folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Vay Başımıza Gelenler Ll Part 2



Vay Başımıza Gelenler Ll Part 2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    nasıl polis ? kamu alanında oturmanın bi adabı var.hadi o adaba uymadın.ayaklarını topla dedimi birisi.toplayacaksın.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------
    nasıl polis ? kamu alanında oturmanın bi adabı var.hadi o adaba uymadın.ayaklarını topla dedimi birisi.toplayacaksın.
    -----------------------------

    Kamu Alanı Polisin Dingo Ahırımıdırki Saatlerce Aç Susuz Beklettiği Git Yarın Gel, Git Yarın Gel Diyerek Kişiye İşkence Ettiği Alanlar olmamalı her halde Değilmi..!

    Polismi Halkın Halkmı Polisin Önce Bu yargıyı Bir Açıklığa Kavuşturmak gereklidir. Oradaki Beyefendiye Sesleniş Tarzı Bir Polise Yakışıyorsa Adap Konusunda Sana Hak verebilirdim. Ayağını İndirmişmiş, O Bebe Ne sanıyorsa Kendisini.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Benimde polisin maçtan sonra bizi gözaltına alırken ve aldıktan sorna yaptıklarını anlatasım geldi ama anlatmayım şimdi durduk yere başımıza bela almayalım...

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    burası türkiye güzel kardeşim.bunu çok iyi bildiğiniz halde, işlerinizin yıldırım hızında halledilmesini ve hatalı davranışınızda polisin veya herhangi bir memurun sizi düzgünce uyarmasını neden bekliyorsunuz ki ? bunların tam tersi olsa zaten ülkenin adı türkiye değil isviçre falan olurdu.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    ozAnkaraguclu bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benimde polisin maçtan sonra bizi gözaltına alırken ve aldıktan sorna yaptıklarını anlatasım geldi ama anlatmayım şimdi durduk yere başımıza bela almayalım...
    -----------------------------

    Anlat Anlat, Zaten Böyle Korktuğumuz için Şımarıyorlar bunlar. Ekmeğini yediği Halkına Saygılı olmayı Öğrenmeleri Gerekmektedir. Aslında Halk olarak hepimizin birbirimize Saygılı olması gereklidir. Zaten Olayların bitebildiği Püf Noktasıda Buradan itibaren başlamaktadır.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------
    burası türkiye güzel kardeşim.bunu çok iyi bildiğiniz halde, işlerinizin yıldırım hızında halledilmesini ve hatalı davranışınızda polisin veya herhangi bir memurun sizi düzgünce uyarmasını neden bekliyorsunuz ki ? bunların tam tersi olsa zaten ülkenin adı türkiye değil isviçre falan olurdu.
    -----------------------------

     

    senın gıbılerın taşıdıgı bu mantık yuzunden bu ulke 1 adım ılerı gıdemıyor ıste ! 


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    Landet bunu yazdı:
    -----------------------------

    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------
    burası türkiye güzel kardeşim.bunu çok iyi bildiğiniz halde, işlerinizin yıldırım hızında halledilmesini ve hatalı davranışınızda polisin veya herhangi bir memurun sizi düzgünce uyarmasını neden bekliyorsunuz ki ? bunların tam tersi olsa zaten ülkenin adı türkiye değil isviçre falan olurdu.
    -----------------------------

     

    senın gıbılerın taşıdıgı bu mantık yuzunden bu ulke 1 adım ılerı gıdemıyor ıste ! 


    -----------------------------
    ne saçmalıyorsunsen yahu.mantık falan zırvalamışsın bişiler.ülkenin gerçeklerine dikkat çekmek ne zamandan beri ileri gitmemeye sebep olan mantıklardan oluyor ?

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anisiz59
    anisiz59's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    tecavüzcü sapık öğretmenler yok mu ?? var ,,,

    aynı şekilde hastasını taciz eden doktorlar da var ......

    hadi bakalım  ata teavüz eden adam makine mühendisiydi ( bu arada ajdar da) tüm makine mühendislerini karalayalım,,

    açıkçası foruma yazılanları görünce polislere biraz haksızlık edildiğini gördüm , birçoğumuzun başından kötü deneyim

    geçmiş gibi bir de şöyle bakın, küçük yerlerde olmuyor da genelde bu tür olaylar istanbul da oluyor...

    nedeni şu olabilir mi??

    -----yeni mezun adam cumartesi pazar tatili yok hele hele çevik kuvvetse istanbul da

    ----göreve koş maç var ,,,göreve koş eylem var,, ara mahalleye git ekip otosu tarandı ...

    asıl polisleri çileden çıkaran olay şu : taşşaklı bir adamsa , adamın aracını bağlıyacaklar bir telefon hopppp  durr,  ben

    şunun tanıdığıyım ben bu vekilin kuzeniyim, eminim bu tür olaylar yaşanmasa polis de vatandaşa daha düzgün davranır .

    bunun dışında polis ve subaylık için ayrıca testler yapılmalı orası ayrı yani polis okulunu kazandı tamam 2 yılda mezun oldu

     beline silah hadi bakalım asayişi sağla bu da yanlış, meslek içi eğitimde sanırım insanlarla iletişim konusuna ağırlık

    verilmeli...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anisiz59
    anisiz59's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    ben de bakırköy de şahit olduğum bir olayı yazıyorum...

    gece yarısı 2 eleman içiyorlar yaşları da 17-18 bir taraftan da anırırcasına şarkı söylüyorlar , polis geldi : gençler sessiz olur

    musunuz diye uyardı, delikanlı arkadaş hoopp  sözümü kesme bi dk dedi, polis ikinciye uyardı, bak olmuyor , ya ben

    haklarımı biliyorum yok 18 yaşından küçüğüm bana öyle davranamazsın içeri de alsan bişey yapamazsın dedi, artist artist

    de konuşmaya devam etti,,  polis de sinirlendi doğal olarak sen misin bunu diyen diye kenara çekip bi güzel dövdü...

    açıkçası gecenin bir yarısı eşşeklik yapıcaksın polise de karşı geliceksin dayağı hak ediyosun kardeşim...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anisiz59
    anisiz59's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    maalesef siyaset yüzünden Ankara da da rastladım adam vekilin yeğeniymiş polis ceza kesicek

    sen kes bakalım kesebilirsen diyor kızılay ortasında .....

    sanırım bunlar da birike birike olan yine gariban halka oluyor...

Toplam Hit: 3212 Toplam Mesaj: 22