Vista Yardim
-
Arkadaslar, bir tanidigim HP Pavilion dv 6730eg Laptop aldi. Orjinal Vista Home Almanca vardi Foruma eklenen Türkce 32 bit Ultimate yükledim. bir kac konuda yardimma ihtiyacim var. ilgili arkadaslardan rica edilir.
* Microfon calismiyor. Aygit yöneticisinden baktim hata vermiyor. nasil cözebilirim
* Atheros AR5006X Wireless Network Adapter calismiyor. Sürücü güncellestir diyorum. Windows aygitinizin sürücü
yazicisinin güncel oldugu belirlendi diye mesaj geliyor.* Vista ile birlikte Office 2007 yükledim. Vista ve Office nasil etkinlestirebilirim. Etkinlestirmeye 8 gün kaldi diyor.
saygilar ve tesekkürler
-
Denetim Masası >> Ses >> Kayıt >> Mikrofon >> Varsayılan yap
http://support.microsoft.com/kb/919895/tr
-
yeri gelmişken yazayım ebnımde sorunlarım var :S
mesela 3 işlemden fazla çalışdırmıyor bunun için crack vs var mı ?
bide sağ olt köşede windows vista yazıyor logosu var. bu lanet olası şeyi nasıl kaldırabiliyiz ?
-
Bilgisayarın internet bağlantısını kes daha sonra hiç bişeye dokunmadan next next diye kur dos ekranında bir tuşa basmanı ve yeniden başlatmayı isteyecekdir vista etkinleştirlcekdir.
-
http://rapidshare.com/files/60106491/WWW.TR-SHARE.COM.rar
yükle probem kalmz
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Denetim Masası >> Ses >> Kayıt >> Mikrofon >> Varsayılan yap
http://support.microsoft.com/kb/919895/tr
-----------------------------Hoca tesekkür derim yardim icin lakin varsayilan secilemiyor. Microfon High Definition Audio Aygiti Takili degil diyor
Özelliklerde bu aygit düzgün caliyior diyor.
-
Hocam o Pavilion Notebooklarda driver problemleri var bir kaç model üstlerini yuklemeyi dene. birkeresinde bende Kuzenin Pavilion notebook da vistayı kaldırıp xp kurdum forumlarda 2 gun gezdim webcam haric hepsini yukledim.
-
bendede v var ayni laptop))) ben vistayi silip xp media center yukledim)) baya bi ses driveri sorunu yasadim:s simdi ise tikir tikir calisio.. konuyla alakasi yok ama bas xp yi diom ben vista nin ustune.. wistanin cani ciksin;p
-
Gladiator bunu yazdı:
-----------------------------http://rapidshare.com/files/60106491/WWW.TR-SHARE.COM.rar
yükle probem kalmz
-----------------------------ne için bu benım için mi ?
-
Ciminli bunu yazdı:
-----------------------------
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Denetim Masası >> Ses >> Kayıt >> Mikrofon >> Varsayılan yap
http://support.microsoft.com/kb/919895/tr
-----------------------------Hoca tesekkür derim yardim icin lakin varsayilan secilemiyor. Microfon High Definition Audio Aygiti Takili degil diyor
Özelliklerde bu aygit düzgün caliyior diyor.
-----------------------------Sorun, aygıtın takılı olmaması zaten :)
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
Bilgisayarın internet bağlantısını kes daha sonra hiç bişeye dokunmadan next next diye kur dos ekranında bir tuşa basmanı ve yeniden başlatmayı isteyecekdir vista etkinleştirlcekdir.
-----------------------------
Linki Vermeyi Unutmuşum :))
