Üniversiteye Gitmek (Öncelik Uludağ)
-
hani hocam kütahya ve biyoloji düşünürse barajı geçeni alıyorlar:D bursayada 3saat mi sürüyodu otobüsle(=
-
aktüerya olabilir rmin değilim bakın bi
-
kardeşm hangi bölüme gider sevgilin bilmem de eger eskişehire giderse ilişkine yazık olur ben sana o kadar diyim .d
-
spermen08 bunu yazdı:
-----------------------------kardeşm hangi bölüme gider sevgilin bilmem de eger eskişehire giderse ilişkine yazık olur ben sana o kadar diyim .d
-----------------------------merak etme öyle birşey olmaz :) zaten amaç beraber olmak bende onunla olacağım :) olmasam bile herhangi bir sorun çıkmaz.
antropolojiyide bir araştırayım
-
bursa varsa ikinci öğretim iletişim olabilir
koz : normal iletişimle farkı yok
Toplam Hit: 2142 Toplam Mesaj: 16
