folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ve Linderoth GS"Da



Ve Linderoth GS"Da

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    oo kozan konustu .D  ibo süper adamda yonetımın mallığı yazık..o deılde bizim sag kanatta kafam kadar bosluk acıldı serkan gitti mehmet gitti kim kaldı lan?

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    paramızmı var carlos alalım ak. sagdan soldan topluoz işte bişeyler bakalım.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    ya siktirin gidin m.k ya

    linderoth ne futbolcumu falan diyorlar.

    kendi aldıgınız adamlara bakın m.k

    hem Amı götü dağılmış adamları alıp gelionuz.

    bu kadar boktan rezil bi klüp olamaz.

    şimdi bakıyoz.. yüzyılın transferi diyorlar.

    evet artist olarak transfer edilirse Roberto Carlos Yüzyılın Transferidir.

    Ama Futbolcu olarak tabiki  ( hagi popescu  tafarel ) bunları geçecek birini edemezsiniz..

     

    bakıyorum roberto carlos milli takıma çağrılmıyor ( şimdi salaklar dicek m.k bıraktı..  çağırmadılar ki adamı ondan bıraktı m.k )

    bakıyorum yine aynı roberto carlos  realden pasaportu verilmiş yeni klüp bul kendine denilmiş.

    bakıyorum yine son maçlara roberto carlos takımda zor yer buluyor buldugu maçlarda bakınız son maçları zaragozamıdır nedir hatta bu sahnede çok güzel bir olay aklıma geliyor

     Açılan bi Pankart

    ç.rizeyemi ne  6 attılar ertesi gün  bütün gazeteler

    Duydun mu Zaragoza ? yazıyor :)

    " YİNE GELDİ ARA GAZA , NASIL KOYDU ZARAGOZA "

     

    bi gazetede Fener Sheva İçin BAstırıyor falan yazmışlar o kadar güldüm ki :D sheva gibi bir oyuncu o yaşta.. o formda türkiyeye gelirmi hemde adını sanını duymadıgı. bir takıma : ) alıcaklarmışta falanda filanda alsınlar abi yakışır

    geçerken benide alsınlar :D

    ama şunu diyim boşuna sevinmesinler sheva yerine anca bunu alırlar ------ı

    neyse onuda geçiyoruz şimdi gelioz

    linderoth

    son 2 yılda şampiyonluk yaşamış takımın beyini.

    ligdeki bütün otoriteler tarafından  ülkenin en iyi oyuncuları arasında

    milli takımın kaptanı  : )

     

    kalkıpta o adamla bu adamı karıştırmayın.

     he superstar olarak diyorsanız  roberto carlos yüzyılın transferi ama

    superstar olarak madem transfer edicektiniz. Beyonce u falan transfer etseydiniz. hem izleyen zevk alırdı hem oynuyan :))))

    ama oynamak için transfer edilecekse. linderoth daha iyi  tabiki tartışılamaz.


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

      Feneride gördük Hojjdonk-ortega-washington-anelka bilmem kimi kimi getirdiniz adamlar sizin yüzünüzden futbolu bırakıyordu.Siz Sasa İliç ilk geldiğinde tanıyormuydunuz??Ama gördünüz adamı şampiyonluk döneminde döktürdü adam resmen.FB carlosunda hayatını söndürecek.Yeni transferiniz hayırlı uğurlu olsun.

    NE BEŞİKTAŞ NE FENER NEDE TRAOBZON BU SENSİN ŞAMPİYON ! ULTRASLAN


    Cigu bigule :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    üçüncü sınıf futbolcu!..

    bide sorci galatasaraylı ozelliğini bırak oyle bak..objektif ol

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    tabi m.k

    türkiyedei diğer takımlardaki bütün futbolcular 3. sınıf futbolcu

    bi sizin futbolcular dünya starı m.k

     

    zaten messi robinho   c.ronaldo  daha geçmişe dönemli pele maradona cruff  romario

    falan hepsi aslında fenerbahçeden çıkma.

     

    fenerbahçeye tek söyliyeceğim şey var.

    türk futboluna çok şey kattık diyorlar ya ibne başkaları..

    evet doğru  türk futboluna çok şey kattınız.

    eğer siz olmasaydınız türkiye futbol ligi bu kadar  orospu cocugu olamazdı.

    sayenizde türk futbolu şerefsizlikte çıta atladı.

    helal olsun tebrikler.


