folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Uydu Ve Şifre Kırımı (İstek)



Uydu Ve Şifre Kırımı (İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

     Hocalar bu dreambox yada greenbox tam hatırlamıyorum doğrusu hangisi bi uyducu söylemişti. d-smart paralı kanallarından digitürk yayınına kadar herşeyi izliyormussun vs die fiyatı 320 lira dedi. nette araştırdım ama adam akıllı bi sonuca ulaşamadım neyin nesidir hocalar bu

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    dreambox cccam server dediğin olay

    dreambox receiver alıyorsun bu internete baglı oluyor.satın aldıgın olayda server hizmeti.Hangi servera baglıysan ayarlarını yapıyorsun bu serverdan izliyorsun dsmart ve digiturku.Serverı şifre havuzu olarak gor ordan cekiyor herseyi.Çanak olarak da bir tane yetiyor 2si içinde.

    bildiğim kadarıyla boyle olması lazım.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    dreambox cccam server dediğin olay

    dreambox receiver alıyorsun bu internete baglı oluyor.satın aldıgın olayda server hizmeti.Hangi servera baglıysan ayarlarını yapıyorsun bu serverdan izliyorsun dsmart ve digiturku.Serverı şifre havuzu olarak gor ordan cekiyor herseyi.Çanak olarak da bir tane yetiyor 2si içinde.

    bildiğim kadarıyla boyle olması lazım.


    -----------------------------

    hocam peki o uyducu bana 320 tl peşin verirsen 300 vs demişti fiyatları hakkında bilgin varmı

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    fiyatları hemen hemen o kadar ama iyi araştır bence bazı serverler dandik oluyor maç günleri filan takılıyor kanallar.

    donanımhabere filan bak orda detaylı incelemeleri filan var ordan daha iyi yardım alırsın


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slaughter
    slaughter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    fiyatları hemen hemen o kadar ama iyi araştır bence bazı serverler dandik oluyor maç günleri filan takılıyor kanallar.

    donanımhabere filan bak orda detaylı incelemeleri filan var ordan daha iyi yardım alırsın


    -----------------------------
    Kardeşim server hizmeti sağlarım sana ds,dt full kanalları izlersin sorun olmaz (HD yayınlarıda alırsın) ilgilenirsen özelden mesaj at görüşelim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    slaughter bunu yazdı:
    -----------------------------
    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    fiyatları hemen hemen o kadar ama iyi araştır bence bazı serverler dandik oluyor maç günleri filan takılıyor kanallar.

    donanımhabere filan bak orda detaylı incelemeleri filan var ordan daha iyi yardım alırsın


    -----------------------------
    Kardeşim server hizmeti sağlarım sana ds,dt full kanalları izlersin sorun olmaz (HD yayınlarıda alırsın) ilgilenirsen özelden mesaj at görüşelim.

    -----------------------------

    server fiyat verirmisin?


    Naber la?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slaughter
    slaughter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    yıllık 320 hdler dahil
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    hd alıcım yok. hd olmadan varmı?


    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Konu artık gizlenmeyi haketti.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    http://cccamserver.net/ burdaki fiyatlar daha ucuz değil mi ? euro 2 lira olsa yıllığı 258 lira :| sonuç olarak alıcıya modem ipsi verip bi server a yönlendirmiyo musun bunu ubuntu 9.04 diyo gerçi kapatıp kaçma olasılıkları yüksek :) türksat falan yazıyo anasayfada ki resimde :| bu değilsede kusura bakma..

    kurulum murulum alayı yazılmış bu işin sakatlık durumu nedir acaba? http://blog.dreamboxfile.com/dreambox-tutorials/how-to-building-debian-linux-server-with-cccam/

    hemen kuralım bi server yattığın yerden 300 lira kazan oh maşallah :D


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slaughter
    slaughter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://cccamserver.net/ burdaki fiyatlar daha ucuz değil mi ? euro 2 lira olsa yıllığı 258 lira :| sonuç olarak alıcıya modem ipsi verip bi server a yönlendirmiyo musun bunu ubuntu 9.04 diyo gerçi kapatıp kaçma olasılıkları yüksek :) türksat falan yazıyo anasayfada ki resimde :| bu değilsede kusura bakma..

    kurulum murulum alayı yazılmış bu işin sakatlık durumu nedir acaba? http://blog.dreamboxfile.com/dreambox-tutorials/how-to-building-debian-linux-server-with-cccam/

    hemen kuralım bi server yattığın yerden 300 lira kazan oh maşallah :D


    -----------------------------
    :D 4 yıldır bu işi yapıyorum risk olayına gelince ucuz server bulabilirsin ama kaçma olasılığı yüksek diyosun sende. şuanda birçok müşterim var bu şekilde kullanan konuyu uzatmamak gerek yasal yaptrmları var sonuçta :D kurabilirsen kur :D madem kolay okadar ayrıca kaçıp gitme :D benim amacım burda bilgi vermek zaten mşterilerim memnum burda tahribat ayrıcalığı ile bilgi verdim dileyen pm den yazsın.
Toplam Hit: 3449 Toplam Mesaj: 18