Uzaylılar İçin Elçi!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    ufo,alien,space,technology,science,envoy,united%20nations

    BM, uzaylıları karşılaması için elçi atayacak!

    Bir gün Marslılar dünyaya gelirse onlarla kim muhatap olacak? ABD Başkanı mı, AB liderleri mi, yoksa Ruslar veya Çinliler mi? Birleşmiş Milletler bu sorunun cevabını verdi: “Uzaylıları Malezyalı astrofizikçi Mazlan Osman karşılayacak.”

    BM Dış Uzay Araştırmaları Direktörü Dr. Mazlan Osman, dünya dışı canlıların gezegenimizle ilk temasında sözcülük yapacak insan olarak resmen atandı. Uzaylılar eğer “Bizi liderinize götürün” derse muhatap olarak karşılarında Osman’ı bulacak. Zaten Osman’ın ilk işi sanıldığının aksine uzaylıları insanlardan korumak. 

    Mazlan Osman gelecek hafta İngiltere’de bir konferansta yeni rolünü dünyaya açıklayacak. Sunday Times’a göre, Osman konuşmasında yeni keşfedilen yüzlerce gezegen nedeniyle dünyadışı yaşamın ortaya çıkma olasılığının çok yükseldiğini ve insanlığın ‘ilk temas’ı şimdiden planlaması gerektiğini söyleyecek.

    Müslüman astrofizikçi

    Bir dönem laiklik tartışmalarıyla gündeme gelen Malezya’nın Seremban kentinde 1951’de doğan Mazlan Osman, ülkesinin ilk astrofizikçisi. Osman, ilk Malezyalı astronotun eğitmenliğini de yaptı. 1999’da dönemin BM Genel Sekreteri Kofi Annan tarafından Dış Uzay Araştırmaları Direktörü olarak atanan Osman, evli ve iki çocuk annesi.

    http://www.veteknoloji.com/uzaylilar-icin-elci-35032--.html

     

    ----

    ilgilimi cekti bunuda paylasim dedim :D osman da uzaylilarla iyi anlasir dogru secim kulaklara baksaniza mr spark gibi :D

    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    peki uzaylılar bizim eve gelirse dünyanın öbür ucundan osmanı mı çağıracaz yoksa biz mi misafir edecez uzaylıları ?

    uzaylılara osman gelecek bekleyin desek beklemezler, yok bizde tam kalkacaktık derler.

    bizde kalsaydınız bi yemek yeseydiniz felan deriz :)))


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    http://www.veteknoloji.com

    olay bitmiştir ^^

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    uzaylılar bize pek sıcak bakmazlar gibi,ilginç (:


    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    ilk temas için elçi bile hazırlanmış gene olmazsa bu sefer ne dicekler merak ediorum 


    dewdim dewrildim geldim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    peki biz uzaylılarla muhattap olmak istersen osman mı ışınlayacak uzaylıların yanına

    osman ışınla dur haci motor ısınsın ışınlarım

    bu iş olmaz herkez dili döndügünce anlaşmaya çalışsın

    otogarlardan binsin gitsin

    bu düşüncedeyim


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    belkide uzaylılar bu çalışmaları takip edip gülüyolardır bize :)) elçi işleri felan :)) lan ne elçisi amk sanki o elçi uzaylıların dilini konusabilecek :)) belki sinyallerle anlaşıyolardır onlar bu Osmanda sinyaller üzerine çalışma yapıyodur  neyse herseyin hayırlısı baba ne diyek...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _KN_
    _KN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2008
    Erkek

    Holyzone bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.veteknoloji.com

    olay bitmiştir ^^


    -----------------------------

    ??


    Çorlu'nun Yeni Mahallesi - ForumCorlu.com!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    mustafa topaloğlu darılır bu işe


    All is well
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Bizde Mustafa Topal Oglu Karşılar Elçimiz O Tabi Uzaylılar Gelen Kadar Ömrü Vefa Ederse.


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    insan jenifer lopezi falan seçer.. bu teyzeyle mi temas edilecek uzaylıylan.. ayrıca zeki çevivk yaratıklardan söz ediliyo bu gaciyle temas edeceklerini kim biliyo :| saçma.. mustafa topaloğluda triplerde zaten :D


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 4730 Toplam Mesaj: 24