folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 'Uyuma Problemini Çözdüm.



'Uyuma Problemini Çözdüm.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    Yaşadığın problemlerin aynısı bendede var :D


    Hiçbirini çözüme kavuşturmadan uyku problemini çözme formülü:


    -Sabah 4 e kadar oturuyorum(çalışıyorum, oyun, programlama, televizyon, müzik vs. )


    4 de yatıyorum sabah 7 de kalkıyorum :) Böylece 3 saat uyumuş oluyorum


    -Sonra okuldan gelince akşam 4 te yatıyorum


    Akşam 8 de kalkıyorum böylece 4 saat uyumuş oluyorum :)


    Haftaiçleri böylece 5/24 de 7 saat uyumuş oluyorum :)


    Haftasonlarıda gece 3-4 e kadar oturuyorum yine ama 9 saat uyku alacak şekilde ve hiç kesilmeyecek şekilde uyuyorum böylece uykumu almış oluyorum :)



    Bu sistemin avantajları:


    -Günde 2 kere uyandığım için sürekli çalışma isteği geliyor :)


    -Bazı şeyleri daha az kafaya takıyorum :)


    -Kafayı yastığa koyar koymaz uyuyorum çünkü tam saatinde uyuduğum için hep çok yorulmuş oluyorum :)



    Not: Okulda uyku problemi yaşamıyorum derslerde uyumuyorum :)



    Uyku problemini bende sana benzer yöntemle çözmüştüm , benimkide iyi işe yarıyor :)

    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    yok arkadaş ben yine nefcafe içiyorum şuan

    capicinonun köpüğünde nescafe goldu erittip içiyorum bağışıkylık kazandım sanırım


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    hacked75 bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    Yaşadığın problemlerin aynısı bendede var :D


    Hiçbirini çözüme kavuşturmadan uyku problemini çözme formülü:


    -Sabah 4 e kadar oturuyorum(çalışıyorum, oyun, programlama, televizyon, müzik vs. )


    4 de yatıyorum sabah 7 de kalkıyorum :) Böylece 3 saat uyumuş oluyorum


    -Sonra okuldan gelince akşam 4 te yatıyorum


    Akşam 8 de kalkıyorum böylece 4 saat uyumuş oluyorum :)


    Haftaiçleri böylece 5/24 de 7 saat uyumuş oluyorum :)


    Haftasonlarıda gece 3-4 e kadar oturuyorum yine ama 9 saat uyku alacak şekilde ve hiç kesilmeyecek şekilde uyuyorum böylece uykumu almış oluyorum :)


     


    Bu sistemin avantajları:


    -Günde 2 kere uyandığım için sürekli çalışma isteği geliyor :)


    -Bazı şeyleri daha az kafaya takıyorum :)


    -Kafayı yastığa koyar koymaz uyuyorum çünkü tam saatinde uyuduğum için hep çok yorulmuş oluyorum :)


     


    Not: Okulda uyku problemi yaşamıyorum derslerde uyumuyorum :)



    Uyku problemini bende sana benzer yöntemle çözmüştüm , benimkide iyi işe yarıyor :)

    aga bende bunu çok denedim ama imkansız yani çok uzun bir düzen ve zorlamadan sonra alışır ancak vücut buna yoksa imkansız.

     

    uykudan uyanır uyanmaz kafadan yarım saat ayılmaya gider zaten herşeyi geçtim 1 saat bile uyuyu uyansan ağırlık oluyor insanın üstünde


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 1620 Toplam Mesaj: 14