Vista Yardim
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------şunu dene
http://rapidshare.com/files/128061261/VistaActivator2.5ws.rar
pass: warezscene.org
olmadı bunu dene
http://rapidshare.com/files/130283547/NT6_activator_CTFORUM.zip
ikiside bütün versionlarda çalışıuo + SP1 uyumlu
Home Basic (32Bit n 64Bit)
Home Premium (32Bit n 64Bit)
Business (32Bit n 64Bit)
Enterprise (32Bit n 64Bit)
Ultimate (32Bit n 64Bit)
****NOTICE: This Crack Is Fully 100% Working With All Updates Including Service Pack 1!!!****
100% Genuine and Working!
-----------------------------Tesekkür ederimhocam ilki iseyaradi ayrica ikinci soruya da bilgisi olan biri varsa hala yanit bekliyorum
şunu dene
http://rapidshare.com/files/128061261/VistaActivator2.5ws.rar
pass: warezscene.org
olmadı bunu dene
http://rapidshare.com/files/130283547/NT6_activator_CTFORUM.zip
ikiside bütün versionlarda çalışıuo + SP1 uyumlu
Home Basic (32Bit n 64Bit)
Home Premium (32Bit n 64Bit)
Business (32Bit n 64Bit)
Enterprise (32Bit n 64Bit)
Ultimate (32Bit n 64Bit)
****NOTICE: This Crack Is Fully 100% Working With All Updates Including Service Pack 1!!!****
100% Genuine and Working!
----------------------------- -
Merhaba arkadaslar
bu Vista ile basim bir türlü dertten kurtulmuyor. Bu seferde servis pack 1 yükledikten sonra Messenger calismiyor. hata kodu 8100306 hata kodu. veriyor. net baglantim tam. hatta msn sildim ve tekrar kurdum hala girmiyor ayni durumu yasiyan oldumu acaba yada bir fikri olan varmi?
-
Sen yine bana gore daha iisin ben sp1 i indirdim yüklemesi 2 saat falan sürüyo sonra laptop u kapatirken güncellestirmeler denetliyo diyo 3 kısım %99 oluyo güncellestirmeler tamamlanamadi diye geri yuklemeye basliyo oda 2 saat suruyo sonuc olarak Sp1 yuklenmiyo bendede
