'Uyuma Problemini Çözdüm.
-
mRBerkay bunu yazdı
Yaşadığın problemlerin aynısı bendede var :D
Hiçbirini çözüme kavuşturmadan uyku problemini çözme formülü:
-Sabah 4 e kadar oturuyorum(çalışıyorum, oyun, programlama, televizyon, müzik vs. )
4 de yatıyorum sabah 7 de kalkıyorum :) Böylece 3 saat uyumuş oluyorum
-Sonra okuldan gelince akşam 4 te yatıyorum
Akşam 8 de kalkıyorum böylece 4 saat uyumuş oluyorum :)
Haftaiçleri böylece 5/24 de 7 saat uyumuş oluyorum :)
Haftasonlarıda gece 3-4 e kadar oturuyorum yine ama 9 saat uyku alacak şekilde ve hiç kesilmeyecek şekilde uyuyorum böylece uykumu almış oluyorum :)
Bu sistemin avantajları:
-Günde 2 kere uyandığım için sürekli çalışma isteği geliyor :)
-Bazı şeyleri daha az kafaya takıyorum :)
-Kafayı yastığa koyar koymaz uyuyorum çünkü tam saatinde uyuduğum için hep çok yorulmuş oluyorum :)
Not: Okulda uyku problemi yaşamıyorum derslerde uyumuyorum :)
Uyku problemini bende sana benzer yöntemle çözmüştüm , benimkide iyi işe yarıyor :) -
yok arkadaş ben yine nefcafe içiyorum şuan
capicinonun köpüğünde nescafe goldu erittip içiyorum bağışıkylık kazandım sanırım
-
hacked75 bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
Yaşadığın problemlerin aynısı bendede var :D
Hiçbirini çözüme kavuşturmadan uyku problemini çözme formülü:
-Sabah 4 e kadar oturuyorum(çalışıyorum, oyun, programlama, televizyon, müzik vs. )
4 de yatıyorum sabah 7 de kalkıyorum :) Böylece 3 saat uyumuş oluyorum
-Sonra okuldan gelince akşam 4 te yatıyorum
Akşam 8 de kalkıyorum böylece 4 saat uyumuş oluyorum :)
Haftaiçleri böylece 5/24 de 7 saat uyumuş oluyorum :)
Haftasonlarıda gece 3-4 e kadar oturuyorum yine ama 9 saat uyku alacak şekilde ve hiç kesilmeyecek şekilde uyuyorum böylece uykumu almış oluyorum :)
Bu sistemin avantajları:
-Günde 2 kere uyandığım için sürekli çalışma isteği geliyor :)
-Bazı şeyleri daha az kafaya takıyorum :)
-Kafayı yastığa koyar koymaz uyuyorum çünkü tam saatinde uyuduğum için hep çok yorulmuş oluyorum :)
Not: Okulda uyku problemi yaşamıyorum derslerde uyumuyorum :)
Uyku problemini bende sana benzer yöntemle çözmüştüm , benimkide iyi işe yarıyor :)aga bende bunu çok denedim ama imkansız yani çok uzun bir düzen ve zorlamadan sonra alışır ancak vücut buna yoksa imkansız.
uykudan uyanır uyanmaz kafadan yarım saat ayılmaya gider zaten herşeyi geçtim 1 saat bile uyuyu uyansan ağırlık oluyor insanın üstünde
