Ürün Aldım Sizce Nasıl
-
fatX bunu yazdı
wb250f'i açılmamış kutusunda 419 tl'ye satıyoruz hocam 8gb hafıza kartı, orjinal çantası ve uçak bileti hediyesi ile birlikte.
Nakit alırsan 398 tl. Mavi ve beyaz renkleri mevcut.
İade edip bizden al bence =)
Hocam şu ''33 TL n11 bonus hediyeli!'' dıyor ama urun aldıgında ındırım yapmıyor sıte?
http://www.n11.com/wd-my-book-yeni-model-3tb-usb-30-wdbfjk0030hbk-eesn-P11828229
Şu ürünü alalım dedık ama sepette sadece 3 - 5 tl ındırımlerı kullandırıyor ... -
fatX bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıfatX bunu yazdı
wb250f'i açılmamış kutusunda 419 tl'ye satıyoruz hocam 8gb hafıza kartı, orjinal çantası ve uçak bileti hediyesi ile birlikte.
Nakit alırsan 398 tl. Mavi ve beyaz renkleri mevcut.
İade edip bizden al bence =)
Rapapam :)
Hocam idade konusunda sıkıntı çıkartırlar mı ?
Yarın sabah gidip iade edeyim, bu sitelerle bağlantınız mı var hocam ?
Sizden alayım.
O değilde iyiki böyle 1 konu açmışız fikir fikirdir bak kazıklanmaktan kurtulduk belkide :DEvet, çalıştığım şirket hocam. Senin aldığın yerin iade prosedürünü bilmiyorum. Netten alınca mecbur iade almak zorundalar ama mağazadan aldıysan emin değilim, dene bi şansını :)
n11 mi elektrik mi ikiside mi yoksa.
Bana beyaz 1 tane yolla olur mu kargo bilgilerimi vereyeim ?
http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/shop/neden-mediamarkt.html
Kapıda ödeme yapabiliyor muyuz yoksa bankayamı yatırıcaz :D -
N11, Gittigidiyor ve Sanalpazar gibi bi site hocam. Orada da mağazamız var satış yapıyoruz.
Nakit alayım dersen bizim siteden (akelektronik.com) havaleyi seçip sipariş geçebilirsin. Taksitle almak istersen de n11 üzerinden alabilirsin. Hem bonus puan gibi kampanyaları oluyor n11'in.
wb250f'de uçak bileti hediyesi yokmuş bu arada nx serilerindeymiş o sadece :(
-
32 gb class 10 fazla bile gelirdi üstelik 20 tl ye alabilirdin
ama çok üst segment ve pahalı bir ürün olmuş
almışsın artık hayırlı olsun diyelim
-
JiggSaw bunu yazdıfatX bunu yazdı
wb250f'i açılmamış kutusunda 419 tl'ye satıyoruz hocam 8gb hafıza kartı, orjinal çantası ve uçak bileti hediyesi ile birlikte.
Nakit alırsan 398 tl. Mavi ve beyaz renkleri mevcut.
İade edip bizden al bence =)
Hocam şu ''33 TL n11 bonus hediyeli!'' dıyor ama urun aldıgında ındırım yapmıyor sıte?
http://www.n11.com/wd-my-book-yeni-model-3tb-usb-30-wdbfjk0030hbk-eesn-P11828229
Şu ürünü alalım dedık ama sepette sadece 3 - 5 tl ındırımlerı kullandırıyor ...Hocam o alışveriş yaptıktan sonra hesabınıza puan olarak ekleniyor sanırım. Bir sonraki alışverişinizde kullanıyorsunuz.
