Üye Kayıt Etme Programı
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------
Kendim için programladıgım,vucut yagı, yaptıgım hareketleri, kg, başlangıc ve bitiş tarihlerini ve kaç kcal'lık diet uyguladıgımı bir programım var.Üyelik kısmıda eklenebilir.Bütçeden bahsedersen konuşabiliriz.
-----------------------------Keşke diğer yorumları okumaya zahmet etsen.
-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
sandman bunu yazdı:
-----------------------------
Kendim için programladıgım,vucut yagı, yaptıgım hareketleri, kg, başlangıc ve bitiş tarihlerini ve kaç kcal'lık diet uyguladıgımı bir programım var.Üyelik kısmıda eklenebilir.Bütçeden bahsedersen konuşabiliriz.
-----------------------------Keşke diğer yorumları okumaya zahmet etsen.
-----------------------------Merak etme ben zahmet edip okudumki sana cevap veriyorum.Öncelikle bedavaya tam istedigin gibi bir program bulamazsın bir arkadaşın dedigi gibi en ucuz ve mantıklı yolu excell'de tutman.Ben iyi niyet gösterip ne kadar bütce ayırmışsan direk elimdeki kodu geliştirip sana vericektim.Normalde 60$ saatlik kod yazıyorum.Keza beni burda bilen bilir o yüzden abartmıyorumda.
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
sandman bunu yazdı:
-----------------------------
Kendim için programladıgım,vucut yagı, yaptıgım hareketleri, kg, başlangıc ve bitiş tarihlerini ve kaç kcal'lık diet uyguladıgımı bir programım var.Üyelik kısmıda eklenebilir.Bütçeden bahsedersen konuşabiliriz.
-----------------------------Keşke diğer yorumları okumaya zahmet etsen.
-----------------------------Merak etme ben zahmet edip okudumki sana cevap veriyorum.Öncelikle bedavaya tam istedigin gibi bir program bulamazsın bir arkadaşın dedigi gibi en ucuz ve mantıklı yolu excell'de tutman.Ben iyi niyet gösterip ne kadar bütce ayırmışsan direk elimdeki kodu geliştirip sana vericektim.Normalde 60$ saatlik kod yazıyorum.Keza beni burda bilen bilir o yüzden abartmıyorumda.
-----------------------------Dostum ben paralı program aramıyorum. Karşim dediğim adam programlamaya yeni başlamış arada biraz karalıyo banada boş zamanlarında bu programı yapacak "bedava"ya. Ben zaten bu sistemi siteme kurdurttum sadece internet olmadığında ne bok yicem onu arıyorum.
