Uyanın Artık!!
-
sirhot bunu yazdı:
-----------------------------
28.Bunları buraya yazarak hiçbir beyini değiştiremezsin sevgili arkadaşım :)
-----------------------------
bundan çok emin olma.. -
içimi dökmüş adam be :D günde 15-20 tane spam ve böle mailleri temizlemekten dünyam karardı. reput sistemi felan olsa güzel olurdu :D yazı dehşet.. ellerine sağlık :D
-
28. Türklüğe ya da İslamiyete karşı olan siteleri mail listendeki aptal arkadaşlarına gönderip biri bunu hacklesin demekle sadece o sitenin hitinin artmasına neden olursun
29. Youtubeda şu video hakaret ediyo şöyle şöyle yapın kaldırın demekle o vidyonun hitini artırıp önlerde çıkmasını sağlarsın. Hatta biraz daha uğraşırsan telekomun 2-3 youtube'u engellemesine neden olursun
30. Oturduğun yerden mail forwardlayarak vatan kurtarılmaz.
-
connectus_erectus bunu yazdı:
-----------------------------30. Oturduğun yerden mail forwardlayarak vatan kurtarılmaz.
-----------------------------
Çok güzel söz.
-
çok güzel bir yazı, hemen siteme koyucam :|
-
banada Ayetel Kursi geldi bunu herkese gonder yoksa oluceksin bu gercek inan ankarada bir ogretmen bunu gondermedigi için feci sekilde yanmıs istanbuldada gondermeyen biri trafik kazasından olmus..bu ne ya
-
Harbiden cok guzel olmus Hacim!!bu nedir ya sunu yapmasaan 3 gun icinde yattara bu ne amk!!Sacmaliklar serisi!!
-
Hayda Ben her gördüğümde 10 kişi arardım mailden habire zor işti yahu, demek gerçek değil. :)
Mail listten bana küfretmeyecek samimi arkadaşları arardım bi saatte zor denkleştirirdim, ama orada ölceksin felan yazıyo ya baya bi dürtükleyici bişey. ya hakikati varsa ne olacak. :)
İnanın şaka maka bir yana MAillerimi açmaya bile korkar olmuştum yahu, ya o maillerden biri ise okuduktan sonra iş işten geçmiş olacak mecbur 10 kişi ara bul işin yoksa.
Bide bunun gerçek hayatta olanıda var bi ara gelmişti bana, 10 nüsha kopyasını yapıp tanıdık eş dost akrabaya postalarsam zengin olacakmışım, yapmazsam feci şekilde kötü bir hayat yaşayacakmışım, korkudan yapıyordum hep.
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------Hayda Ben her gördüğümde 10 kişi arardım mailden habire zor işti yahu, demek gerçek değil. :)
Mail listten bana küfretmeyecek samimi arkadaşları arardım bi saatte zor denkleştirirdim, ama orada ölceksin felan yazıyo ya baya bi dürtükleyici bişey. ya hakikati varsa ne olacak. :)
İnanın şaka maka bir yana MAillerimi açmaya bile korkar olmuştum yahu, ya o maillerden biri ise okuduktan sonra iş işten geçmiş olacak mecbur 10 kişi ara bul işin yoksa.
Bide bunun gerçek hayatta olanıda var bi ara gelmişti bana, 10 nüsha kopyasını yapıp tanıdık eş dost akrabaya postalarsam zengin olacakmışım, yapmazsam feci şekilde kötü bir hayat yaşayacakmışım, korkudan yapıyordum hep.
-----------------------------puhahahaha .. :D
bunu enson bekliyecegim adamlardan biriydin yaw shockman alem adamsın valla :D
-
dodobig bunu yazdı:
-----------------------------
shockman bunu yazdı:
-----------------------------Hayda Ben her gördüğümde 10 kişi arardım mailden habire zor işti yahu, demek gerçek değil. :)
Mail listten bana küfretmeyecek samimi arkadaşları arardım bi saatte zor denkleştirirdim, ama orada ölceksin felan yazıyo ya baya bi dürtükleyici bişey. ya hakikati varsa ne olacak. :)
İnanın şaka maka bir yana MAillerimi açmaya bile korkar olmuştum yahu, ya o maillerden biri ise okuduktan sonra iş işten geçmiş olacak mecbur 10 kişi ara bul işin yoksa.
Bide bunun gerçek hayatta olanıda var bi ara gelmişti bana, 10 nüsha kopyasını yapıp tanıdık eş dost akrabaya postalarsam zengin olacakmışım, yapmazsam feci şekilde kötü bir hayat yaşayacakmışım, korkudan yapıyordum hep.
-----------------------------puhahahaha .. :D
bunu enson bekliyecegim adamlardan biriydin yaw shockman alem adamsın valla :D
-----------------------------Canım şu son zamanlar inanmıyordum ama eskiden böyle maillerden hep ürkerdim, konuyu açan arkadaş iyi açmış Sağolsun rahatladım Sanırım. :) Yahu takıntı olmuştu bu bende alla alla. :)))
