Üye Kayıt Etme Programı
-
Merhabalar geçen salon açıyorum logo lazım dedim 2 kişi den fazla yardım eden olmadı 23965 kişi içinden. Teşekkürler.
Şimdi üye kayıt etme programı arıyorum full surüm veya değil. Salon üyelerini kayıt edeceğim İnternet olmadan çalışcak bi program lazım.
-
bende salon işletiyorum 3 senedir arıyorum üye takip programı ama hala adam gibi calısan bir program bulamadım :(
-
http://www.yeniyapi.kebirhost.com/uyeTakipKur.zip
bi bakmaktan zarar gelmez..
@edit : yavşak ayak üstü kaymış bide bana :F :D :D
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.yeniyapi.kebirhost.com/uyeTakipKur.zip
bi bakmaktan zarar gelmez..
@edit : yavşak ayak üstü kaymış bide bana :F :D :D
-----------------------------Sıs lan bi logo yapmadın.
Edit: Taşakmı geçiyosun Ölen kişi üyelikten silinir yazıyor + ssk numarasını napim ben? bana kaç para verdiği ne zaman biteceği lazım. o kadar codersın kodlayıver.
-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.yeniyapi.kebirhost.com/uyeTakipKur.zip
bi bakmaktan zarar gelmez..
@edit : yavşak ayak üstü kaymış bide bana :F :D :D
-----------------------------Sıs lan bi logo yapmadın.
Edit: Taşakmı geçiyosun Ölen kişi üyelikten silinir yazıyor + ssk numarasını napim ben? bana kaç para verdiği ne zaman biteceği lazım. o kadar codersın kodlayıver.
-----------------------------:D mantıklı olan o amk. ölen adamın salonda ne işi var. ssk yerine üye numarasını filan yaz :D bakıom araştıram sakin ol :D
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.yeniyapi.kebirhost.com/uyeTakipKur.zip
bi bakmaktan zarar gelmez..
@edit : yavşak ayak üstü kaymış bide bana :F :D :D
-----------------------------Sıs lan bi logo yapmadın.
Edit: Taşakmı geçiyosun Ölen kişi üyelikten silinir yazıyor + ssk numarasını napim ben? bana kaç para verdiği ne zaman biteceği lazım. o kadar codersın kodlayıver.
-----------------------------:D mantıklı olan o amk. ölen adamın salonda ne işi var. ssk yerine üye numarasını filan yaz :D bakıom araştıram sakin ol :D
-----------------------------Gym lite diye bişi buldum ona bakıyorum bi.
http://www.softpedia.com/get/Others/Miscellaneous/GymMaster-Lite.shtml
-
bütçe ayırdıysan kodlayabilirim delphide.
-
http://uyetakip.com/Ozellikleri.aspx
http://www.tekinpekcan.com/tag/spor-salonu-uye-takip-programi/
http://www.hursoft.net/urunler.htm
http://www.yeniprogram.gen.tr/uretici/1/0/New%20Yaz%C4%B1l%C4%B1m
http://reishanbilgisayar.com/spor-klubu-t513.html
bunlara bir göz at şimdilik bulabildiklerim bunlar
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
http://uyetakip.com/Ozellikleri.aspx
http://www.tekinpekcan.com/tag/spor-salonu-uye-takip-programi/
http://www.hursoft.net/urunler.htm
http://www.yeniprogram.gen.tr/uretici/1/0/New%20Yaz%C4%B1l%C4%B1m
http://reishanbilgisayar.com/spor-klubu-t513.html
bunlara bir göz at şimdilik bulabildiklerim bunlar
-----------------------------Bana bedavası lazım :D
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
bütçe ayırdıysan kodlayabilirim delphide.
-----------------------------karşim kodliycak (yapabilirse.) sen yinede ver fiyatı.
-
hocam niye kasıyorsun excel ile tutuversen ya kayıtları (:
-
Kendim için programladıgım,vucut yagı, yaptıgım hareketleri, kg, başlangıc ve bitiş tarihlerini ve kaç kcal'lık diet uyguladıgımı bir programım var.Üyelik kısmıda eklenebilir.Bütçeden bahsedersen konuşabiliriz.
