folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Unutamadıgınız Eski Oyunlar:)



Unutamadıgınız Eski Oyunlar:)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    amiga 500 üm vardı sensible soccer , lotus, jaguar, sleep walker en çok bunları severdim .. disketler hala duruyo amigası olanlara veririm veya bana bi amiga emulatoru bulun nolur :D

    :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    croctheone
    croctheone's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2006
    Erkek

    amiga ve C64 emulatorü vardı bende bulayım nereye hangi yedekleme cdsine kaydetmişim onları bi upload edeyim herkes yararlansın...

    şimdi sadece Gameboy emulatorleri duruyor belki megagames.com da vardır emular ama bulunur elbet google yardımcımız olsun...


    Her türlü forum yazarı... <br> <br> TrueGamer <br> <br> Seraexperia FKT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Digger diye bir oyunumuz vardı, 89-91 arasında deli gibi oynamıştım. 

    Sonra Digger XP çıktı, şimdi google'da arasanız bulursunuz. Süper bi oyun :)

    Lemmings vardı, hâla oynarım. Hatta Pingus'u tek seferde bitirdim :D

    Carmageddon'u indiriyorum şimdi :) Eski hastalığımdır kendileri :) 


    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    croctheone
    croctheone's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2006
    Erkek

    ya Carmageddon harbi öyledir yahu...

    onun bi patch gibi bişiyi vardı zombileri insana çeviriyordu onu bulmak lazım :D

    bu arada eskilerden C&C ün yenisi de eskileri aratmayacak şekilde güzel bir oyun


    Her türlü forum yazarı... <br> <br> TrueGamer <br> <br> Seraexperia FKT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    evet işin ucunda C&C konsepti hiç bozulmadı C&C 3 ü oynamadım ama millet sevmiş yinede nerde eski oyunlar eskiden bir kane görürdük dibimiş düşerdi şimdi bastılar 3d

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    tetris gibisi var mı ya:D

     bir de 3110 daki snake var.

    annem yeni telefon alırsa oyun konsolu niyetine kullanacam 3110 u:D


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
Toplam Hit: 4932 Toplam Mesaj: 27