Vatanbilgisayarda Kredi Cekmek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KartallMehmet
    KartallMehmet's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2016
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı

    VATAN TCKIMLIKNO 8444 e yolluyosun.

    Gelen msj olumluysa ononay olarak belli bir miktari onayliyolar.

    ariyolar olumsuzsa zaten bankaya filan cagiriyolar.

    Tlfn gorusmesinden sonra vatana gidip evraklari imzaliyosun. Gecici kart veriyolar sana. O kartla da alisverisini tamamliyorlar.

    Tesekkurler bılgılendırme ıcın .


    Şahsınıza karşı haddi aşan,hududu geçen,küstahlaşanları, altın olsa kesenizde, bal olsa kâsenizde tutmayın..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    gidiyosun. onlar şuraya mesaj at diyo. onya gelince onların sisteme düşüyo. ordan bi kart çıkarıyolar ona nakit para atıyolar sen gidip kasadan o kartı tek çekim ödüyon. o kart tek kullanımlık ölüyor sonra. sana iban nosu geliyo oraya yatırıyon parayı. kartın da 15 gün geliyor. odea banktan kredi çekmiş oluyon. 1099 tl çektim kuzene tel aldık. 1155 tl ödemesi var 12 taksitte. gayet iyi olay :)

     

    edit: ben bankaya falan hiç gitmedim. direkt vatandan sms telefonla aradılar uzun uzun konuştular (yaklaşık 25 dk). vatandan hiç çıkmadan hallettik. akşam saat 7 civarı falandı. totalde yaklaşık 2 saat sürdü (telefon beğenmemi,z de dahil)

    joe_black tarafından 07/Nis/16 23:31 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Sözde cep telefonarına taksiti yasakladırlar. Millet bu defa bankalara çalışır oldu.


    Not late for nothing
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KartallMehmet
    KartallMehmet's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2016
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    gidiyosun. onlar şuraya mesaj at diyo. onya gelince onların sisteme düşüyo. ordan bi kart çıkarıyolar ona nakit para atıyolar sen gidip kasadan o kartı tek çekim ödüyon. o kart tek kullanımlık ölüyor sonra. sana iban nosu geliyo oraya yatırıyon parayı. kartın da 15 gün geliyor. odea banktan kredi çekmiş oluyon. 1099 tl çektim kuzene tel aldık. 1155 tl ödemesi var 12 taksitte. gayet iyi olay :)

     

    edit: ben bankaya falan hiç gitmedim. direkt vatandan sms telefonla aradılar uzun uzun konuştular (yaklaşık 25 dk). vatandan hiç çıkmadan hallettik. akşam saat 7 civarı falandı. totalde yaklaşık 2 saat sürdü (telefon beğenmemi,z de dahil)

    Aşırı faizde söz konusu olmayınca kullanıcılar icin gayet cazipleşiyor bu uygulama saol hocam 


    Şahsınıza karşı haddi aşan,hududu geçen,küstahlaşanları, altın olsa kesenizde, bal olsa kâsenizde tutmayın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    gidiyosun. onlar şuraya mesaj at diyo. onya gelince onların sisteme düşüyo. ordan bi kart çıkarıyolar ona nakit para atıyolar sen gidip kasadan o kartı tek çekim ödüyon. o kart tek kullanımlık ölüyor sonra. sana iban nosu geliyo oraya yatırıyon parayı. kartın da 15 gün geliyor. odea banktan kredi çekmiş oluyon. 1099 tl çektim kuzene tel aldık. 1155 tl ödemesi var 12 taksitte. gayet iyi olay :)

     

    edit: ben bankaya falan hiç gitmedim. direkt vatandan sms telefonla aradılar uzun uzun konuştular (yaklaşık 25 dk). vatandan hiç çıkmadan hallettik. akşam saat 7 civarı falandı. totalde yaklaşık 2 saat sürdü (telefon beğenmemi,z de dahil)

    55 lira faiz gayet makul. Peki başka bir gider alınıyor mu? 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    kredi kartıyla peşin fiyatına taksitle aalınıyordu şimdi fark vererek taksitle alınıyor. iyi oldu bu yasak ithalatı düşürdü en çok da vatandaşa yaradı maşallah

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    KartallMehmet bunu yazdı

    Bilgisayar toplamayi düşünüyorum 2000 2500 civarinda. Vatan bilgisayarda kredi veriyolarmis galiba nasil işliyo bu sistem bilen birisi bilgilendirirse sevinirim.

    Hacım kuyumcuya git,

     

    peşin fiyatına taksitle ya da vade farkıyla GRAM altın al.

     

    Sonra o gram altını geri sat.

    Gram altında zararın grm başı 2 tl yi geçmez. 20 gram alsan 50tl zararın olur. Vade farkındanda 50 tl zararın olsun.

     

    Hatta internetten bazen puan veren sitelerden alırsan peşin fiyatına taksitler kâr bile elde edersin.

     

    Hem faiz ödemezsin hemde hemde banka denen illette bulaşmazsın. Yani doğrudan bulaşmazsın.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Hocam 18 yaşındasın gördüğüm kadarıyla elle tutulur bi kredi notun olduğundan bile şüpheliyim drkill in yöntemini uygula kumarbazların 1numaralı metodudur :D


    Kurtlar tasma takmaz....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek

    Sistem bizi lüks telefonlara ve yaşama itiyor. Bana soracak olursanız ihtiyaçlar doğrultusunda 1000 TL üzeri telefon alınmaz.(Kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda konuşuyorum.) Peki 1000 TL nereden bulunacak derseniz; Tanıdığınız para biriktiren birileri illa ki vardır. Yok demeyin illa ki vardır. Ondan 1000 TL borç alın ve vadeyi kısa tutun derim. 200-100 TL ile taksit taksit ödeyin. İşinizi görün.

    Evet bunu yapmak için gerekli şartları sıralayayım...

    1.) Faiz almak veya vermekten kaçınan biri olmanız lazım
    2.) Güvenilir biri olarak tanınmanız lazım (Ki borcu veren insan parayı verince aklında şüphe kalmamalı)
    3.) Bin TL'lik iyi bir telefon tercihi yapacak kadar araştırma yeteneğine sahip olmanız lazım

    Ayrıca bu işlemi uygulayabilmek için kesinlikle yapılmaması gereken şeylerde var...
    1.) Kesinlikle 2+ kişiden 1000 lira toplamayın
    2.) Kesinlikle bu anlattığım şeyi 2000 TL'lik telefon hayali kurup bu borcu toplamda 2+ kişiden almayın


    Şimdiden hayırlı olsun...


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
Toplam Hit: 2647 Toplam Mesaj: 20
toplama bilgisayar