Uydu Alıcısı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Dr_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayır öyle olmaz Tek Receiver Olursa dediğin olur hocam. detaylı şekilde kalıcı çözüm için şöyle anlatayım size.

    Evde kaç odan var ise , ya 1/2 ya 1/4 yada 1/8 pasif 5-2150 mhz veya 950-2150 mhz splitter(bölücü) kullanacaksın. ama pasif olmalı. yani her uç'dan receiver'ın lnb besleme voltajı geçebilmeli. eğer aktif splitter kullanırsan , bu tip spiltter'ler sadece 1 uç'dan voltaj geçişine izin verir. sende receiver'ı dolaştıracağın için 1 oda hariç diğerlerinde lnb'yi besleyemeyeceğin için yayın seyredemezsin. ama dikkatli olmak lazım. bu spiltter'a aynı anda sadece bir receiver bağlaki , lnb'ye aynı anda birden fazla receiver voltajı gitmesin.

    bu spiltterin çıkış uçlarında boş kalan uç olursa , 75 ohm sonlandırıcı tak. ayrıca eğer dağıtımdan kaynaklanan kayıpların çok olur , görüntülerde donmalar olursa, prizleri iptal et. direkt kablo çık. çünki prizlerde illa bir kayıp olur. hele hele standartlar dışında üretilmiş prizlerde...
    ama bu durum olursa ben sana nasıl bağlantı yapman gerektiğini anlatırım. ama dağıtımdan yana problemin olmaz ise prizler daha pratik olur.


    -----------------------------

     

    Yanlış anlamadıysam 2 uydu alıcısını aynı anda açamıyacağım değil mi?

     

    bu arada durumu anlatan ufak bi resim koyıym.

     

    http://i1104.hizliresim.com/2011/4/10/14857.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Evet aynı anda 2 sini bölerek kullanamassın çünkü lnb ye her kanalda aynı voltaj gitmez  2 farklı voltaj da aynı anda gitmeyeceğine göre sürekli sorun olur anlayacağın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    kocak33 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evet aynı anda 2 sini bölerek kullanamassın çünkü lnb ye her kanalda aynı voltaj gitmez  2 farklı voltaj da aynı anda gitmeyeceğine göre sürekli sorun olur anlayacağın


    -----------------------------

     

    Konunun son noktası bu sanırım.Sorunumun çözümü tek çıkışta mümkün değil.Ya mecburen digitürk e geçiş yapıcağım yada 2.uyduyu kurmak zorunda kalıcam.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    http://i1104.hizliresim.com/2011/4/10/15624.jpg

    Şu olay olmuyor mu hocam?


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    apartmanin uydu cikisinda hic bos yer yok tek cikisa mahkumuz diyosun ya..

    o size gelen tek cikisi ciftli yapsan 2. bir kablo ceksen ve o ikinci kabloyu da 2. tvye taksan..

    yine mi olmaz ?

    sacmalamadim dimi lan :|


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    apartmanin uydu cikisinda hic bos yer yok tek cikisa mahkumuz diyosun ya..

    o size gelen tek cikisi ciftli yapsan 2. bir kablo ceksen ve o ikinci kabloyu da 2. tvye taksan..

    yine mi olmaz ?

    sacmalamadim dimi lan :|


    -----------------------------

    sacmaladın :)

    orda ciftli yapmakla eve geldikten sonra cifti yapmak arasında fark yok 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    yanak bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://i1104.hizliresim.com/2011/4/10/15624.jpg

    Şu olay olmuyor mu hocam?


    -----------------------------

     

    oluyor da aynı anda açılmıyor işte bir odada tv açıkken diğerinde kapalı olması lazım bu splitter durumunda.

Toplam Hit: 3340 Toplam Mesaj: 18