Uydu Alıcısı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Apartmanın ortak çanağı var her daireye bir adet uydu çıkışı geliyor ve boş port yok.Biz evde 2 odada tv kullanıyoruz.2 Uydu alıcısı kullanmamız mümkün müdür? Mümkünse bu konu hakkında bilgilerinizi bekliyorum :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    sizin eve gelen kablo ucuna Dağıtıcı bağlayın onu kullanın Uydu satan elektronikçilerde vardır onunla halledersin.


    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Dr_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    sizin eve gelen kablo ucuna Dağıtıcı bağlayın onu kullanın Uydu satan elektronikçilerde vardır onunla halledersin.


    -----------------------------

    ancak bir tv de ne izlersen diğerinde de onu izlemek zorunda kalıyorsun bu durumda değilmi hocam


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Bazı insanlar tek çıkışın çoğaltılıp 2 uyduda kullanılmayacağını kullanıldığında uydu alıcılarını bozduğunu söylüyorlar.O yüzden kafama takıldı benimde ne kadar doğru ne kadar yanlış bir bilgim yok tabi.Sadece Digitürk kullanabilceğimizi söylediler onların cihazlarında bir sorun olmuyormuş.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dr_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    sizin eve gelen kablo ucuna Dağıtıcı bağlayın onu kullanın Uydu satan elektronikçilerde vardır onunla halledersin.


    -----------------------------

     

    ancak bir tv de ne izlersen diğerinde de onu izlemek zorunda kalıyorsun bu durumda değilmi hocam


    -----------------------------

    myblackworldweb hocam doğru söylüyor aynen böyle oluyor

    bunun tek bi yöntemi var

    çanağın elembi denen bi zımbırtısı var onu çift çıkışlı ile değişitirip ikinci kabloyu çekiyorsun 2. uyduyu kullanıyorsun bağımsız olarak


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dr_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    sizin eve gelen kablo ucuna Dağıtıcı bağlayın onu kullanın Uydu satan elektronikçilerde vardır onunla halledersin.


    -----------------------------

    ancak bir tv de ne izlersen diğerinde de onu izlemek zorunda kalıyorsun bu durumda değilmi hocam


    -----------------------------

     

    Ben bu durumu istemiyorum işte 2 tv de farklı kanallar izlemek istiyoruz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Hayır öyle olmaz Tek Receiver Olursa dediğin olur hocam. detaylı şekilde kalıcı çözüm için şöyle anlatayım size.

    Evde kaç odan var ise , ya 1/2 ya 1/4 yada 1/8 pasif 5-2150 mhz veya 950-2150 mhz splitter(bölücü) kullanacaksın. ama pasif olmalı. yani her uç'dan receiver'ın lnb besleme voltajı geçebilmeli. eğer aktif splitter kullanırsan , bu tip spiltter'ler sadece 1 uç'dan voltaj geçişine izin verir. sende receiver'ı dolaştıracağın için 1 oda hariç diğerlerinde lnb'yi besleyemeyeceğin için yayın seyredemezsin. ama dikkatli olmak lazım. bu spiltter'a aynı anda sadece bir receiver bağlaki , lnb'ye aynı anda birden fazla receiver voltajı gitmesin.

    bu spiltterin çıkış uçlarında boş kalan uç olursa , 75 ohm sonlandırıcı tak. ayrıca eğer dağıtımdan kaynaklanan kayıpların çok olur , görüntülerde donmalar olursa, prizleri iptal et. direkt kablo çık. çünki prizlerde illa bir kayıp olur. hele hele standartlar dışında üretilmiş prizlerde...
    ama bu durum olursa ben sana nasıl bağlantı yapman gerektiğini anlatırım. ama dağıtımdan yana problemin olmaz ise prizler daha pratik olur.


    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam antenden gelen kabloyu ayırıcı ile (uyducularda bulunur) 2'ye ayır. birini bir odaya diğerini 2. odaya uzat. yalnız sana 2. bir receiver gerek..


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dr_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    sizin eve gelen kablo ucuna Dağıtıcı bağlayın onu kullanın Uydu satan elektronikçilerde vardır onunla halledersin.


    -----------------------------

     

    ancak bir tv de ne izlersen diğerinde de onu izlemek zorunda kalıyorsun bu durumda değilmi hocam


    -----------------------------

    myblackworldweb hocam doğru söylüyor aynen böyle oluyor

    bunun tek bi yöntemi var

    çanağın elembi denen bi zımbırtısı var onu çift çıkışlı ile değişitirip ikinci kabloyu çekiyorsun 2. uyduyu kullanıyorsun bağımsız olarak

     



    ----------------------------- 

     

     

    Yani buda apartmanın ortak çanağında mümkün olmayan birşey sanırım.Zaten bir sürü port var hepsi dolu her daireye bir adet vermişler malesef.Sanırım kendi antenimizi kurmak zorunda kalıcağız yada Digitürk e geçmek zorundayız :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam bunu Kullanacaksın. Ne LNB Çoklayıcısı felan... En basit çözümü budur. 2 farklı Cihazı aynı anda çalıştırır...


    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    boş port yoksa sağlıklı bir cözümü yok kabloyu splitter la 2 ye bölersen 2 uydu alıcısın   aynı anda izlemeye başladığında sorun olmaya başlayacaktır

    eğer splitter la bölebilseler kimse gidip port sayısı fazla multiswitch almaz aynı anda aynı kannalları izleyeceksen durum farklı :)  en kesin cözüm balkona uydu bağla, multiswitch boz yenisi alınırken port sayısı fazla olandan aldır, apartmanda boş daire varsa kullan

Toplam Hit: 3339 Toplam Mesaj: 18