Unutamadıgınız Eski Oyunlar:)
-
amiga 500 üm vardı sensible soccer , lotus, jaguar, sleep walker en çok bunları severdim .. disketler hala duruyo amigası olanlara veririm veya bana bi amiga emulatoru bulun nolur :D
-
amiga ve C64 emulatorü vardı bende bulayım nereye hangi yedekleme cdsine kaydetmişim onları bi upload edeyim herkes yararlansın...
şimdi sadece Gameboy emulatorleri duruyor belki megagames.com da vardır emular ama bulunur elbet google yardımcımız olsun...
-
Digger diye bir oyunumuz vardı, 89-91 arasında deli gibi oynamıştım.
Sonra Digger XP çıktı, şimdi google'da arasanız bulursunuz. Süper bi oyun :)
Lemmings vardı, hâla oynarım. Hatta Pingus'u tek seferde bitirdim :D
Carmageddon'u indiriyorum şimdi :) Eski hastalığımdır kendileri :)
-
ya Carmageddon harbi öyledir yahu...
onun bi patch gibi bişiyi vardı zombileri insana çeviriyordu onu bulmak lazım :D
bu arada eskilerden C&C ün yenisi de eskileri aratmayacak şekilde güzel bir oyun
-
evet işin ucunda C&C konsepti hiç bozulmadı C&C 3 ü oynamadım ama millet sevmiş yinede nerde eski oyunlar eskiden bir kane görürdük dibimiş düşerdi şimdi bastılar 3d
-
tetris gibisi var mı ya:D
bir de 3110 daki snake var.
annem yeni telefon alırsa oyun konsolu niyetine kullanacam 3110 u:D
