folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uyanın Artık!!



Uyanın Artık!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    sirhot bunu yazdı:
    -----------------------------
    28.Bunları buraya yazarak hiçbir beyini değiştiremezsin sevgili arkadaşım :)
    -----------------------------
    bundan çok emin olma..

    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    içimi dökmüş adam be :D günde 15-20 tane spam ve böle mailleri temizlemekten dünyam karardı. reput sistemi felan olsa güzel olurdu :D yazı dehşet.. ellerine sağlık :D

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    connectus_erectus
    connectus_erectus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    28. Türklüğe ya da İslamiyete karşı olan siteleri mail listendeki aptal arkadaşlarına gönderip biri bunu hacklesin demekle sadece o sitenin hitinin artmasına neden olursun

    29. Youtubeda şu video hakaret ediyo şöyle şöyle yapın kaldırın demekle o vidyonun hitini artırıp önlerde çıkmasını sağlarsın. Hatta biraz daha uğraşırsan telekomun 2-3 youtube'u engellemesine neden olursun

    30. Oturduğun yerden mail forwardlayarak vatan kurtarılmaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musty28
    musty28's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    connectus_erectus bunu yazdı:
    -----------------------------

    30. Oturduğun yerden mail forwardlayarak vatan kurtarılmaz.

    -----------------------------

    Çok güzel söz. 


    Ses Etme Hallederiz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risperdal
    risperdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    çok güzel bir yazı, hemen siteme koyucam :|

    Özgür iradeydi şeytanım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    banada Ayetel Kursi geldi bunu herkese gonder yoksa oluceksin bu gercek inan ankarada bir ogretmen bunu gondermedigi için feci sekilde yanmıs istanbuldada gondermeyen biri trafik kazasından olmus..bu ne ya

    Almanya Fatihi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Harbiden cok guzel olmus Hacim!!bu nedir ya sunu yapmasaan 3 gun icinde yattara bu ne amk!!Sacmaliklar serisi!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Hayda Ben her gördüğümde 10 kişi arardım mailden habire zor işti yahu, demek gerçek değil. :)

    Mail listten bana küfretmeyecek samimi arkadaşları arardım bi saatte zor denkleştirirdim, ama orada ölceksin felan yazıyo ya baya bi dürtükleyici bişey. ya hakikati varsa ne olacak. :)

    İnanın şaka maka bir yana MAillerimi açmaya bile korkar olmuştum yahu, ya o maillerden biri ise okuduktan sonra iş işten geçmiş olacak mecbur 10 kişi ara bul işin yoksa.

    Bide bunun gerçek hayatta olanıda var bi ara gelmişti bana, 10 nüsha kopyasını yapıp tanıdık eş dost akrabaya postalarsam zengin olacakmışım, yapmazsam feci şekilde kötü bir hayat yaşayacakmışım, korkudan yapıyordum hep.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dodobig
    dodobig's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayda Ben her gördüğümde 10 kişi arardım mailden habire zor işti yahu, demek gerçek değil. :)

    Mail listten bana küfretmeyecek samimi arkadaşları arardım bi saatte zor denkleştirirdim, ama orada ölceksin felan yazıyo ya baya bi dürtükleyici bişey. ya hakikati varsa ne olacak. :)

    İnanın şaka maka bir yana MAillerimi açmaya bile korkar olmuştum yahu, ya o maillerden biri ise okuduktan sonra iş işten geçmiş olacak mecbur 10 kişi ara bul işin yoksa.

    Bide bunun gerçek hayatta olanıda var bi ara gelmişti bana, 10 nüsha kopyasını yapıp tanıdık eş dost akrabaya postalarsam zengin olacakmışım, yapmazsam feci şekilde kötü bir hayat yaşayacakmışım, korkudan yapıyordum hep.


    -----------------------------

    puhahahaha .. :D

    bunu enson bekliyecegim adamlardan biriydin yaw shockman alem adamsın valla :D


    www.atsizcilar.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    dodobig bunu yazdı:
    -----------------------------
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayda Ben her gördüğümde 10 kişi arardım mailden habire zor işti yahu, demek gerçek değil. :)

    Mail listten bana küfretmeyecek samimi arkadaşları arardım bi saatte zor denkleştirirdim, ama orada ölceksin felan yazıyo ya baya bi dürtükleyici bişey. ya hakikati varsa ne olacak. :)

    İnanın şaka maka bir yana MAillerimi açmaya bile korkar olmuştum yahu, ya o maillerden biri ise okuduktan sonra iş işten geçmiş olacak mecbur 10 kişi ara bul işin yoksa.

    Bide bunun gerçek hayatta olanıda var bi ara gelmişti bana, 10 nüsha kopyasını yapıp tanıdık eş dost akrabaya postalarsam zengin olacakmışım, yapmazsam feci şekilde kötü bir hayat yaşayacakmışım, korkudan yapıyordum hep.


    -----------------------------

    puhahahaha .. :D

    bunu enson bekliyecegim adamlardan biriydin yaw shockman alem adamsın valla :D


    -----------------------------

    Canım şu son zamanlar inanmıyordum ama eskiden böyle maillerden hep ürkerdim, konuyu açan arkadaş iyi açmış Sağolsun rahatladım Sanırım. :) Yahu takıntı olmuştu bu bende alla alla. :)))


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 4971 Toplam Mesaj: 33