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yellowstar
    yellowstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    paramız var adam alıyoruz, dünyaya marka oluyoruz, sırada trezeguet var, galatasaray bu yönetimle ismi duyulmuş birini alsın fenerbahçeyi bırakırım. Sadece kendi taraftarlarını umutlandırıp kahrediyorlar, özhan canaydının taktiği bu işte, kendi taraftarlarını uyutuyor, 100 yıllık çınar galatasaraya inanın üzülüyorum artık, bu iş yapamayan özhan canaydın ve ekibi koltuğa zamkla yapışmış, yapamıyorlarsa siktirip gitsinler belki daha iyileri gelir. Futbolumuz çıta atlasın artık, öyle başkanarla takımlarımız ancak yerinde sayar. Avrupadan amatör iskandinav takımları bile pamuk şekeri verip takımlarımızı evine gönderirler.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    helal be

    böle fenerli olun taşşaklarımı yiyin m.k

    ( yanlış anlamayın bizim burda bu tebrik etme şeklidir )


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    lan bu linderoth bi maçta 15 km koşmuş lan :D roberto carlosun anası ağladı artık , yaş oldu 35 mk.ben kendimi bildim bileli oynuyo o adam...(ben 17 yaşındayım artık düşün :p) ölümüne ultraslan!

    edit medit : beyler zıçtık desem tam yeridir....:( babalara geldik..rüştü gs da :S:S 150 tane yeriz gelecek sezon artık :S

    edit medit : şok şok şok !!! Lincoln Galatasarayda !!!


    Fenerbahçe derbisinde çıkan olaylar nedeniyle zor günler geçiren Sarı-Kırmızılılar’a müjde... Uzun süredir yurt dışında transfer görüşmelerini yürüten Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin ilk bombayı patlattı:


    Schalke de ‘okey’ verdi

    Adnan Sezgin, Brezilyalı yıldıza imzayı da attırdı. Sporting Lizbon'dan Tello, Manchester City'den Trabelsi, Parma'dan Grella da sırada...

    Fenerbahçe derbisinde çıkan olaylar nedeniyle zor günler geçiren Sarı-Kırmızılılar’a müjde... Uzun süredir yurt dışında transfer görüşmelerini yürüten Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin ilk bombayı patlattı: Lincoln... Halil-Hamit Altıntop kardeşlerin forma giydiği Schalke 04 ile yol ayrımına gelen Brezilyalı süper starı ikna eden Sezgin, asıl adı Cassio de Souza Soares olan Sambacı’ya ön protokol de imzalattı. Alman Ligi’nde şampiyonluğu son anda Stuttgart’a kaptıran Schalke ile de anlaşan Sezgin’in, kısa süre içinde bu konudaki resmi açıklamayı yapacağı da vurgulandı.

    Bonservisleri de yok...

    Hagi’den sonra bir türlü doldurulamayan 10 numaralı formayı Lincoln’e teslim etmeyi planlayan Galatasaray Yönetimi, son anda bir sorun çıkması ihtimalini düşünerek Juninho ile temaslarını da kesmiyor. Bu arada Beşiktaş transfer komitesinin de izlediği Tello’yu da yakın takibe alan Cim Bom’un listesinde; Manchester City’den Hatem Trabelsi ile Parma’dan Vincenzo Grella da bulunuyor. Tunus Milli Takımı’nın kaptanı olan 1977 doğumlu Trabelsi (sağ bek) ile Avustralya Milli Takımı oyuncusu olan 1979 doğumlu Parma kaptanı Grella’nın (orta saha) bir de ortak özelliği var: Sezon sonu boşa çıkıyorlar.

    Hakan&Volkan harekâtı

    Avrupa’da büyük yıldızların peşinden koşan Sarı-Kırmızılılar, yurt içinde de boş durmuyor. Mondragon’un FC Köln ile anlaşması üzerine kaleci arayışlarına geçen Aslan’ın ilk hedefi, Ankaraspor’un genç file bekçisi Hakan Arıkan... Aykut ve Fevzi’nin yanına Hakan’ı da eklemek isteyen yönetimin, Başkent Kulübü ile temaslara başladığı öğrenildi. Galatasaray, geçtiğimiz ay içinde Fenerbahçe’nin anlaştığı ifade edilen Antalyasporlu Volkan Yaman’da da büyük yol kat etti. Güney ekibinin, son hafta maçlarının ardından masaya oturmayı kabul ettiği kaydedildi.

    Lincoln kimdir?

    Adı: Cassio de Souza Soares.
    Lakabı: Lincoln.
    Pozisyon: Orka saha.
    Ülkesi: Brezilya.
    Yaş: 28.
    Boy: 1.77.
    Kilo: 71.
    Takımı: Schalke 04.

    Kariyeri:.

    Schalke 04: 83 maçta 20 gol.
    Kaiserslautern: maçta 12 gol.
    Atletico Mineiro: 50 maçta 4 gol.

    kaynak : haber 7


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
Toplam Hit: 2883 Toplam Mesaj: 30