Ürün Aldım Sizce Nasıl
-
Asıl başlık şu olsun " Ürün Aldım Sizce Nasıl Konusu " - "Konusu" Kısmını orjinal başlığa yazmadım daha net olsun diye.
Aradım böyle konu yok her konu içinde sorulmaz ürün alanlar genel bu konuda sorup soruştursun en iyisimi.
Az önce.
Samsung WB250F (Teşhir) hayatımda ilk defa teşhir aldım. 720 değil ama 1080p.
399 TL, Toshiba 32 GB ReadSpeed 90 Mb/s WriteSpeed 30 MB 70 TL
Makina Bu ;
http://www.gold.com.tr/samsung-wb250f-siyah-dijital-fotograf-makinesi_u
bunuda 70 e aldım.
http://shiftdelete.net/toshiba-exceria-type-hd-32-gb-inceleme-3_39744-s3.html -
Nerden aldın hocam bunu.
-
Samsung fena değildir.Fujifilm almamışsın ki iyiki.Sadece zoom yapabilen bi boka yaramayan makina üretiyor adamlar.Eski isimlerinin hakkını veremiyorlar.
-
JuMaN bunu yazdı
Nerden aldın hocam bunu.
MediaMrkt'ten Oğuzum :)
-
Wifi si var ama nasıl var test edermisin?
Önceki modellerinden st80 almıştım ondada wifi vardı ama resimleri habgi çözünürlükte çeksen çek 2mp ye çevirip, videoları ise cif çözünürlüğünde ve en fazla 20 sn kadarsa yolluyor, diğerlerini wi-fi ile yollamıyordu. Herşeyi olduğu gibi yollaman için aylık paralı internet üyeliğinde bulut alanı almış olman gerekiyordu.
Yani wi-fi vardı ama yoktu. Bunda durum nasıl?
-
Olgunisik bunu yazdı
Wifi si var ama nasıl var test edermisin?
Önceki modellerinden st80 almıştım ondada wifi vardı ama resimleri habgi çözünürlükte çeksen çek 2mp ye çevirip, videoları ise cif çözünürlüğünde ve en fazla 20 sn kadarsa yolluyor, diğerlerini wi-fi ile yollamıyordu. Herşeyi olduğu gibi yollaman için aylık paralı internet üyeliğinde bulut alanı almış olman gerekiyordu.
Yani wi-fi vardı ama yoktu. Bunda durum nasıl?
Wİ-Fİ test edebilecek argüman yok hocam şu an elimde yakında bir Kablosuz modem almam lazım gerçi onuda buraya yazarım bilemeyeceğim şu anlık.
-
wb250f'i açılmamış kutusunda 419 tl'ye satıyoruz hocam 8gb hafıza kartı, orjinal çantası ve uçak bileti hediyesi ile birlikte.
Nakit alırsan 398 tl. Mavi ve beyaz renkleri mevcut.
İade edip bizden al bence =)
-
fatX bunu yazdı
wb250f'i açılmamış kutusunda 419 tl'ye satıyoruz hocam 8gb hafıza kartı, orjinal çantası ve uçak bileti hediyesi ile birlikte.
Nakit alırsan 398 tl. Mavi ve beyaz renkleri mevcut.
İade edip bizden al bence =)
Rapapam :)
Zeytun-i tarafından 04/May/14 23:14 tarihinde düzenlenmiştir
Hocam idade konusunda sıkıntı çıkartırlar mı ?
Yarın sabah gidip iade edeyim, bu sitelerle bağlantınız mı var hocam ?
Sizden alayım.
O değilde iyiki böyle 1 konu açmışız fikir fikirdir bak kazıklanmaktan kurtulduk belkide :D -
Makine sende mi şuan hocam ? Teşhir ürünlerinde bildiğim kadarıyla anlaşma imzalatıyorlar sana geri almamak için.
-
Mustafa bunu yazdı
Makine sende mi şuan hocam ? Teşhir ürünlerinde bildiğim kadarıyla anlaşma imzalatıyorlar sana geri almamak için.
Bende.
Zeytun-i tarafından 04/May/14 23:18 tarihinde düzenlenmiştir
Hiç birşey imzalatmadılar hocam bana ?
Kağıda baktım ayrıca öyle birşeyler yazmıyor iade edilemez vs. -
Zeytun-i bunu yazdıfatX bunu yazdı
wb250f'i açılmamış kutusunda 419 tl'ye satıyoruz hocam 8gb hafıza kartı, orjinal çantası ve uçak bileti hediyesi ile birlikte.
Nakit alırsan 398 tl. Mavi ve beyaz renkleri mevcut.
İade edip bizden al bence =)
Rapapam :)
Hocam idade konusunda sıkıntı çıkartırlar mı ?
Yarın sabah gidip iade edeyim, bu sitelerle bağlantınız mı var hocam ?
Sizden alayım.
O değilde iyiki böyle 1 konu açmışız fikir fikirdir bak kazıklanmaktan kurtulduk belkide :DEvet, çalıştığım şirket hocam. Senin aldığın yerin iade prosedürünü bilmiyorum. Netten alınca mecbur iade almak zorundalar ama mağazadan aldıysan emin değilim, dene bi şansını :)
