Uzaylılar İçin Elçi!
-
"Zaten Osman’ın ilk işi sanıldığının aksine uzaylıları insanlardan korumak." :D:D
-
daha neler duyacağız bakalım
-
Neden müslüman bir yetkili atadılar sizce?
İşte Cevabı :)

-
uzaylı diye birşey yok yalan bunlar
-
tipi uzaylıya benziyor zaten
-
bu uzaylıları kaçırır yav şöle t.şaklı birini seçselermiş behlül falan gibi :D
-
Yakında "Avrupa Uzaylı Hakları Mahkemesi" kurulursa şaşmam valla
-
uzayli diye birsey olmadigi icin bu cirkin ordek yavrusuna hic gerek yok
ayrica bu haberden anladigim kadariyla bm karar alanlarida kafayi kirmis
-
aşırı derecede saçma.
-
osman uzaylıları ağırıyacakta uzaylılar osmanı takacak mı bakalım :D
Toplam Hit: 4729 Toplam Mesaj: 24
