Uyanın Artık!!
-
23. Rus hackerler Türk hackerlara savaş falan açmadı. Açsa da ucu bize dokunmaz!
bak bu madde yanlış bi aralar tbt le ruslar atışıyodu :)
-
çok güzel yazmışşsın dayı emeğine sağlık
-
süper bi yazı olmuş. Bu yazıyı 70milyon Türk'e ve ekstra 3milyar insana tercüme edip okutmak lazım :)
-
Hehe ben bu yazıyı "Bu maili 10 kişiye yollayın bakalım bi halt olacak mı?" başlığı ile yollamaya başladım bile :D
Yakında size de ulaşır... :P
-
abi nası bi bıkkınlık gelidyse artık adam oturmuş neler yazmış :D
antioksidan manyaa bıkmış heralde gelen kutusunda 1k mesaj var okumuo :D
-
bu mesaj bana da 2 hafta önce falan gelmişti .gerçekten doğru söylüyor
-
allah hepsinin belasını versin.mailleri okumuyorum artık bunların yüzünden!
http://img245.imageshack.us/my.php?image=assft0.jpg
-
=)
-
güzeL bir yazı oLmu$ gerçekten.
-
Keşke böyle saçmalıklardan gerçekten kurtulanabilinse... Çok yazık ya, öyle arkadaşlarım olduğu için üzülüyorum. Telefon mesajlarında da aynı şeyler başlamış... Hani bir de dini şeyleri karıştırıyorlar ya?... Yok rüyasında görmüş, uyanınca bunu 10 kişiye göndercekmişsin... Ya utanıyorum, yerin dibine geçiyorum... Yakında zarfların içinde, posta kutularımızda görebiliriz her an bunlardan... Yazık...
Toplam Hit: 4973 Toplam Mesaj: 33
