Vista Evinize Kadar Gelsin:)
-
Ben mi yanlış anladım diye zob'a da sordum "shipping and handling fee may apply" diyo yani kargo ücreti alınabilir. Evinize gelip 50$ isterlerse şaşmayın bence =) istemeyin vista falan en iyisi ikz pi :P
-
bir bildikleri var yoksa belese microsoft gunahını bile vermez.
Toplam Hit: 3156 Toplam Mesaj: 13
