folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ve Linderoth GS"Da



Ve Linderoth GS"Da

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Tobias Linderoth

    3 yil Everton'da oynadi. Kadroda pek $ans bulamadi. 

    Az once istatistiklerine baktim. Ingiltere'de  bi takim bi sezonda ortalama 45 mac oynar, bu adam 3 senede 40 mac oynami$, cogunda yedekten girmi$.

    sonra Danimarka ligine gitti. FC Kopenhag'da ba$arili olmu$. 12 takimli ligde son iki sezonda $ampiyon olmu$lar.

    Bu sene de on elemede Ajax'in kendi kalesine gol atmasiyla CL'e katildilar ve tabi ki sonuncu oldular. 

     

    Hayirli ugurlu olsun.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TIGER_07
    TIGER_07's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    TIGER_07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya adama boş yere dır dır etmeyin açmış bi konu işte.yok manavmış,yok zartmış zurtmuş hep laf edenlerde fb li o aldığınız moruk r. carlos falan linderoth dan kötü oynarsa o zaman görürüm ben sizi. adamın futbolunu görmeden konuşmayalım.adamın daha bi maçını izlemişliğiniz yoktur a.q
    -----------------------------

    moruk r. carlos euheuhe dajkdhfaskjhfkjashfaslf :D ölüsünü dahi alamayanlar varken şükür biz en azından morugunu alabilioz :D

    neyse bakalım buda inamotogillerden cıkmasın :D 


    -----------------------------
    yahu siz zamanında ortega diye de yırtındınız adam kaçtı gitti. hatırlatırım hagi nin adıyla da dalga geçiliyodu noldu? uzatmaya gerek yok sezon başlasın görelim.

    TBT ordusundan TSK ordusuna transfer olan mürit
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    sezonun başlamasına gerek yok adam hala real madrıdın en diri en cok kosanlarından biri (: ortega kendi kendini yaktı ..umarım aldgınız adam iyi bişidirde guzel maclar oynanır kalıte yukselır aq :D zaten tuncayda gitmiş off ulan off

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    tuncay kaçtı aga senelık 4 kusur mılyon dolarmı yuromu ne iyi para alıcak ibne buldu köşeyi a.k

    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yellowstar
    yellowstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    transfer yapmak için transfer bu, isveçin dünyadaki üst düzey futbolcusu olarak aklıma bi tek arsenallı ljungberg geliyo, Türkiye gibi teknik bir ligde bu adamın işi zor, inamotodan hiç bi farkı yok...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    tuncay yıllık 6 trilyon alıcak (: 2.2 pound 6 trılyona falan denk gelıo ..iyi oldu ya gitsin orda oynasın dolar yeri elbet

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    İbrahimoviç i unutma hoja :)

    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yellowstar
    yellowstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    e-toLqa bunu yazdı:
    -----------------------------
    İbrahimoviç i unutma hoja :)
    -----------------------------
    o kim la, interde adrianonun ardında yedek bekleyen top toplayıcı değil mi :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    o adamı oynatsalar kral topçuda vermiyolar işte forma küçük emrah muamelesi yapıyolar :'(

    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    ibrahimovic kraldır ya :) oynatmıolar ki ipneler :)
Toplam Hit: 2882 Toplam Mesaj: 30