folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Üniversitede Neden Hak Edilen Not Alınmaz ?



Üniversitede Neden Hak Edilen Not Alınmaz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    Bize özel mi (ki 3-5 arkadaşım var farklı üniversiteden aynını söylüyorlar)

    yoksa öğretim görevlilerinin ellerinde fazla ip olmasından kaynaklı bi ego tatmin etmek /öğrenciyi notla dizginlemek mi  bu çözemedim ?

    100 bekliyorsun 50-60 geliyor 50-60 bekliyorsun 70-80 geliyor. .şak geçiyorlar resmen harbi sıkıldım ya. Çalışmayan dersi takip etmeyen adam giriyor bizden yüksek alıyor insanın hevesi kırılıyor.

     

    Sizlerde yaşıyor musunuz bu tür problemler hocalar ALLAH aşkına söyleyin bize mi özel bu ?


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Dünyanın her yerinde böyle, üniversitedeki notlarına aldanma çünkü o saçma sapan notlar sadece hocanın egosunun üzerindeki tatminidir.

    Belkide hayatın gerçeklerini ve zorluğunu anlaman adına verilir o düşük notlar, konuyu bilip bilmenle, soruyu çözüp çözmenle pek alakası olmuyor bazen.

    Aldırmadan öğrenip öğrenmediğime, konuyu bilip bilmediğime bakıyorum, vicdanım kendi notunu veriyor zaten.

    Esconda tarafından 12/Nis/13 17:45 tarihinde düzenlenmiştir

    https://t.me/pump_upp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam bizim okulda 50 yaşlarında 2 tane adam vardı daha programı açmayı bile bilmezlerdi.Adamlar hocaya yağ çeke çeke soruları alırlar veya hocalarla hafta sonu yemek yemeğe giderlerdi ve onlar mezun oldu bizde takıldık.Hiç birşeyden de anlamazlardı.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam bizim okulda 50 yaşlarında 2 tane adam vardı daha programı açmayı bile bilmezlerdi.Adamlar hocaya yağ çeke çeke soruları alırlar veya hocalarla hafta sonu yemek yemeğe giderlerdi ve onlar mezun oldu bizde takıldık.Hiç birşeyden de anlamazlardı.

    50 yaşında adam üniversite okuyup bitirse zaten bu saatden sonra ne olcak hocam salla gitsin :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Calculus denen 1000 lerce sayfalık deli bir kitapdan bir şeyler öğremek yerine bir şeyler ezberlemek zorunda olduğum şu dakkalarda isyanımı dışa vurabileceğim çok güzel bir konu olmuş.

    Sebebi şu bizim okullarda bir şey öğrenmeni beklemezler biri bir şey anlatır senden anlattığını ister. Ezberleyeceksin lan yoksa kalırsın mantık bu.

    Ben mesela ilk dönem matematikten kaldım oysa buraya 50 de 45 net ile gelmiştim. Bildiğim integral ve türevden soğudum çünkü ezberlemessem bir hiçim. Ezber yeteneğimde yok. Millet ders notundan çalışırken ben calculustan çalıştım tabi bitmedi hepsi ve kaldım. 

    zeybekustasi tarafından 12/Nis/13 18:01 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam bizim okulda 50 yaşlarında 2 tane adam vardı daha programı açmayı bile bilmezlerdi.Adamlar hocaya yağ çeke çeke soruları alırlar veya hocalarla hafta sonu yemek yemeğe giderlerdi ve onlar mezun oldu bizde takıldık.Hiç birşeyden de anlamazlardı.

    50 yaşında adam üniversite okuyup bitirse zaten bu saatden sonra ne olcak hocam salla gitsin :D

    Hocam adamlar biri İŞKUR ' da çalışıyor diğeride Tapu Kadostra da maaşlarını ve mevki yükseltmek için geliyorlardı.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam bizim okulda 50 yaşlarında 2 tane adam vardı daha programı açmayı bile bilmezlerdi.Adamlar hocaya yağ çeke çeke soruları alırlar veya hocalarla hafta sonu yemek yemeğe giderlerdi ve onlar mezun oldu bizde takıldık.Hiç birşeyden de anlamazlardı.

    50 yaşında adam üniversite okuyup bitirse zaten bu saatden sonra ne olcak hocam salla gitsin :D

    Hocam adamlar biri İŞKUR ' da çalışıyor diğeride Tapu Kadostra da maaşlarını ve mevki yükseltmek için geliyorlardı.

    50 yaşında mı gidelim üniversiteye. harbiden ayıp bu yapılan ya. 2 tane adamın egosu tatmin olacak diye biz gibi on binlerce gencin geleceğiyle hevesiyle oynanıyor


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Hocam bizim okulda 50 yaşlarında 2 tane adam vardı daha programı açmayı bile bilmezlerdi.Adamlar hocaya yağ çeke çeke soruları alırlar veya hocalarla hafta sonu yemek yemeğe giderlerdi ve onlar mezun oldu bizde takıldık.Hiç birşeyden de anlamazlardı.

    50 yaşında adam üniversite okuyup bitirse zaten bu saatden sonra ne olcak hocam salla gitsin :D

    Hocam adamlar biri İŞKUR ' da çalışıyor diğeride Tapu Kadostra da maaşlarını ve mevki yükseltmek için geliyorlardı.

    haa vay danalar.

    O zaman hak yenmiş.Olmaması gereken bişey.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Üniversite yıllarında bir tane dangalak kılıklı doc dr olan yavşak kağıtları hiç okumazdı. Salla rasgele not 20beklersin 50 gelir 90beklersin 40 gelir. Hele bir de testlerde arkadaşla aynısını işaretliyorum amk o alıyor 90 ben alıyorum 70 şimdi bakıyorumggülüp geçiyorum. 

    Ah gençlik öğrenecek çok şeyiniz var!!!!!

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    bazen çok bilmek de hataya sebep olabiliyor. çok çalıştığımda sınav soruları kolay olursa böyle oluyor genelde.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek
    WebJas bunu yazdı

    Bize özel mi (ki 3-5 arkadaşım var farklı üniversiteden aynını söylüyorlar)

    yoksa öğretim görevlilerinin ellerinde fazla ip olmasından kaynaklı bi ego tatmin etmek /öğrenciyi notla dizginlemek mi  bu çözemedim ?

    100 bekliyorsun 50-60 geliyor 50-60 bekliyorsun 70-80 geliyor. .şak geçiyorlar resmen harbi sıkıldım ya. Çalışmayan dersi takip etmeyen adam giriyor bizden yüksek alıyor insanın hevesi kırılıyor.

     

    Sizlerde yaşıyor musunuz bu tür problemler hocalar ALLAH aşkına söyleyin bize mi özel bu ?

    valla hocam haftada bi gün okula giderim, ondada en arkada uyurum 3.0 ortalama gelir 4 üzerinden, 4 gün okula giden en önde not tutan adama 1.75 gelir. Birikim meselesi mi desem zeka meselesi mi bilmiyorm öyle ahım şahmıda bi üni okumuyorz ama hayatımda gördmeidğim ingilizceden 90 alıp aa düşürdüm adam 10 alıyor 10 test lan sallasa 20 alır bence bi sorgula kendini

Toplam Hit: 2489 Toplam Mesaj: 27