Veritabanına Girilen Link Güvenliği ?
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
yok veritabanı acces :D fox one la öyle bir sürü input eklersen ayvayı yeriz :D
-----------------------------
olm sitsen sql yemez ama :|:D
-
hocam öncelikle mssql'e geçmeni öneririm..
ikincisi replace edeceksen linklerde kullanılmayacak charmap karakterlerini kullanmayı deneyebilirsin
son olarak sen linki kaydedeceksin veritabanına ve göstereceksin nasıl bi sql injection açığı olabilir ki :| eğer güvenlik açığından kastın yönlendirme ya da alert giib bişiyse o açmayı düşündüğün karakterlerle bu mümkün mü ki? Yani adam o açacağın karakterlerle ne yapabilir ki?
-
bakkala site mi yapıyorsun hacı access le ?
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
bakkala site mi yapıyorsun hacı access le ?
-----------------------------
yok hajı ufak bir site işte 30 mb cık falan :)abi bana acces lazım şuan mysl sonraki işim şuan ilk acces lazım :) sanırım farklı karakterler ile replace edip tekrar veriyi çekerken düzenlerken yine replace edeceğim.
-
ne gerek var hocam ascii ile hallet
http://www.ascii.cl/htmlcodes.htm
:)
-
bahsettiğin karakterler sql injection için tehlikeli değil...
' " < >bunları engellesen gene yeter...
-
en basiti renenin dediği bende öyle yapacağım hepiniz sagolun.
ayrıca aynı şeyi sanırım upload ederkende kullanacağım.
-
upload derken???
veritabanına kaydederkeni mi kastediyosun? Eğer öyleyse kaydederken replace etmene gerek yok gösterirken etsen yeterli
-
buzul olm kaç senedir bitmedi yine bitmicek galba :D bekle biraz 2 sene kadar ajax çözünce ajaxlı yaparız 50 mnb falan olur bişeycik diil
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
buzul olm kaç senedir bitmedi yine bitmicek galba :D bekle biraz 2 sene kadar ajax çözünce ajaxlı yaparız 50 mnb falan olur bişeycik diil
-----------------------------
yılan hikayesine dönecek o iş zaten :d salla yav.sömürge modum bitti şimdi gömülme modundayım :)
