folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Usb Belleğe Linux Kurcam. Ne Öneririniz?



Usb Belleğe Linux Kurcam. Ne Öneririniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    elimde 30 gb harddisk, 96 mb ram , ve pentium4 işletim sistemli bir adet pc

    +1gb usb bellek var.

    pc nin içi dışı virüsten trojandan geçilmiyor.senelerdir bilgisayarı yavaşlatıyo diye ne antivirüs kullandım nede wuamguards ı çalıştırdım.intrnet bankacılığıyla falan işim olmadığı için içim rahat.girselerde önmli dil diye düşündüm.yılda 3-4 kez format atıyorum.her attığımda müzik arşivim sil yedekle tekrar yükle bıktım..

    şimdi şöyle diyorum.bir usb belleğe linux kurayım.pc usbdeki linuxtan çalışsın.format atıncada usbye atarım.harddiski yedekle sil tekrar kur olmaz.bi işe yarar mı bu yöntem?başka ne yapabilirim bıktım artık format atmaya.

    google a baktım slax6 kur fln diyen var.ama bende daha önce hiç linuxla çalışmadım.nası yapçaz yardıma ihtiyacım var 


    Ayrıca çok şekersin :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hoca o bilgisayarı nasıl kullanıyon  ya özelliklere bak :I

    + 1 gb belleğe kurulmaz bence işletim sistemi :I

    +

     Sen orda donanımların özelliklerini saymışın ama işletim sistemi demişin orda yanlışın var.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hoca güzel demişsin, forumda verilmişti bir ara; araştırırsan bulabilirsin...

    yanlış anlamış olabilirim mantığı ile edit: hoca sen direk hdd ye linux kursana ne kasıyorsun :|

    bende os yi usb bellekten kurcan diye anladım :| 


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Hacı bence USB den sistemi çalıştıracağın için bence makina Ram a ihtiyaç duuyar bence senin 96MB lık RAM çok az gelir diye düşünüyorum.USB den çalışan windowslar var onları denesen.Forumda arattır var birhayli.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Bu ram ile usb ve cd den çalışan işletim sistemi işinden vazgeç bence
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    söyleyinde bişey bende kurmayı planlıodum 120lik bellege :)

    www.yesilgrow.com - Growshop
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca o bilgisayarı nasıl kullanıyon  ya özelliklere bak :I

    =>en fazla çalıştırdığı oyun empire earth daha ötesi yok.ama benim oyunla fln işim yok daha çok internette sörf için yetiyo bana 

     

    + 1 gb belleğe kurulmaz bence işletim sistemi :I

    =>ben googledan baktım 128 mb büyüklüğünde de var 

     

     Sen orda donanımların özelliklerini saymışın ama işletim sistemi demişin orda yanlışın var.

    => doğru işlemcim p4, işletim sistemi windows xp şuan
    -----------------------------

    Ayrıca çok şekersin :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    3-5 sene öncenin linuxunu kur direk makinaya, son sürümlerden kaçın, linux kurarsan 3 ayda 1 format atmaya ihtiyacın kalmaz...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    ben kesin flash belleğe kurcam.şuan slaxa aklım yattı ama bellekten çalışması için  bios ayarı fln grekiyomuş.bide bellek illa fat sistminde biçimlendirilcekmiş

    gene kafam karıştı.incik boncuk işler.

    edit:şuan 189 mb büyüklüğünde .tar  uzantılı bi slax indiriyom hayırlısı bakalım


    Ayrıca çok şekersin :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    pardus 1 minimum 256 MB RAM istiyo bende hiçmi çalışmaz acaba?

    Ayrıca çok şekersin :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    ya hacı gittigidiyor da sd ram lere bak, 512 likler 30 40 ytl arası. al bitane rahat et. ramini biraz yükselt, rahat et
Toplam Hit: 5867 Toplam Mesaj: 25