Vista Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciminli
    Ciminli's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    şunu dene

    http://rapidshare.com/files/128061261/VistaActivator2.5ws.rar

    pass:  warezscene.org

     

    olmadı bunu dene

    http://rapidshare.com/files/130283547/NT6_activator_CTFORUM.zip

     

    ikiside bütün versionlarda çalışıuo + SP1 uyumlu


    Home Basic (32Bit n 64Bit)
    Home Premium (32Bit n 64Bit)
    Business (32Bit n 64Bit)
    Enterprise (32Bit n 64Bit)
    Ultimate (32Bit n 64Bit)

    ****NOTICE: This Crack Is Fully 100% Working With All Updates Including Service Pack 1!!!****

    100% Genuine and Working! 


    -----------------------------

     

     

    Tesekkür ederimhocam ilki iseyaradi ayrica ikinci soruya da bilgisi olan biri varsa hala yanit bekliyorum

    şunu dene

    http://rapidshare.com/files/128061261/VistaActivator2.5ws.rar

    pass:  warezscene.org

     

    olmadı bunu dene

    http://rapidshare.com/files/130283547/NT6_activator_CTFORUM.zip

     

    ikiside bütün versionlarda çalışıuo + SP1 uyumlu


    Home Basic (32Bit n 64Bit)
    Home Premium (32Bit n 64Bit)
    Business (32Bit n 64Bit)
    Enterprise (32Bit n 64Bit)
    Ultimate (32Bit n 64Bit)

    ****NOTICE: This Crack Is Fully 100% Working With All Updates Including Service Pack 1!!!****

    100% Genuine and Working! 


    -----------------------------

    * Südün Bozuksa Senin Üc Gram Uckura Satilmissa Ruhun ! Yanasma * Gök Girsin Kizil Ciksin !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciminli
    Ciminli's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaslar

     

    bu Vista ile basim bir türlü dertten kurtulmuyor. Bu seferde servis pack 1 yükledikten sonra Messenger calismiyor. hata kodu 8100306 hata kodu. veriyor. net baglantim tam. hatta msn sildim ve tekrar kurdum hala girmiyor ayni durumu yasiyan oldumu acaba yada bir fikri olan varmi?


    * Südün Bozuksa Senin Üc Gram Uckura Satilmissa Ruhun ! Yanasma * Gök Girsin Kizil Ciksin !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Sen yine bana gore daha iisin ben sp1 i indirdim yüklemesi 2 saat falan sürüyo sonra laptop u kapatirken güncellestirmeler denetliyo diyo 3 kısım  %99 oluyo güncellestirmeler tamamlanamadi diye geri yuklemeye basliyo oda 2 saat suruyo sonuc olarak Sp1 yuklenmiyo bendede

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
Toplam Hit: 4166 Toplam Mesaj: 24