folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Usb To Nokia Şarj Olur Mu?



Usb To Nokia Şarj Olur Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    http://www.walrus.com/~raphael/html/usb_charge.html

    Linkte bişeyler yazıyo ama nasıl yaparım bunu olur mu yani voltaj falan fazla gelmez mi?


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek
    hyr fazla glemez genelde 12 v

    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    onu bilmem de son sürüm tüm cep telefonları usb den şarj oluyor benim samsung da öyle usb den şarj ediyorum 

     

    bide yakında bir kuruluş mini usb yi hem şarj için hemde veri aktarımı için tek tip olarak ayarlıcakmış tüm cep telefonları 

    miniUSB ye sahip olmak zorunda olacak yani bu da her şarj ın birbirine uyması anlamına gelio =) 

     

    +

    o yapmaya çalıştın şey olur xD 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    ugurben bunu yazdı:
    -----------------------------
    hyr fazla glemez genelde 12 v
    -----------------------------

    ne yaptın yahu. 12 volta patlar telefon.

    nokia telefonlar 3.6 voltla şarz olurlar. usb ler ise 5volt. bi gerilim bölücüyle çok rahat yaparsın.

    linke bakıyım dur bi.

    edit: linkte bişey yazmıyoki


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    ben bi tane usb kablosu görmüştüm n70 için, telefona bağlanan yerinde bi de şarj başlığı wardı. heralde böyle oluyor o da..


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    ben de onu diyorum usb 5v nokia şarjı 3.7v araya drenç koymam gerekiyo da kaç ohm olması lazım

    arkadaş bi diyot koymuş galiba sitede


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    arkadaşım bimekste  nokia telefonlar için usb şarz kablosu vardı 4 yada 6 tl git al :D


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    PlatypuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben de onu diyorum usb 5v nokia şarjı 3.7v araya drenç koymam gerekiyo da kaç ohm olması lazım

    arkadaş bi diyot koymuş galiba sitede


    -----------------------------
    multimetren varsa telefona giren o muhabbetin iki ucundaki direnç değerini ölç önce. mesela atıyorum 370 ohm.

    daha sonra ona seri 130 ohm bağlayıp, direncin diğer ucunu usb nin bir ucuna bağlayacaksın.

    5 voltun 1.3 voltunu direnç aldı. kalan kısmını ise yani 3.7 voltunu usb aldı.

    dikkat: ama bütün bu hesaplar sadece gerilim üzerinden yapıldığından, telefona elbette zarar verecektir. bataryanın dc değerle dolması, saatte çektiği akım değeri, +- gerilim oynamaları,güç değerleri vs. hiçbirini gözönünde tutmadık.


    All I need is a possibility.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Kasmayın boşuna...

    5 liraya her yerde satılıyor..Hem nokia değil bütün modeller için

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    archair23 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım bimekste  nokia telefonlar için usb şarz kablosu vardı 4 yada 6 tl git al :D


    -----------------------------

    alet 6 lira + otobus bileti gidiş geliş 3 lira = 9 lira

    bozuk usb fare 0 lira + bozuk nokia şarj 0 lira + televizyoncu veya benzeri bi tamirciden alacağım 1 tane drenç 0 lira = 0 lira (topla çarp çıkar 0 lira):D

    bişeylerle uğraşmak paha biçilemez :D

    + bide otobüs biletine şu anda bulgaristanda olduğum için türkiye deki bimeks e gitmeyi katmıyorum :D


    ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    archair23 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım bimekste  nokia telefonlar için usb şarz kablosu vardı 4 yada 6 tl git al :D


    -----------------------------

    hocam burası tahribat kendi teknolojimizi kendimiz geliştiririz 4-6 tl vermeyiz :D

Toplam Hit: 5003 Toplam Mesaj: 20