Videojockey Mürit İle Görüşen Varmı
-
BASKAN1 bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıSharp bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
cankirca dısında host konusunda şahıstan asla birşey alınmaması gerektiğini çok kez acı yaşayarak öğrendim.
şuan 2 kategoride türkiye nin en büyük sitelerine sahip biri olabilirdim , cebimde param olabilirdi ama olmadı işte bu şahıslara güvendiğim için
olmadı.
Sıkıntı yaşamak istemeyen için açık adres
cankırcada 5 küsür host aldım 1 tanesi hariç parasını hep peşn verdim diğerinde de müşteriden alamamıştım parayı. bi süre sonra bütün hostlarımı kapattı telefonlarıma cevap vermedi yedeklerimi bile alamadım şahısla iş yapılmaz. bende guzelhosting e geçtim adamları arıyorum ulaşıyorum ticket atıyorum cevap alıyorum yeni büyüyen firma ama memnunum hem linux hemde windows resellerim var sıkıntım olmadı henüz
http://www.hostbul.net/yorumlar/8172/guzel-net-tr/tum-yorumlar/1
buda benim çalıştığım firma
http://www.hostbul.net/yorumlar/8454/alastyr-com/tum-yorumlar/1
0 olumsuz yorum
hocam güzel.net.tr candır. yıllardan beri var. çok çok sağlam firma
hoca firmanın zaten 3 yıllık geçmişi var :D
-
DJ_Alper bunu yazdıBASKAN1 bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıSharp bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
cankirca dısında host konusunda şahıstan asla birşey alınmaması gerektiğini çok kez acı yaşayarak öğrendim.
şuan 2 kategoride türkiye nin en büyük sitelerine sahip biri olabilirdim , cebimde param olabilirdi ama olmadı işte bu şahıslara güvendiğim için
olmadı.
Sıkıntı yaşamak istemeyen için açık adres
cankırcada 5 küsür host aldım 1 tanesi hariç parasını hep peşn verdim diğerinde de müşteriden alamamıştım parayı. bi süre sonra bütün hostlarımı kapattı telefonlarıma cevap vermedi yedeklerimi bile alamadım şahısla iş yapılmaz. bende guzelhosting e geçtim adamları arıyorum ulaşıyorum ticket atıyorum cevap alıyorum yeni büyüyen firma ama memnunum hem linux hemde windows resellerim var sıkıntım olmadı henüz
http://www.hostbul.net/yorumlar/8172/guzel-net-tr/tum-yorumlar/1
buda benim çalıştığım firma
http://www.hostbul.net/yorumlar/8454/alastyr-com/tum-yorumlar/1
0 olumsuz yorum
hocam güzel.net.tr candır. yıllardan beri var. çok çok sağlam firma
hoca firmanın zaten 3 yıllık geçmişi var :D
bildiğim kadarıyla 2006'dan beri var.
bknz : http://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/743616-guzel-net-tr-guzelhosting-com-nasil-bilirsiniz.html
hiç sorun yaşadığımı hatırlamıyorum. personeli olsun hizmeti hız'ı. çok sağlam iş yapıyorlar
-
alper hosting firması açsın , bana bi pm atsın onun hakkında ben ne güzel yazılar yazarım yok tanır ederim iyi çalışır .
hızlıdır çabuk cevap verir yazarım ne olmuş yani... -
bu kadar yoruma insan borç harç alır millettin parasının öderde susturur konuşan herkesi adam açıklama dahi yapmıyor yaa
-
SeRDaR bunu yazdı
bu kadar yoruma insan borç harç alır millettin parasının öderde susturur konuşan herkesi adam açıklama dahi yapmıyor yaa
Arkadaşlar kimseye vermedıgı numara :0533 164 39 86 Google de indexlesin aq bu da bana ders oldu gider çalışırım amerikamla rusyamla pahalı ama saglam koyayım resellelere de host a da buyrun arkadaşlar google de indexlesın arıyıp sorabilirsınız gerçe cevap vermiyor da
Not bu arada bu arkadaşın soyadını bilen varmı ?
emuxa tarafından 22/Nis/13 23:48 tarihinde düzenlenmiştir -
Şu ibne değil mi, uzun zamandır tanıdık geliyordu ismi, en son bi bakayım kimmiş dedim buldum.
Etkileşim yapıp duruyor benimle twitterda, sen tahribatta milleti çarpıp kaçan şerefsiz değil misin demiştim geçenlerde, yok karıştırdın demişti ama şimdi eminim..
-
noname bunu yazdı
Şu ibne değil mi, uzun zamandır tanıdık geliyordu ismi, en son bi bakayım kimmiş dedim buldum.
Etkileşim yapıp duruyor benimle twitterda, sen tahribatta milleti çarpıp kaçan şerefsiz değil misin demiştim geçenlerde, yok karıştırdın demişti ama şimdi eminim..
AcunnMedya / Görüntü Teknisyeni / Certified Hacker, PHP Developer, Video Technician [ System Administrator ]
olm adam tarz lan System Administrator ne demek allaşkına ya bi de şu ingilizcedeki "Tarafından" anlamına gelen by kelimesi sadece türkiyede mi "Bay" anlamına geliyor ya byyasinc ne demek abi ya
(bysuhatunayı da unuttum değil)
ayrıca paso seni retweetliyo mali :D
-
Hala neden banlı değil bende onu anlamıyorum...
Tahribatın cıkarları dogrultusunda dolandırdı gitti...
-
_Dert_ bunu yazdı
Hala neden banlı değil bende onu anlamıyorum...
Tahribatın cıkarları dogrultusunda dolandırdı gitti...
banlanacak durum yok hocam tbt ben sorumlu değilim dedi bu tarz konularda
o değilde senin yolun buralara düşmüyomu hiç lo gel çayımı iç
-
http://tahribat.com/Murit-Maresca/
VideoJockey'in bu arkadaş olduğundan şüpheleniyorum. Aslında bu konuya az önce yazdığım mesajdan sonra gelen bir mesaj oldu bana, bu adam o eminim diye, biraz inceledim, benzer yanları var diye düşündüm.
Hesap, VJ siteyi bırakmadan önce açılmış, yedekli bir hesap gibi duruyor.

