folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ve Bu Da Oldu.. Embed Kodu Kullanmak Yasak!



Ve Bu Da Oldu.. Embed Kodu Kullanmak Yasak!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Ne yazabilirimki? :S
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !

    Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    İyice abarttılar bunlar da ya ne yapmaya çalışıyolar böyle özellikle seçim öncesi yanlış hareketler

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    acikistihbarat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !

    Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?


    -----------------------------

    yoru git la!


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayaldi! gercek oldu!


    -----------------------------

    De mi la, bu da akpnin suçu.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    acikistihbarat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !

    Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?


    -----------------------------

    yoru git la!


    -----------------------------


    Türkçe okumayı bilenler okuyabilirler.Nerede yazıyor embed kod yasaktır diye ? Birilerine ait içerikleri paylaşıp bir de embed kod yasak diye ört bas etmeye çalışıyorlar.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Evinde internet olan herkesi siyasi görüş olmaksızın içeri alsınlar. Temiz çözüm.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Eskiden "Babam sagolsun" diye bir yazi vardi.

    Simdi %48 sagolsun var.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    80li yıllarda CB telsiz furyası başlamıştı..

    yine başlar her halde...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    acikistihbarat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu başlığı palavra.İçerik palavra.Tam bir kara propaganda !

    Gelen mailde embed kod kullanmayın diye bir uyarı yok.O mailde 5846 sayılı fikri mülkiyet vs kanununa aykırı içerik bulundurulduğu için uyarıldığı yazıyor.Kanuna aykırı,başkasına ait bir içerik,video,müzik vs paylaşılmış ve bu olay embed kod yasak diye burada konu açılmış.Amacınız bu olaydan siyasi kar elde etmek midir ?


    -----------------------------

     

    Gelen mailde embed kodu kullanılarak siteye eklenen görselin telif haklarını ihlal etmesi bla bla bla.. Sonuçta bu durumda bu blog sahibi bu durumdan dolayı uyarı almış ve kaldırmadığı takdirde cezalandıralacak. Bugün itibariyle bunu sen, ben, bir başkası yaptığında o da ceza alacak. Bende bu durumu en uygun üslupla burada dile getirdim.. Eğer senin amacın bazı kimselerin siyasi zarar elde etmesini önlemek onları korumaksa onu bilemiyorum. Çünkü bu bazı kimselerin çıkarlarını korumaya çalışanların 15 Mayıs'ta Taksim'de 200 kişi olduğunu söylediği zamanları da biliyoruz.


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
Toplam Hit: 7267 Toplam Mesaj: 43