Uyurgezer Olanlar Ve Tedavi Olanlar
-
Yatağı odanın köşesine al ve kapıyı kapatarak uyu. Hatta rahat edebilirsen odanın kapısını kilitle.
-
bende uyurgezerim annem babam filan söylüyor uykuda konuşup evin içinde koşuyormuşum :D bir kere camdan çıkarken peder yakalamış beni :)
-
10 yıl önce felan babamın iş arkadaşı 3. kat balkonundan aşağı atlamıştı. Ayağı felan kırıldı. Uyurgezerlik ondada varmış.
Kesinlikle kapıyı kilitleyerek uyu.
Geçmiş olsun. Hangi birim ilgilenir hiç bilmiyorum. Muhtemelen ruh sağlığı. Psikolog, psikiyatr mı ne.
-
Psikolojik bence.Benzese vardı son 2 senedir kimse var deniyor.
-
futurist bunu yazdı
benim bildiğim biri sayıkladığında yada uyurgezer olduğunda kişi bikmez çevresindekiler bilir.
sen sayıkladığını nerden biliyorsun. nasıl oldu ailen 3 yıl sonunda farketti?
senin bildiğin yanlış muride.
kişinin huyuna suyuna, yaşam şekline , küçüklüğünden etki bırakan olaylara göre değişiyor.
ben mutfağa gidip kendine kahve yapan içen tekrer uyuyan ve ertesi günü böyle birşey yaptığını az da olsa hatırlayan kişiler biliyorum.
duruma göre deişiyor.
sayıklayan ve az da olsa hatırlayan çok kişi var.
tedavi için piskoloğa gitmişlerdi. ama bu konuyu açan arkadaş nasıl çözüm bulur bilmiyorum.
geçmiş olsun .
-
Epilepsi olabilirsin. Eeg ve mr çektir. Bende küçükken vardı, peder beni evi yakınca elimden bağlamaya başladı 1 sene tedavisi oluyor. O anda insan bile öldürebilirsin bilinç yok.
