Üşengeçlik
-
Onu dokuzu bilmem eğer ders calişmak istiyorsan dış dünya ile arana mesafe koyacaksın bunlar neler mi
1-) Facebook hesabının donduracaksın ( hergün hakkimda biri bişimi yazmış biri resmime yorum mu yapmiş gibi kaygıların yüzünden tiklanma rekorları kırmayacaksın)
2-) Herşeyi ilk beyninde bitireceksin zaten beyinde bedava : ) ( mesela bugun edebiyat calişacagim ondan sonra cs oynuyorsan veya başka bi oyun dersini bitir ondan sonra otur ak tüm serverlara buda senin ödülün olacak )
3-) 1 Hafta düzenlice caliş ikinci hafta derslerin asla aksamaz aksasa bile sürekli içinde rahatsızlık duygusu hissedeceksin için rahat etmeyecek yine sıkıla sıkıla dersin basına gideceksin
Derslerini bitirdiginde sanki savaştan galib çıkmış görevini yerine tamamıyla getirmiş bir komutan gibi olacaksın
-
valla o bilgisayar,televizyon ortadan kalkmadan hiçbirşey olmuyo bizzat yaşadım gördüm :) kendine hakim olamıyosun,ya da otoritesi olan birinin sana harbi bi dur demesi lazım
-
dostum aynı durum bendede var hatta annem bana doğuştan üşengeç der. küçüklükten beri üşengeçmişim :) Hatta bazen öyle ileri gidiyorumki uyuzluk derecesine varıyor iş :S
İçimde ders çalışma isteği var ama bi türlü çalışamıyorum ne bilim garip bi durum
-
Mesela ben kendime bir saat ayarlarım... Şu saatte şunu yapacağım diye. Yani kendimi bir türlü şartlandırma.. Tabi istisna durumlarda oluyor...Kendini biraz şartlandır...
-
ya bi de havalar açsaydı da öle üşenseydik daa
-
Evde çok oturduğundan oluyor, çık dışarı öğrencler arasına karış yayıl çimene dersini çalış.Ben öss ye dahi çalışırken Boğaziçi üniversitesinin kampüsüne girip dalıyodum yurdun dersliğine bütün gençlerle birlikte testimi çözüp bi yandan sosyalleşiyordum.Emin ol sana çok şey katacaktır.
-
Hocam usengeclik bilgisayar basinda fazla durmaktan oluyor diyebilirim. Kendini iyice veriyosun beyin fonksiyonlari artik bi tuhaf oluyor. :) PC basindan veya TV basindan kalkmak istemiyosun. Ben de oyleydim.. Bu durumda her gun erken yattim ve hep disari cikiyordum duzeldim. Ama bazen yine de usengec olabiliyorum.
Sonuc: Isine gelene usenmezsin, Gelmeyene usenirsin. :) Beyin bedava.. -
sabah 10'da dukkanin acilmasi gerekir, alarmi 9.15'e kurarim her 5 dakikada kaparim saat 12 gibi bikarim alarmdan kalkarim yarim saat kadar yatagin ustunde otururum sonra dusa girerim yikanmak icin cok yorgun oldugumdan dusta otururum islatirim kendimi cikarim, kotumu giyerim giyince gomlegi giymem on dakka sonrayi bulur coraplari giymeden boxer giymeyi unuttugumu hatirlarim kotu geri cikarir tekrar giyinirim. evden cikmasi 1'i bulan bi insani siz dusunun, siz mi usengecsiniz ben mi
-
neminomin bunu yazdı:
-----------------------------
valla o bilgisayar,televizyon ortadan kalkmadan hiçbirşey olmuyo bizzat yaşadım gördüm :) kendine hakim olamıyosun,ya da otoritesi olan birinin sana harbi bi dur demesi lazım
-----------------------------otoritede işe yaramıyo benim gibi bi insansa.. aynı sorun bende var yarın edebiyattan kol gibi sınavım var kitabı karşıma açtım 5 dk baktım öyle sayfaları gezdim kapattım.. oturdum pc başına bide gazi radyo televizyon düşünüyom nası olcak hiç bilmiyom :/
-
En iyi ben biliyorum nasıl bi üşengeç olduğunu :P akıl verin adama biran önce düzelmesi lazım :) yoksa net alemini bırakcam :P
