin halkının muhafazakar kesimden oluşmaması. (tercihen)

     - Tek kişilik yurt ve ev kiralarının çok yüksek olmadığı (tercihen)

     

    bi üniversite yazabilir misiniz? Ayrıca yazdığınız üniversite hakkında sıraladıgım maddelerle ilişkin bilgiler de verirseniz sevinirim.


    -----------------------------

    hocam Mersin güzel. hatta bu sene yada gelecek sene gelmeyi düşünüyoran sana dayalıdöşelievbileveririm. ben bu sene yarım donem okuyacagım. memleket bolu. burdakı esyaları gelen kiracılara vereceğim.evden herşey var aklına gelen. sen sadece bavulunu al gel.vemersingerçekten yaşanacak yer. biucundan bi ucuna dolmuş 1lira. hayat cok ucuz. herşeyın kaçağıvar ve inanılmaz ucuz.  aklına yatarsa mersin buyur gel ;)
    Edit: İstanbula yakınolması şartını yenigördüm :) 

Toplam Hit: 3006 Toplam Mesaj: 26