USB Bellek Tavsiye Eder Misiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende 4GB lik U3 özelliği olan toshiba dan var. Alet iyi güzel özellikli ama sevmediğim tek yönü yazma hızının düşük olması. Senin için yazma hızı çok önemli değilse başka flash belleklere bakma derim. Baya memnunum
    -----------------------------

    arkadaşın dediğine kulak ver.3 ay önce bahsettiği belleği 27ytl ye mi ne almıştım.

    aleti pc ye soktuktan sonra baya bekliyorsun açılması için.yavaş fakat sağlamdır..

    aslında üstüne biraz daha para katıp sony 2gb lıklardan alsan daha iyi..hepsine tek geçerim..

    edit: şuan ki fiyatını bilmiyorum..

    ama ne yaparsan yap toshibanın 5-10ytl ye satılan 1gb belleklerinden alma.1gb alır, yarısını kullanabilirsin=)

Toplam Hit: 2365 Toplam Mesaj: 12