Vın Mı ? Ttnet Mi? Vınnlardan Hangisi?
-
hocalar evde telefon hattı yok,telefonada ihtiyacım yok.sanırım telefon hattının 20 lira gibi bi ücretlendirmesi varmış.şimdi internet bağlantısı için en uygunu,hesaplısı ve en hızlısı nasıl olur,yardımcı olun lütfen.
vınn mı alsam ? yoksa ttnet mı yoksa başka bi internet bağlantısımı ne varsa işte..
vınn ise hangisi en iyisi,hızda problem yaşanıyormu..turkcell mı vodafone mu avea mı
-
üstad bulunduğun ortamda hangi oparatör iyi çekiyorsa onun mobil modemini kullan bence en güzeli vodafone kampanyaları güzel eğer iyi çekiyorsa 3g şebekesi kaçırma derim
-
Ben AVEA dan trabzoncell modem aldım kullanıyorum. Trabzonumun attığı her gol için o fatura dönemi için 100MB extra kota veriyo. Normalde 4GB kotalı ama sivas maçından sonra oldu 4,6GB kotalı.
3G modemlerde en önemlisi bulunduğun yerdeki sinyal şiddeti. Hepsi varsa AVEA yı düşün derim.
-
doping2in kampanyası vardıi telefon hattı olmadan veriyordu interneti...
-
Olgunisik bunu yazdı:
-----------------------------
Ben AVEA dan trabzoncell modem aldım kullanıyorum. Trabzonumun attığı her gol için o fatura dönemi için 100MB extra kota veriyo. Normalde 4GB kotalı ama sivas maçından sonra oldu 4,6GB kotalı.
3G modemlerde en önemlisi bulunduğun yerdeki sinyal şiddeti. Hepsi varsa AVEA yı düşün derim.
-----------------------------Çok gol yiyen bi takımın taraftarıysan noluyo hocam? :| ayrıca şu metni video olarak söyle aveaya satalım tam reklam metni ((:
-
AveA alma hiç 3g çektiğini görmedim hep edge ile bağlanıyor. Avea da 3g baz istasyonu yok ttnet zaten aveadan bağlanıyor. bu konuda en iyisi turkcell ve vodafone. kafana hangisi yatarsa.
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
Olgunisik bunu yazdı:
-----------------------------
Ben AVEA dan trabzoncell modem aldım kullanıyorum. Trabzonumun attığı her gol için o fatura dönemi için 100MB extra kota veriyo. Normalde 4GB kotalı ama sivas maçından sonra oldu 4,6GB kotalı.
3G modemlerde en önemlisi bulunduğun yerdeki sinyal şiddeti. Hepsi varsa AVEA yı düşün derim.
-----------------------------Çok gol yiyen bi takımın taraftarıysan noluyo hocam? :| ayrıca şu metni video olarak söyle aveaya satalım tam reklam metni ((:
-----------------------------O zaman Fenerli oluyorsun diyeceğim ama yine silecekler onun için demiyorum. Takımının attıkları önemli, yedikleri değil. Takımının kalecisi kova ise senin en küçük problemin 100MB olur. Bkz. Fenerbahçe diyeceğim ama demiyorum.
Hız mevzuuna gelince. UMTS de standart hız en fazla 3.6MB tır zaten. Bazı yeni teknolojiler bunu yukarı çeksede 21MB gibi bir değer son kullanıcı için çook zordur. Ben evde kullanıyorum iş çıkışı evde olduğumdan sıklıkla akşamları giriyorum. Hızımın 2,6MB olduğunu çok gördüm. 700 MB lık CD yi 2 saatten az zamanda çektim mesala. Gündüzleri ise hız ortalama 0,7MB diyebiliriz.Bence hızı kötü değil.
Modem olarak takımının renklerinde ve logosunu taşıyan modem veriyorlar. Müşteri hizmetleri telefonun bile farklı. Posta ile gelen faturamın zarfı bordo-mavi. çok şirin ayrıcalıkları var. İşyeri adresimi verdim. Onlarca mektup içinde kendi zarfım göze batıyor. Ayrıca takımına da azda olsa katkın oluyor. Trabzonspordan biri Trabzoncell den aylık gelirimiz 75bin-100bin TL arası diye açıklama yapmıştı.
Kapiş.
-
2009 aralık ayından beri voafone kullanıyorum. Türkiye'de bir firmanın bu kadar çalıştığını görmedim hayatımda. Önerim vodafone. Son derece memnunum. 3G şebekesinin çekmediği yer görmedim. (1-2 yer dışında onlarda 20 haneli dağındabaşındaki köy. Normal avea nın çekmediği bir yer. vodafone edge ile çekiyor)
Aralıkta aldığımda biraz sorunları vardı ama şimdi problemsiz açıkçası.
Yazılımı oturmuş, tarifeleri şüphesiz diğerlerine göre çok daha iyi.
-
arkadaşım gsm operatörlerinden modem alacaksan iyi araştır ince ele sık düşün derim...
şu aşağıdaki yorumları bi incele istersen...
http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=turkcell
-
tabiikide vodafone.
-
vodafone'u bi detaylıca araştırıcam o zaman önerilerinize göre..
