folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Üniverstede Hocalar



Üniverstede Hocalar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    şahsen bende boş kağıt verdiğim  3-4 dersten geçtiğimi biilirim ama full verip kaldığımda oldu çok dengesiz bi sistem vardı okulda şuan tek dersim var final zamanında türkiyede olabilirsem giricem final'e inş bu sefer şans bende yana olur :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Sivil savcılık nedir? Bu nasıl bir saçmalamadır? Eğer sınav kağıdınızın yanlış değerlendirildiğini düşünüyorsanız önce maddi hata dilekçesi verirsiniz.Maddi hata dilekçenize "yapılan incelemede maddi hataya rastlanılmamıştır" denmişse.Bölge idare mahkemesinde idari dava açarsınız.Savcılığı nereden çıkarıyorsunuz anlamıyorum.Bölge idare mahkemesi, sınavı yapan öğretim üyesinden gerek gördüğü kadar sınav kağıdı ister.Diyelim ki siz sınavda 30 aldınız.İdare mahkemesi "30" notunu almış 3 kişinin kağıdını ister.Bu kağıtları kendi oluşturacağı ehlivukuf heyetine okutturur.(Bu heyet de aynı dersin uzmanlarından oluşmuş kişilerdir.) Ardından da idari işlemde hata varsa düzeltilir. 4 yıl dava sürer gibi uydurmalar yapmayınız.İdari davalar ivedilikle yürütülür.Eğer dava süresince hak kaybı olacaksa ve telafi edilemeyecekse,yürütmenin durdurulmasını istersiniz.Hukuk 3'teyken sınav kağıdım için dava açmıştım.Kazandım.Şimdi ne hikmettir ki dava açtığım hocamla aynı fakültede akademisyenlik yapıyorum : ) Eğer hakkınızın hakkaniyete uygun verilmediğini düşünüyorsanız, bu durumu ben de yaşadığım için idari dava dilekçenizi yazabilirim.Ö.M atın.

    Çekil,Önümden Çekil...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sivil savcılık nedir? Bu nasıl bir saçmalamadır? Eğer sınav kağıdınızın yanlış değerlendirildiğini düşünüyorsanız önce maddi hata dilekçesi verirsiniz.Maddi hata dilekçenize "yapılan incelemede maddi hataya rastlanılmamıştır" denmişse.Bölge idare mahkemesinde idari dava açarsınız.Savcılığı nereden çıkarıyorsunuz anlamıyorum.Bölge idare mahkemesi, sınavı yapan öğretim üyesinden gerek gördüğü kadar sınav kağıdı ister.Diyelim ki siz sınavda 30 aldınız.İdare mahkemesi "30" notunu almış 3 kişinin kağıdını ister.Bu kağıtları kendi oluşturacağı ehlivukuf heyetine okutturur.(Bu heyet de aynı dersin uzmanlarından oluşmuş kişilerdir.) Ardından da idari işlemde hata varsa düzeltilir. 4 yıl dava sürer gibi uydurmalar yapmayınız.İdari davalar ivedilikle yürütülür.Eğer dava süresince hak kaybı olacaksa ve telafi edilemeyecekse,yürütmenin durdurulmasını istersiniz.Hukuk 3'teyken sınav kağıdım için dava açmıştım.Kazandım.Şimdi ne hikmettir ki dava açtığım hocamla aynı fakültede akademisyenlik yapıyorum : ) Eğer hakkınızın hakkaniyete uygun verilmediğini düşünüyorsanız, bu durumu ben de yaşadığım için idari dava dilekçenizi yazabilirim.Ö.M atın.
    -----------------------------

    uygulamalı öğretim bumu oluyor hocam :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bizim okulda çok sağlam bi iddia dönüyodu.

    hocanın biri kağıtları havaya atıyomuş masaya düşenler geçiyo yere düşenler kalıyo muhabbeti yapiyomuş.

    yaz okulunda dönen paranın haddi hesabı yok. her sene araba değiştiriyo insanfsız hocalar :D

    ne kadar doğru bilmem ama çok ciddi dönüyodu bu dedikodu


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 4358 Toplam Mesaj: 35