Usb De Çoklu İşletim Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Şimdi isteklerin mantıklı olması gerekir.

    Bir usb belleğin içerisinde windows 7 yi kurayım oradan çalıştırayım demek fantazik bir gereksizliktir.

    Bahsettiğimiz flashın amacı, acil bir durumda, sistemin açmadığı bir durumda kullanılacak işin bittiğinde geri kapatacağın bir sistemdir.

     

    Örneğin dün gece Windows7 kurarken cd yanlış çekilmiş, kurulum patladı, elimizde başka cd yok, taktık flashı actık hirenden windowsu calıştırdık infra recorderı çektik dvdyi tekrardan kurduk.

    Üzerinde counter oynama, hd film izleme gibi fantazilere girmedik yani.

     

    Teorik olarak usb 2.0 480 mbitps veri transfer hızına sahip. buda saniyede 60 mbyte eder. Fakat bu sadece teorik. flashın read hızı, readın yanında yapılan write işlemleri, bölünmüş dosyalar derken saniyede 10 mbyte bile iyi bir rakam işletim sistemi acarken.

    saniyede 10 mbyte ile windows 7 açmak sadomazoşizmdir. 


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı

    Şimdi isteklerin mantıklı olması gerekir.

    Bir usb belleğin içerisinde windows 7 yi kurayım oradan çalıştırayım demek fantazik bir gereksizliktir.

    Bahsettiğimiz flashın amacı, acil bir durumda, sistemin açmadığı bir durumda kullanılacak işin bittiğinde geri kapatacağın bir sistemdir.

     

    Örneğin dün gece Windows7 kurarken cd yanlış çekilmiş, kurulum patladı, elimizde başka cd yok, taktık flashı actık hirenden windowsu calıştırdık infra recorderı çektik dvdyi tekrardan kurduk.

    Üzerinde counter oynama, hd film izleme gibi fantazilere girmedik yani.

     

    Teorik olarak usb 2.0 480 mbitps veri transfer hızına sahip. buda saniyede 60 mbyte eder. Fakat bu sadece teorik. flashın read hızı, readın yanında yapılan write işlemleri, bölünmüş dosyalar derken saniyede 10 mbyte bile iyi bir rakam işletim sistemi acarken.

    saniyede 10 mbyte ile windows 7 açmak sadomazoşizmdir. 

    bu posttan sonra derimki "beğen" tuşu vaciptir :))


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    hocam win 7 den wazgeçtim . arkadaşlar hiren boot cd önerdi 


    Hayırlısı...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşlar dediğimi yaptım yardımlarınızla şimdi ikinci seviyeye geçiyorum. düşüncem şu usb den çalışan xp leri bilirsiniz içinde hazır programlar vardır yüklü olarak açılır ramdan yada usb den kullanılır onun gibi usb den linux de koymak istiyorum diğer sistemlerin yanına. ama içine istediim proramları yükleyebilmeliyim. yani mümkünse güncelleme yapabilmeliyim. tek başına esnek ubuntu yapabilmiştim. usbden açıp içine yüklediğim prolar kayıt olyordu . sonuçları birleştirmek istiyorum

     


    Hayırlısı...
Toplam Hit: 2101 Toplam Mesaj: 15