Uzaylılar İçin Elçi!
-

BM, uzaylıları karşılaması için elçi atayacak!
Bir gün Marslılar dünyaya gelirse onlarla kim muhatap olacak? ABD Başkanı mı, AB liderleri mi, yoksa Ruslar veya Çinliler mi? Birleşmiş Milletler bu sorunun cevabını verdi: “Uzaylıları Malezyalı astrofizikçi Mazlan Osman karşılayacak.”BM Dış Uzay Araştırmaları Direktörü Dr. Mazlan Osman, dünya dışı canlıların gezegenimizle ilk temasında sözcülük yapacak insan olarak resmen atandı. Uzaylılar eğer “Bizi liderinize götürün” derse muhatap olarak karşılarında Osman’ı bulacak. Zaten Osman’ın ilk işi sanıldığının aksine uzaylıları insanlardan korumak.
Mazlan Osman gelecek hafta İngiltere’de bir konferansta yeni rolünü dünyaya açıklayacak. Sunday Times’a göre, Osman konuşmasında yeni keşfedilen yüzlerce gezegen nedeniyle dünyadışı yaşamın ortaya çıkma olasılığının çok yükseldiğini ve insanlığın ‘ilk temas’ı şimdiden planlaması gerektiğini söyleyecek.
Müslüman astrofizikçi
Bir dönem laiklik tartışmalarıyla gündeme gelen Malezya’nın Seremban kentinde 1951’de doğan Mazlan Osman, ülkesinin ilk astrofizikçisi. Osman, ilk Malezyalı astronotun eğitmenliğini de yaptı. 1999’da dönemin BM Genel Sekreteri Kofi Annan tarafından Dış Uzay Araştırmaları Direktörü olarak atanan Osman, evli ve iki çocuk annesi.http://www.veteknoloji.com/uzaylilar-icin-elci-35032--.html
----
ilgilimi cekti bunuda paylasim dedim :D osman da uzaylilarla iyi anlasir dogru secim kulaklara baksaniza mr spark gibi :D -
peki uzaylılar bizim eve gelirse dünyanın öbür ucundan osmanı mı çağıracaz yoksa biz mi misafir edecez uzaylıları ?
uzaylılara osman gelecek bekleyin desek beklemezler, yok bizde tam kalkacaktık derler.
bizde kalsaydınız bi yemek yeseydiniz felan deriz :)))
-
olay bitmiştir ^^
-
uzaylılar bize pek sıcak bakmazlar gibi,ilginç (:
-
ilk temas için elçi bile hazırlanmış gene olmazsa bu sefer ne dicekler merak ediorum
-
peki biz uzaylılarla muhattap olmak istersen osman mı ışınlayacak uzaylıların yanına
osman ışınla dur haci motor ısınsın ışınlarım
bu iş olmaz herkez dili döndügünce anlaşmaya çalışsın
otogarlardan binsin gitsin
bu düşüncedeyim
-
belkide uzaylılar bu çalışmaları takip edip gülüyolardır bize :)) elçi işleri felan :)) lan ne elçisi amk sanki o elçi uzaylıların dilini konusabilecek :)) belki sinyallerle anlaşıyolardır onlar bu Osmanda sinyaller üzerine çalışma yapıyodur neyse herseyin hayırlısı baba ne diyek...
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
olay bitmiştir ^^
-----------------------------??
-
mustafa topaloğlu darılır bu işe
-
Bizde Mustafa Topal Oglu Karşılar Elçimiz O Tabi Uzaylılar Gelen Kadar Ömrü Vefa Ederse.
-
insan jenifer lopezi falan seçer.. bu teyzeyle mi temas edilecek uzaylıylan.. ayrıca zeki çevivk yaratıklardan söz ediliyo bu gaciyle temas edeceklerini kim biliyo :| saçma.. mustafa topaloğluda triplerde zaten :D

