Vizeler Nasıl Gidiyor
-
valla galiba bende inglizceden kaldım arkadasa o kadar dedim kopya ver vermedi ama insan hakları ve kamu hürriyeti cepte. güzel geçti AA
-
pascal programlama ve mikro işlemcii :(
anladınız siz onu artık :D
-
Programlama dillerinden de kalıcaz galiba:D
-
bugün 1 tane var anlamadığım bir ders 100 kişi sınava girecek 5 kişi geçecek 95 kişi kalacak böyle işin a.q
bitsin bu işkenceeeeeeeee
-
gelecek hafta başlıyormuş.
hem hava değişikliği olur. hem okulu ziyaret etmiş olurum.
senelerdir gidip gelirim... bu durum daha da sürecek gibi...
en acı yanı; sınıf arkadaşlarının mezun olmuş olması. o yuzden asılın ve arkadaşlarınızla mezun olun derim. nacizane tavsiyemdir..
herkeze başarılar
-
şimdiden 4 dersten kaldım ilk dönem geçtiği zaten 2 tane artık seneye takrar birden babam beni keser artık 4 sene sonra diplama yok tek eğlencemiz arkadaşlarla takılıyoruz:d
-
demirel bunu yazdı:
-----------------------------şimdiden 4 dersten kaldım ilk dönem geçtiği zaten 2 tane artık seneye takrar birden babam beni keser artık 4 sene sonra diplama yok tek eğlencemiz arkadaşlarla takılıyoruz:d
-----------------------------aga burda 5 yıl adamlar üst üste kalmışlar bi kıyak yapmışlar hepsini mezun etmişler yeni bölüm olduğu için rezil olmayalım diye hepsi askerde gelince fıstık gibi diplomayla her yerde iş bulacaklar a.q bi bk bilmiyolar
