Vodafon A.Ş Nereye Şikayet Edilir.
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
hacı iki yüz bin tL mi 200 tL mi ? :D iki yüz bin tL ise hani bizide görürsün belki çok iyi tanıdığım avukatlar var :D
-----------------------------ikiyüzla i k i y ü z :)
-----------------------------ha ozaman pardon ya zaten bizim avukatlarda mesleği bırakmış şansına küs =D :P
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
hacı iki yüz bin tL mi 200 tL mi ? :D iki yüz bin tL ise hani bizide görürsün belki çok iyi tanıdığım avukatlar var :D
-----------------------------ikiyüzla i k i y ü z :)
-----------------------------ha ozaman pardon ya zaten bizim avukatlarda mesleği bırakmış şansına küs =D :P
-----------------------------avukatlar zeki, paranın tanrıyı temsil ettiğini biliyorlar ve sahip olmak istiyorlar..
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
avukatlar zeki, paranın tanrıyı temsil ettiğini biliyorlar ve sahip olmak istiyorlar..
-----------------------------Paranın peşinde koşmayan iş/meslek/insan varmı ?
-
il tuketici hakem heyetlerine elindeki evraklarla dokumanlarla basvurman gerek
en kisa ve etkili bu sekilde cozum alabilirsin.
ara vodafone yi odemiyorsaniz tuketici hakem heyetlerine basvuracagini bildir mutlaka :)
-
2 gün içinde çözerler.
bireysel başvurular için:
http://www.btk.gov.tr/Tuketici/tuketici_sikayet/bireyseltuketicisikayet.asp
kurumsal başvurular için:
htp://www.btk.gov.tr/Tuketici/tuketici_sikayet/kurumsaltuketicisikayet.asp
-
burhan808 bunu yazdı:
-----------------------------
2 gün içinde çözerler.
bireysel başvurular için:
http://www.btk.gov.tr/Tuketici/tuketici_sikayet/bireyseltuketicisikayet.asp
kurumsal başvurular için:
htp://www.btk.gov.tr/Tuketici/tuketici_sikayet/kurumsaltuketicisikayet.asp
-----------------------------başvuruyu şimdi yaptım
BİLGİLERİNİZ İLETİLMİŞTİR underzero@ telefonla arayıp hakem heyetine başvuracğımıda söyleyeceğim.
