Uykusuzluuk !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gozkopat
    gozkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Mezarda yeterince uyuyacağız 

     

    ha bıde huzur ve spor bunlarla alakalı bısı eksıkse sıkıntı olabılır


    Kalite, kimse size bakmıyorken doğru olanı yapmaktır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    1-(Bi öğretmen olarak çok ta uygun kaçmayacak ama, gençliğimde öğretmen değildim sonuçta) Merakın ve isteğin varsa asılabildiğin kadar asıl. Yor kendini. Uyursun...

    2- Erken kalkmaya çalış. Mesela her gün 1-1,5 saat. Balkona çık ve hiçbişey yapma. Yapmak zorunda değilsin. Etrafı seyret sadece. Erken kalkmak insanı hakkaten dinlendirir ve erken uyumaya zorlar.

    3-Az uyumaya alış. 3 Yıl hem okula gittim, hem int. kafe işlettim. Saat 2-3 gibi yatıp sabah 7-7,5 arası kalkıp 45 km yol gidip, okul çıkışı aynı yolu geri gelip kafeye gidiyodum. Günde, bilemedin 4-5 saat yeter. Sadece kafayı yastığa koydun mu kaliteli uyku dedikleri o keyifli uykuyu alıcan. sadece kendini az uyumaya ikna et, bu kadarı yeter amk. de kendine.

    4-uyuyamadığın zaman uyumaya çalışma. Bırak. Uyumuyosan uyumuyosundur. Sorun değil. Sadece sabah, ne kadar uyursan uyu, sana yeteceğini düşün. Dinç kalkarsın.

    5-Neyi yapmayı seviyosan, neye doyamıyosan, gece yattığında herşeyi kafandan at. Sadece sevdiğin şeyi düşün. Başka hiçbişeyi kafana sokma. tek bişey sadece... Düşünürken uyursun. Hatta rüyanda bile görürsün. :)

    6-Uyuyarak hayatını zebil etme. Yazıldığı gibi, öldüğünde hep uyucan zaten. :) Ben 40 küsür yaştayım ve yaklaşık 15 yıldır 8 saati görmedim. Az uyu yahu :)))


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    2 tane extra çak bişiyciğin kalmaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    1-(Bi öğretmen olarak çok ta uygun kaçmayacak ama, gençliğimde öğretmen değildim sonuçta) Merakın ve isteğin varsa asılabildiğin kadar asıl. Yor kendini. Uyursun...

    2- Erken kalkmaya çalış. Mesela her gün 1-1,5 saat. Balkona çık ve hiçbişey yapma. Yapmak zorunda değilsin. Etrafı seyret sadece. Erken kalkmak insanı hakkaten dinlendirir ve erken uyumaya zorlar.

    3-Az uyumaya alış. 3 Yıl hem okula gittim, hem int. kafe işlettim. Saat 2-3 gibi yatıp sabah 7-7,5 arası kalkıp 45 km yol gidip, okul çıkışı aynı yolu geri gelip kafeye gidiyodum. Günde, bilemedin 4-5 saat yeter. Sadece kafayı yastığa koydun mu kaliteli uyku dedikleri o keyifli uykuyu alıcan. sadece kendini az uyumaya ikna et, bu kadarı yeter amk. de kendine.

    4-uyuyamadığın zaman uyumaya çalışma. Bırak. Uyumuyosan uyumuyosundur. Sorun değil. Sadece sabah, ne kadar uyursan uyu, sana yeteceğini düşün. Dinç kalkarsın.

    5-Neyi yapmayı seviyosan, neye doyamıyosan, gece yattığında herşeyi kafandan at. Sadece sevdiğin şeyi düşün. Başka hiçbişeyi kafana sokma. tek bişey sadece... Düşünürken uyursun. Hatta rüyanda bile görürsün. :)

    6-Uyuyarak hayatını zebil etme. Yazıldığı gibi, öldüğünde hep uyucan zaten. :) Ben 40 küsür yaştayım ve yaklaşık 15 yıldır 8 saati görmedim. Az uyu yahu :)))

    eyvallah hocam önerin için :)


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
Toplam Hit: 2187 Toplam Mesaj: 25