Uzayli Yürüyüş Denemesi ...
-
:D biraz odun gibi yuruyor ama yinede iyi gibi. eksikleri soylerseniz duzelticem arkadaslar...
http://www.vimeo.com/7470591
-
adım atarken ayakları arkaya dogru kayıyor :| sen öyle mi yürüyorsun :)
birde arabanın ordayken asfaltın içine gomuluyor :D
ayrıca gecenlerde senın su damacana su reklamını gordum tvde :)
-
çok tay tay hızlı hızlı yürüyor ama güzel olmuş :D senin dediğin gibi odun gibi :D
-
Zıp zıp uzaylı :) Güzel olmuş :D
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
adım atarken ayakları arkaya dogru kayıyor :| sen öyle mi yürüyorsun :)
birde arabanın ordayken asfaltın içine gomuluyor :D
ayrıca gecenlerde senın su damacana su reklamını gordum tvde :)
-----------------------------:D damacana reklami cikiyor evet :D buarada dai insan gibi yurumesini bekleme uzaylidan :D
-
Güzel olmuş hocam elnie saglık
-
dai senden daha iyisini beklerdim :S
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
dai senden daha iyisini beklerdim :S
-----------------------------dai sadece yuruyus testi :D sahnede bir isik bir model bir de BVH motion dosyasi var :D onun disinda birsey yapmadim :D
sadece bir karakteri riglemeden pointler secerek BVH motion dosyasini ekleyebiliyosun. :D
-
Bence çok güzel olmuş...
-
tebrikler:)
-
ikinci sahnede uzayli adam cok titriyor gibi geldi,
ucuncu sahnede ayaklari geriye dogru kayiyor gibi
