Vista Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciminli
    Ciminli's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    Arkadaslar, bir tanidigim  HP Pavilion dv 6730eg Laptop aldi. Orjinal Vista Home Almanca vardi Foruma eklenen Türkce 32 bit Ultimate yükledim. bir kac konuda yardimma ihtiyacim var. ilgili arkadaslardan rica edilir.

     

     * Microfon calismiyor.  Aygit yöneticisinden baktim hata vermiyor. nasil cözebilirim

     * Atheros AR5006X Wireless Network Adapter calismiyor. Sürücü güncellestir diyorum. Windows aygitinizin sürücü
        yazicisinin güncel oldugu belirlendi diye mesaj geliyor.

     * Vista ile birlikte Office 2007 yükledim. Vista ve Office nasil etkinlestirebilirim. Etkinlestirmeye 8 gün kaldi diyor. 

     

    saygilar ve tesekkürler

     


    * Südün Bozuksa Senin Üc Gram Uckura Satilmissa Ruhun ! Yanasma * Gök Girsin Kizil Ciksin !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Denetim Masası >> Ses >> Kayıt >> Mikrofon >> Varsayılan yap

     

    http://support.microsoft.com/kb/919895/tr

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    yeri gelmişken yazayım ebnımde sorunlarım var :S

    mesela 3 işlemden fazla çalışdırmıyor bunun için crack vs var mı ?

    bide sağ olt köşede  windows vista yazıyor logosu var. bu lanet olası şeyi nasıl kaldırabiliyiz ?


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Bilgisayarın internet bağlantısını kes daha sonra hiç bişeye dokunmadan next next diye kur dos ekranında bir tuşa basmanı ve yeniden başlatmayı isteyecekdir  vista etkinleştirlcekdir.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gladiator
    Gladiator's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/60106491/WWW.TR-SHARE.COM.rar                  

    yükle  probem kalmz

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciminli
    Ciminli's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek
    Swool bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim Masası >> Ses >> Kayıt >> Mikrofon >> Varsayılan yap

     

    http://support.microsoft.com/kb/919895/tr

     


    -----------------------------

    Hoca tesekkür derim yardim icin lakin varsayilan secilemiyor. Microfon High Definition Audio Aygiti Takili degil diyor

     

    Özelliklerde bu aygit düzgün caliyior diyor. 


    * Südün Bozuksa Senin Üc Gram Uckura Satilmissa Ruhun ! Yanasma * Gök Girsin Kizil Ciksin !!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Hocam o Pavilion Notebooklarda driver problemleri var bir kaç model üstlerini yuklemeyi dene. birkeresinde bende Kuzenin Pavilion notebook da vistayı kaldırıp xp kurdum forumlarda 2 gun gezdim webcam haric hepsini yukledim.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ummeti_bela
    ummeti_bela's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    bendede  v var ayni laptop))) ben vistayi silip xp  media center yukledim)) baya bi ses driveri sorunu yasadim:s simdi ise tikir tikir calisio.. konuyla alakasi yok ama  bas xp yi diom ben vista nin ustune.. wistanin cani ciksin;p

    yok biSi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    Gladiator bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/60106491/WWW.TR-SHARE.COM.rar

    yükle probem kalmz


    -----------------------------

    ne için bu benım için mi ? 


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Ciminli bunu yazdı:
    -----------------------------
    Swool bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim Masası >> Ses >> Kayıt >> Mikrofon >> Varsayılan yap

     

    http://support.microsoft.com/kb/919895/tr

     


    -----------------------------

    Hoca tesekkür derim yardim icin lakin varsayilan secilemiyor. Microfon High Definition Audio Aygiti Takili degil diyor

     

    Özelliklerde bu aygit düzgün caliyior diyor.


    -----------------------------

    Sorun, aygıtın takılı olmaması zaten :) 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bilgisayarın internet bağlantısını kes daha sonra hiç bişeye dokunmadan next next diye kur dos ekranında bir tuşa basmanı ve yeniden başlatmayı isteyecekdir  vista etkinleştirlcekdir.
    -----------------------------
    Linki Vermeyi Unutmuşum :))

     

    http://rapidshare.com/files/97834195/zapco76.rar.html


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
Toplam Hit: 4165 Toplam Mesaj: 24