Üşengeçlik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Onu dokuzu bilmem eğer ders calişmak istiyorsan dış dünya ile arana mesafe koyacaksın bunlar neler mi

     

    1-) Facebook hesabının donduracaksın ( hergün hakkimda biri bişimi yazmış biri resmime yorum mu yapmiş gibi kaygıların yüzünden tiklanma rekorları kırmayacaksın)

    2-) Herşeyi ilk beyninde bitireceksin zaten beyinde bedava : ) ( mesela bugun edebiyat calişacagim ondan sonra cs oynuyorsan veya başka bi oyun dersini bitir ondan sonra otur ak tüm serverlara buda senin ödülün olacak )

     

    3-) 1 Hafta düzenlice caliş ikinci hafta derslerin asla aksamaz aksasa bile sürekli içinde rahatsızlık duygusu hissedeceksin için rahat etmeyecek yine sıkıla sıkıla dersin basına gideceksin

     

    Derslerini bitirdiginde sanki savaştan galib çıkmış görevini yerine tamamıyla getirmiş bir komutan gibi olacaksın


    asdasdsa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neminomin
    neminomin's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Dişi
    valla o bilgisayar,televizyon ortadan kalkmadan hiçbirşey olmuyo bizzat yaşadım gördüm :) kendine hakim olamıyosun,ya da otoritesi olan birinin sana harbi bi dur demesi lazım

    Kurduğumuz tüm hayallere rağmen değişmeyen dünyanın şerefine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    dostum aynı durum bendede var hatta annem bana doğuştan üşengeç der. küçüklükten beri üşengeçmişim :) Hatta bazen öyle ileri gidiyorumki uyuzluk derecesine varıyor iş :S

    İçimde ders çalışma isteği var ama bi türlü çalışamıyorum ne bilim garip bi durum


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Mesela ben kendime bir saat ayarlarım... Şu saatte şunu yapacağım diye. Yani kendimi bir türlü şartlandırma.. Tabi istisna durumlarda oluyor...Kendini biraz şartlandır...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ya bi de havalar açsaydı da öle üşenseydik daa

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Evde çok oturduğundan oluyor, çık dışarı öğrencler arasına karış yayıl çimene dersini çalış.Ben öss ye dahi çalışırken Boğaziçi üniversitesinin kampüsüne girip dalıyodum yurdun dersliğine bütün gençlerle birlikte testimi çözüp bi yandan sosyalleşiyordum.Emin ol sana çok şey katacaktır.


    https://t.me/pump_upp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Hocam usengeclik bilgisayar basinda fazla durmaktan oluyor diyebilirim. Kendini iyice veriyosun beyin fonksiyonlari artik bi tuhaf oluyor. :) PC basindan veya TV basindan kalkmak istemiyosun. Ben de oyleydim.. Bu durumda her gun erken yattim ve hep disari cikiyordum duzeldim. Ama bazen yine de usengec olabiliyorum.


    Sonuc: Isine gelene usenmezsin, Gelmeyene usenirsin. :) Beyin bedava..


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    sabah 10'da dukkanin acilmasi gerekir, alarmi 9.15'e kurarim her 5 dakikada kaparim saat 12 gibi bikarim alarmdan kalkarim yarim saat kadar yatagin ustunde otururum sonra dusa girerim yikanmak icin cok yorgun oldugumdan dusta otururum islatirim kendimi cikarim, kotumu giyerim giyince gomlegi giymem on dakka sonrayi bulur coraplari giymeden boxer giymeyi unuttugumu hatirlarim kotu geri cikarir tekrar giyinirim. evden cikmasi 1'i bulan bi insani siz dusunun, siz mi usengecsiniz ben mi 


    la liberte ne meurt jamais.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    neminomin bunu yazdı:
    -----------------------------
    valla o bilgisayar,televizyon ortadan kalkmadan hiçbirşey olmuyo bizzat yaşadım gördüm :) kendine hakim olamıyosun,ya da otoritesi olan birinin sana harbi bi dur demesi lazım
    -----------------------------

    otoritede işe yaramıyo benim gibi bi insansa.. aynı sorun bende var yarın edebiyattan kol gibi sınavım var kitabı karşıma açtım 5 dk baktım öyle sayfaları gezdim kapattım.. oturdum pc başına bide gazi radyo televizyon düşünüyom nası olcak hiç bilmiyom :/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    En iyi ben biliyorum nasıl bi üşengeç olduğunu :P akıl verin adama biran önce düzelmesi lazım :) yoksa net alemini bırakcam :P

Toplam Hit: 6106 Toplam Mesaj: 42