Ve Bu Da Oldu.. Embed Kodu Kullanmak Yasak!
-
Ne yazabilirimki? :S
-
Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !
Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?
-
İyice abarttılar bunlar da ya ne yapmaya çalışıyolar böyle özellikle seçim öncesi yanlış hareketler
-
acikistihbarat bunu yazdı:
-----------------------------
Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !
Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?
-----------------------------yoru git la!
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
hayaldi! gercek oldu!
-----------------------------De mi la, bu da akpnin suçu.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------acikistihbarat bunu yazdı:
-----------------------------
Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !
Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?
-----------------------------yoru git la!
-----------------------------
Türkçe okumayı bilenler okuyabilirler.Nerede yazıyor embed kod yasaktır diye ? Birilerine ait içerikleri paylaşıp bir de embed kod yasak diye ört bas etmeye çalışıyorlar. -
Evinde internet olan herkesi siyasi görüş olmaksızın içeri alsınlar. Temiz çözüm.
-
Eskiden "Babam sagolsun" diye bir yazi vardi.
Simdi %48 sagolsun var.
-
80li yıllarda CB telsiz furyası başlamıştı..
yine başlar her halde...
-
acikistihbarat bunu yazdı:
-----------------------------
Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !
Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?
-----------------------------Gelen mailde embed kodu kullanılarak siteye eklenen görselin telif haklarını ihlal etmesi bla bla bla.. Sonuçta bu durumda bu blog sahibi bu durumdan dolayı uyarı almış ve kaldırmadığı takdirde cezalandıralacak. Bugün itibariyle bunu sen, ben, bir başkası yaptığında o da ceza alacak. Bende bu durumu en uygun üslupla burada dile getirdim.. Eğer senin amacın bazı kimselerin siyasi zarar elde etmesini önlemek onları korumaksa onu bilemiyorum. Çünkü bu bazı kimselerin çıkarlarını korumaya çalışanların 15 Mayıs'ta Taksim'de 200 kişi olduğunu söylediği zamanları da biliyoruz.
