Vazgeçmedim - Fikirlerinize İhtiyacım Var!
-
Üniversite döneminde 4 yıl boyunca web projesi üzerinden iş kovaladım yakın bir arkadaşım ile. Marka patentini dahi aldık. Onlarca firma ile görüştük destek için...Bazı forumlarda fikir paylaşımında bulunup ekibi genişletmeye çalıştık vs. vs. Sonuç olarak bir kaç adımdan sonra tıkandık.( Site hala aktif www.gidelim.net isteyen inceyelebilir)
Bu işler para ile paralel ilerliyor ... Bugün çok bilindik bir site bizim projenin neredeyse aynısını- forumlarda fazla detaylı paylaşımın sonucu - yapmış durumda.O para bizde olsaydı şuan işi götüren biz olurduk. Diğer türlü destek bulmaya çalışıyorsun malesef girişimcilik = e-ticaret olmuş durumda.
Tüm olumsuzlukları karşına alıp ilerlemek istiyorsan tavsiyem ;1-Projeyi çok genişletme. Bir şehire odaklan sonrasında ilerlet . Aksi halde aylar - yıllar geçer sağlam bir arşiv oluşturamazsın.
2- Site alt yapısını - tasarımı iyi yapman lazım. Şuan kullandığını tasarım klasik ve insanlarda - benzer bir site daha - izlenimi bırakır.
Bunları hevesini kırmak için yazmıyorum. Emeklerinin boşa çıkmaması için kendi fikirlerimi belirtiyorum. İnşallah herşey gönlünce olur :) -
hasato bunu yazdı
Üniversite döneminde 4 yıl boyunca web projesi üzerinden iş kovaladım yakın bir arkadaşım ile. Marka patentini dahi aldık. Onlarca firma ile görüştük destek için...Bazı forumlarda fikir paylaşımında bulunup ekibi genişletmeye çalıştık vs. vs. Sonuç olarak bir kaç adımdan sonra tıkandık.( Site hala aktif www.gidelim.net isteyen inceyelebilir)
Bu işler para ile paralel ilerliyor ... Bugün çok bilindik bir site bizim projenin neredeyse aynısını- forumlarda fazla detaylı paylaşımın sonucu - yapmış durumda.O para bizde olsaydı şuan işi götüren biz olurduk. Diğer türlü destek bulmaya çalışıyorsun malesef girişimcilik = e-ticaret olmuş durumda.
Tüm olumsuzlukları karşına alıp ilerlemek istiyorsan tavsiyem ;1-Projeyi çok genişletme. Bir şehire odaklan sonrasında ilerlet . Aksi halde aylar - yıllar geçer sağlam bir arşiv oluşturamazsın.
2- Site alt yapısını - tasarımı iyi yapman lazım. Şuan kullandığını tasarım klasik ve insanlarda - benzer bir site daha - izlenimi bırakır.
Bunları hevesini kırmak için yazmıyorum. Emeklerinin boşa çıkmaması için kendi fikirlerimi belirtiyorum. İnşallah herşey gönlünce olur :)Hocam öncelikle tüm samimiyetin için teşekkür ediyorum. Kesinlikle bu tip örneklerle verilen tecrübeler hevesimi kırmaz. Zira, herşeyin zaten zor olduğunun farkındayım. Şuana kadar herşeyi de tek başıma yaptım.
Sisteminiz gerçekten güzel. Esasen, dediğin gibi eğer PR kanadınız iyi olaydı, kesinlikle bu sistem alır giderdi. Sistemi iyi olupta girişiminden beklediği talebi göremeyen bir arkadaşım daha var ( sitesi : http://www.eniyikuafor.com/ )
Tüm tecrübeler, tüm tavsiyeler benim için havada kapacağım kadar değerlidir. Teşekkür ederim hocam :) -
İnşallah güzel yerlere gelir hocam. Kaydımızı oluşturduk inşallah bir şekilde destek oluruz.
-
Dante_ bunu yazdı
İnşallah güzel yerlere gelir hocam. Kaydımızı oluşturduk inşallah bir şekilde destek oluruz.
Teşekkür ediyorum hocam. Az evvel onayladım, sanırım üye olan sendin :) Şimdi çıkış yapıp tekrar giriş yaparsan direkt olarak panelini Altın üye olarak kullanabilirsin.
-
Hocam firma ekle'ye basınca farklı bir siteye gidiyor. O da mı senin? yoksa bi çakallık mı seziyorum?
-
kerot bunu yazdı
Hocam firma ekle'ye basınca farklı bir siteye gidiyor. O da mı senin? yoksa bi çakallık mı seziyorum?
O backlink hocam. İyi bir ücret teklif edildi 1 ay için hayır diyemedim :) 10 gün sonra günü bitiyor. Evet çok zararı oldu bana ama durum onu gerektirdi o an.
-
aynı sektörde bende site yapıyorum pmleşmiştik hatta birbirimize bilgi verelim soralım soruşturalım diye. Şimdi bir boşluk bulmuştum girip adam gibi bir inceleyeyim sonuçları yazayım diyecektim ki site offline şu an :/
-
AMpul bunu yazdı
hocam siteye ilk giriste gorunen dusuk cozunurluklu mercekli eleman aninda amator havasi veriyor, kaportaci sitesi gibi. Daha sade ve profesyonel bir tasarimla basla bence.
Sitenin tasarimini degistirelim
-
Hocam olmaz böyle olmazzz
Yani bi elektronik kategorisine girince 5 firma görüyorsam bunu satma ihtimalin yok.
bütün firmalar elle de girilmez, bence sen bi ticaret odalarıyla falan iletişime geç, tüm firmaların veritabanını, iletişim bilgilerini alma şansım varmı diye bir yokla.
Ayrıca mobil için optimize etmediğin bir sitede seodan falan bahsetme.
Bu tip bişey nasıl ayağa kalkar inan bilmiyorum, yani 7 gün 24 saat firma girsen 1 yıl sonra %20 si expired kayıt olur.
-
HolyOne bunu yazdı
Hocam olmaz böyle olmazzz
Yani bi elektronik kategorisine girince 5 firma görüyorsam bunu satma ihtimalin yok.
bütün firmalar elle de girilmez, bence sen bi ticaret odalarıyla falan iletişime geç, tüm firmaların veritabanını, iletişim bilgilerini alma şansım varmı diye bir yokla.
Ayrıca mobil için optimize etmediğin bir sitede seodan falan bahsetme.
Bu tip bişey nasıl ayağa kalkar inan bilmiyorum, yani 7 gün 24 saat firma girsen 1 yıl sonra %20 si expired kayıt olur.
Şeyhim öncelikle değerli yorumların için teşekkür ederim :) Siteye 1,5 yıldır tek başıma yaptığım bi proje olduğu için, zaten oturupta birçok firma rehberiyle bot yada kendi elimle tek tek girme gibi bir şansım yok. Şahsen yapılan birşey kısaca.
Ama proje ekip işidir. O yüzden şimdilik elimden gelenler bunlar ama ihmal etmiyorum, son kullanıcı için en kolay yöntemler, en dikkat çeken hizmetleri eklemeye, keşfetmeye çalışıyorum.
Tekrardan teşekkürler :)
