Üniversitelerin Öğrenci İşleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    2 dk lık iş almasıda bugün açık olmaz. birde 50 kuruş alıyorlar 1 tane A4 kağıdına. Anasını satıyım 500 lük paketler kırtasiye de 5 lira.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pr_x71
    pr_x71's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hocam bahsettiğimiz devlet üniversitesiyse imkansız dediğin şey.Biz adamları hafta içi bulamıyoruz ki haftasonu bulalım :)


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    öğrenci işleri açık olsa bile fakülte sekreteri/yrd sitsen olmaz. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MY91
    MY91's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam siz hangi üniversitedesiniz öyle :S Yıldız Teknik Üniversitesindeyim ben bi kağıda isim soyisim kaç tane olduğunu yazıyorsun pazartesi perşembe sanırım o iki günde geliyor ordan alıyorsun istersende online başvurup pazartesi perşembe alıyorsun ve beleş 


    -----------------------------

    hocam ben zong. karaelmas üni. deyim....

    Bizzat kendim arkadaşa aldırıp faxlattırdım. Bizde gün farketmeksizin form doldurup bırakıyorsun,daha sonra seninkiyle beraber basvuran herkesin öğrenci belgesi bölümlere göre sınıflandırılmıs kutulara bırakılıyo ve alıyorsun...

    Alırken de sen kimsin? bu belge senin mi fln bakmazlar bile


    Hayatı tesbih yaptım... Bazen çekiyorum bazen sallıyorum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    1.si bileick üniversitesindeyi m ve arkadaşlarım benim yerime alamıyor

    2.si öürenci belgesinde bandrol olsa bile öğrenci belgesini staj yapıcağoım firma istiyr onun için belge şart

    3.sü faxlamıyırlar bunu biliyorum

    4.sü bu gün kapalı

    5.si öğrenci belgesi için kimilği veiryruz 1 saat sonra alıyoruz 1 lira veriyoruz..

     

    şimdilik bu kadar çok kötü durum işte..


    -----------------------------

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaten direk vermiyolar lisedeki gibi formu dolduruyosun git şu gün gel diyolar + 1 TL aldılar benden mq.


    -----------------------------

    +

    hacı çıktığı zaman bi kutunun içine atıyolar herkezinki orda oluyo iplemiyolar görevliler. şahsen iplemediler.

    yani bi arkadaşına söylersen halledebilme olanağı var ama gidipte ben onun arkadaşıyım demesin :P

     


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Konu hortlucak ama neyse hocalar bugun anca gelebıldım ıstanbula Yıldız teknıkteyım bugun ogrencı ıslerı acık olur mu ? paso almak ıcın gıdıcemde bosuna gıtmıyım dıyorum


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 4657 Toplam Mesaj: 27