http://prntscr.com/29oc29
@byyasinc twitter hesabında byyasinc.com sitesi ( burada VJ hesabında belirtili ) ve "Maresca" hesabında [ System Administrator ] yazıyor.

Arkadaşın ixirhostta çalıştığından şüphelenirken,

twitter paylaşımında @ixirhost'tan "biz" diye bahsetmiş. marescanın web sitesi ixir gözüküyor.
Ayrıca Maresca arkadaşın üyelik tarihi
24 Mayis 2012 (Persembe) 00:41 gözüküyor
Kefil olduğu insanlar ise şöyle;

Murit-rapstarmurat 20 haziran 2008
Sitesi yine ixirhost
Murit-SocialExploit

Sanki VJ'nin geleneğini devam ettirircesine elinde olan serverdan önce hosting satmaya çalışmış, sonra kimse ilgilenmeyince backlink karşılığı veriyorum falan demiş. Üyelik tarihi yine kefilinden önce
Murit-coldstreets
Bu da yedek üyelikmiş gibi boşta duruyor

Şimdi gelelim fasülyenin faydalarına,
Öncelikle misalen http://www.tahribat.com/Murit-Mycity/ buradan bir kaç kişiyi dolandırdığı gerekçesiyle siteden atıldı. VJ için de bir sürü müridin mağduriyeti söz konusu, karşılık/cevap dahi vermedi, üstelik siteye log-in bile olmadı sonrasında, tüm bunlara rağmen neden halen üyeliği davetkar bir şekilde beklemekte? Adminlerden bilinçli/bilinçsiz bir desteği mi var acaba arkasında?
Onu geçtim hemen, Maresca -ki ben inandım aynı kişi olduklarına- hesabı belli ki başka bir hesapla birleştirilmiş ki kefil olduğu kişiler kendilerinden eski üyelik tarihine sahip olabiliyorlar. Muhtemelen yukarıda bahsettiğim gibi yönetim kadrosundan sohbetinin olduğu birine rica ederek her ne sebeptense - muhtemelen profilinin daha organik gözükmesi için - birleştirtti bir diğer hesapla.
Küçük tespitler;
VJ de Maresca da "hızlıresim" kullanıyor, resimleri sadece göstermek istedikleri kısmı keserek upload ediyorlar.
http://www.tahribat.com/Forum-Hosting-Musterilerime-Duyuru-169498/1/#2021593
http://www.tahribat.com/Forum-Ios-7-Guncelleme-Sorunu-183225/1/#
http://www.tahribat.com/Forum-Ssl-Uyumlu-Tema-177481/1/#2135867
Şurada nick değişimi(hesap birleştirme)ne atıfta bulunulmuş, eski nick neydi acaba
http://www.tahribat.com/Forum-Ssl-Uyumlu-Tema-177481/1/#2135878
http://www.tahribat.com/Forum-Litespeed-Kullaniciya-Ozel-Php-Yapilandirmasi-173328/1/#
Metin biçimlendirmelerinde kalın kullanımı falan benzerlik gösteriyor iki kullanıcı arasında
Şurda kendi verdiğim bilgilerle çelişen bir şey de var mesela, ilk etapta sanki kendi konusunu uplamak için diğer hesabından yazmış gibi düşündüm ancak kendi sorduğu soruları cevaplamamış yani kendi konusunu tıkamış gibi oluyor bu durumda
Uzun lafın kısası, bir kaç soru.
Bu adam bu forumdan müritleri mağdur etmedi mi? (VJ)
Eğer ki ettiyse neden halen üyeliği yasaklanmadı?VJ gerçekten Maresca mı? Eğer öyleyse multi üyelikten niye gönderilmiyor?
