folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Uydunet 5 Mbps Mi,Ttnet 8Mbps Mi?



Uydunet 5 Mbps Mi,Ttnet 8Mbps Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    ttnette hızım bir kere 512 ye düştü birdaha da düşmedi 4 mbit e sabitlediler donanimhaber desteğe yazdım ertesi gün arayıp ilgilendiler.

    zaten artık 1 mbit e düşüyor hız düşüyorsa bile.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    ttnet


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    uydunet.


    http://kocaer.me
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende kendimi bildim bileli ttnet kullanıyorumda 

    netlimitsiz paketide ilk çıktıgı günden beri kullanıyorum 5 ten aşağı hızım düşmedi 5-8 arası dibine kadar kullandım.

    artık yeni ufuklara yelken açma vakti geldigini hissetim ondan bi uyduneti denim diyorum :D

    peki bu uydunetin baglanabilcegi modem ne olarak geçiyor?  hangi markaların var vs... 

    ----

    @baris 2. verdikleri modem koaksiyel kablo ile bağlanıyor ve ne hikmetse dağıtılan bütün modemlerin firmware ile oynanmış ve dhcp sadece bir IP atayabiliyor yani ethernetten sadece bir bilgisayar bağlayabiliyorsun.

    modemin marka modele göre orj firmwarei yokmu ?  bide ethernetten tek pc baglayabiliosun yazmışsın tek port mu anlaamdım :|  dhcpden almazsa manuel veririz  :D

     

    ve son olarak uydunette ping durumu ne alemde ?


    -----------------------------

    hayır tek tip modem dağıttılar bizim burda.

    dhcp veya manuel diye bir seçeneğin yok :) sadece modem bir adet IP veriyor o kadar.
    arayüzünden mevcut değil. firmware'de yoktu hatırladığım kadarı ile..
    yani modemden çıkıp bi switch bağlayıp 2pc de kullanamıosun sorun bu :) 


    -----------------------------
    kullanıyosun ya evde 3 pc kullanıyorum, motorola modem dağıtmışlardı, çok süper bişey.. kesinlikle uydunet, ttnet oçsinden kaçma fırsatı yakaladığınız anda kaçın

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    tt kazık mazık ama şu an için kötünün iyisi o

Toplam Hit: 3384 Toplam Mesaj: 16