Vikipedi Dileniyo Mu ?...
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hoba :D
-----------------------------haydeeee :D
-----------------------------Elindekiler 1 lik be, ayrıca ilk bağış zamanında acıdım 1000$ göndermiştim,
-
punchline bebeğim. "Fakat onlar; insanları sopalar ve tellerle parçalayan yayınlar yapıyorlar. "
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------mizahi bunu yazdı:
-----------------------------zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hoba :D
-----------------------------haydeeee :D
-----------------------------Elindekiler 1 lik be, ayrıca ilk bağış zamanında acıdım 1000$ göndermiştim,
-----------------------------birlik mirlik. duruşu bakışı hiç de vikideki pozuna benzemiyo :)
bu arada sen az bile göndermişsin bence. daha gönlüaçık bi adama benziyorsun.
-
Ben "Dinleniyor" mu okudum. :D Yani o kelimeyi yakıştıramadım vikiye anlayın işte. :D
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------mizahi bunu yazdı:
-----------------------------zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hoba :D
-----------------------------haydeeee :D
-----------------------------Elindekiler 1 lik be, ayrıca ilk bağış zamanında acıdım 1000$ göndermiştim,
-----------------------------birlik mirlik. duruşu bakışı hiç de vikideki pozuna benzemiyo :)
bu arada sen az bile göndermişsin bence. daha gönlüaçık bi adama benziyorsun.
-----------------------------indiragandi mi yapıyor diyosunuz ? :) Bağış yapacak kadar yararlanmadığım için hiç bağış yapmadım.Bağış sistemiyle bu günlere iyi gelmiş.Bence sponsor sistemine geçip bu işi sürdürmeliler.
-
Ayrıca hangimiz dilenmiyor ki.. İşçiysek emeğimizi satmak için, Tüccarsak malımızı satmak için, Sadece dilendiğimizin farkında değiliz ya da gizliyoruz..
-
ben yatırdım on tl.. ve emaıl adresıme de tesekkur yazısı geldı...
-
yav biz tl yolluyoruz ama onlar dolar kabul ediyo böylece de döviz rezervimiz eriyo bence yollamayak :D....
-
dilensede bağışta istese adamlar sonuna kadar haklı. gerçekten açıpta yararlanan insanlar için sağda solda harcadığı paralardan sonra 5 - 10 dolar nedir ki ?
-
wikiye 5-6 defa bagis yaptim halada yaparim. ancak bagis yap yap bi yere kadar yarin oburgun interneti kullanmayi birakacagim o zaman ne olacak? daha kalici bir yontem bulmalari gerekirdi.
