folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Uydunet 5 Mbps Mi,Ttnet 8Mbps Mi?



Uydunet 5 Mbps Mi,Ttnet 8Mbps Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    yalın adsl tarifelerinde : 

    TTNET Netlimitsiz paket(8mbps sınırsız 25 gb akk idi sanırım) : 69 TL ye geliyor. (yanılmıyorsam)

    Uydunet 5 mbps sınırsız paket (25 gb akk) : 69 TL

    sorularım : 

    1- uydunette adil kullanım kotası geçilince hız düşüyor mu?  

    2- uydunet modemi farklı mı?  

    3- uydunet kullananların duygu ve düşünceleri ?

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    uydunette adil kullanım kotası mı varmış, 100gb hatırlıyorum ama yansımadı bana hiç.


    . . .. . ... .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ttnet , benim hız düşmedi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    şunu deyim uydunetten aldığın 2megabayt  bile tt'nin 8megabaytına bedel


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    ttnet tabi o neymiş uydunet :D yağmur yasa  internet gider


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    tartışmasız uydu net. ttnet in ping i uçuyor


    Solak Cerrah
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    yalın adsl tarifelerinde : 

    TTNET Netlimitsiz paket(8mbps sınırsız 25 gb akk idi sanırım) : 69 TL ye geliyor. (yanılmıyorsam)

    Uydunet 5 mbps sınırsız paket (25 gb akk) : 69 TL

    sorularım : 

    1- uydunette adil kullanım kotası geçilince hız düşüyor mu?  

    2- uydunet modemi farklı mı?  

    3- uydunet kullananların duygu ve düşünceleri ?

    -----------------------------

    1.kota hakkında bilgim yok.

    2. verdikleri modem koaksiyel kablo ile bağlanıyor ve ne hikmetse dağıtılan bütün modemlerin firmware ile oynanmış ve dhcp sadece bir IP atayabiliyor yani ethernetten sadece bir bilgisayar bağlayabiliyorsun.

    3.teknik servisi ttnete göre çok daha gelişmiş. sorununu gelip çözüp gidiyorlar.. ama gelme süreleri uzayabiliyor.

    ben 8mbps ttnetin paketini kullanıyorum

    kotama şuan baktım ;

    s

    kullandığım süre içersinden ki yıllardır :)

    bi kere bile hız düşümü yaşamadım.

    hız konusundada genelde torrent kullanıyorum ve hız olarak 700kb/sec altına pek düşmedi.

    tercih size kalmış :)


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    fatın uydunet kablo tv uzerınden hızmet verıyor.

    Modem gırısı telefon degıl normal tv cıkısları varya karasal dişi erkek jack dedıgımız jacklar sayeseınde modemıne gırmekte.Ttnet ın  8mb ı tam olarak kullanılmıyor zaten.

    Tereddutsuz uydunete gec modemını kendın al kımseyle tahattut ımzalama bosuna

    Ttnette o muahbet varda yıllardır kullandıgım yerlerde pek dusmedı kı bunun modemi kapatmamaylada alakası var modem kapanırsa santral yeni ip atıyor ve ınt hızın dusebılıyor birazda santralin teknik donanımıyla ılgılı bu .

     

    Super online en ıyısı acıkcası telefon da modeme baglanıyor dırekt voip mukemmel hızmet tavsıye ederım

    Apartmanınızda yoksa komple apartman olarak basvuru yapıyorsunuz sıte yonetıcısı olsuın apartman yonetıcısı olsun hat dosuyorlar gelıyorlar


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    uydunet modemi farklı

    adil kullanım limitiini bilmiyrm .

    ben kullandım. memnunmuyum pek değil. arada kesinti oluyo. 101 kb ttnet veri çekerken 118 kb uydunet çekiyo. fark bu kadar

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    bende kendimi bildim bileli ttnet kullanıyorumda 

    netlimitsiz paketide ilk çıktıgı günden beri kullanıyorum 5 ten aşağı hızım düşmedi 5-8 arası dibine kadar kullandım.

    artık yeni ufuklara yelken açma vakti geldigini hissetim ondan bi uyduneti denim diyorum :D

    peki bu uydunetin baglanabilcegi modem ne olarak geçiyor?  hangi markaların var vs... 

    normal modeme converterı falan yokmudur ?

    ----

    @baris 2. verdikleri modem koaksiyel kablo ile bağlanıyor ve ne hikmetse dağıtılan bütün modemlerin firmware ile oynanmış ve dhcp sadece bir IP atayabiliyor yani ethernetten sadece bir bilgisayar bağlayabiliyorsun.

    modemin marka modele göre orj firmwarei yokmu ?  bide ethernetten tek pc baglayabiliosun yazmışsın tek port mu anlaamdım :|  dhcpden almazsa manuel veririz  :D

     

    ve son olarak uydunette ping durumu ne alemde ?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende kendimi bildim bileli ttnet kullanıyorumda 

    netlimitsiz paketide ilk çıktıgı günden beri kullanıyorum 5 ten aşağı hızım düşmedi 5-8 arası dibine kadar kullandım.

    artık yeni ufuklara yelken açma vakti geldigini hissetim ondan bi uyduneti denim diyorum :D

    peki bu uydunetin baglanabilcegi modem ne olarak geçiyor?  hangi markaların var vs... 

    ----

    @baris 2. verdikleri modem koaksiyel kablo ile bağlanıyor ve ne hikmetse dağıtılan bütün modemlerin firmware ile oynanmış ve dhcp sadece bir IP atayabiliyor yani ethernetten sadece bir bilgisayar bağlayabiliyorsun.

    modemin marka modele göre orj firmwarei yokmu ?  bide ethernetten tek pc baglayabiliosun yazmışsın tek port mu anlaamdım :|  dhcpden almazsa manuel veririz  :D

     

    ve son olarak uydunette ping durumu ne alemde ?


    -----------------------------

    hayır tek tip modem dağıttılar bizim burda.

    dhcp veya manuel diye bir seçeneğin yok :) sadece modem bir adet IP veriyor o kadar.
    arayüzünden mevcut değil. firmware'de yoktu hatırladığım kadarı ile..
    yani modemden çıkıp bi switch bağlayıp 2pc de kullanamıosun sorun bu :) 


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 3383 Toplam Mesaj: 16