folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uyurgezer Olanlar Ve Tedavi Olanlar



Uyurgezer Olanlar Ve Tedavi Olanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Yatağı odanın köşesine al ve kapıyı kapatarak uyu. Hatta rahat edebilirsen odanın kapısını kilitle.

     


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iSoCan
    iSoCan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2014
    Erkek

    bende uyurgezerim annem babam filan söylüyor uykuda konuşup evin içinde koşuyormuşum :D bir kere camdan çıkarken peder yakalamış beni :)


    Milletin bağımsızlığını, yine milletin azim ve kararı kurtaracaktır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    10 yıl önce felan babamın iş arkadaşı 3. kat balkonundan aşağı atlamıştı. Ayağı felan kırıldı. Uyurgezerlik ondada varmış.

     

    Kesinlikle kapıyı kilitleyerek uyu.

     

    Geçmiş olsun. Hangi birim ilgilenir hiç bilmiyorum. Muhtemelen ruh sağlığı. Psikolog, psikiyatr mı ne.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Psikolojik bence.Benzese vardı son 2 senedir kimse var deniyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    benim bildiğim biri sayıkladığında yada uyurgezer olduğunda kişi bikmez çevresindekiler bilir.

    sen sayıkladığını nerden biliyorsun. nasıl oldu ailen 3 yıl sonunda farketti?

    senin bildiğin yanlış muride.

    kişinin huyuna suyuna, yaşam şekline , küçüklüğünden etki bırakan olaylara göre değişiyor.

    ben mutfağa gidip kendine kahve yapan içen tekrer uyuyan ve ertesi günü  böyle birşey yaptığını az da olsa hatırlayan kişiler biliyorum.

    duruma göre deişiyor.

    sayıklayan ve az da olsa hatırlayan çok kişi var.

    tedavi için piskoloğa gitmişlerdi. ama bu konuyu açan arkadaş nasıl çözüm bulur bilmiyorum.

    geçmiş olsun .


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Epilepsi olabilirsin. Eeg ve mr çektir. Bende küçükken vardı, peder beni evi yakınca elimden bağlamaya başladı 1 sene tedavisi oluyor. O anda insan bile öldürebilirsin bilinç yok.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 1950 Toplam Mesaj: 17