Voip Hakkında Bilgi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocalar voip hakkında biraz bilgi verirmisiniz?

    SIP protokolu üzerinde çalışıyormuş, örneğin bir voip hesabı alıp bunu değişik ortamlarda kullanabilmemiz mümkün mü?

    yani yapmak istediğim şey şu

    Bi servisten voip satın almak ve o account ile otomatik arama yaptırmak istiyorum.

    Bunu herhangi bir sağlayıcıdan aldığım voip accountu ile yapabilirmiyim? yoksa hepsi kendi arama programı yada cihazını mı kullandırıyor?

     

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    mobil için konuşayım, sip bilgilerini programa girdiğinde kullanabiliyorsun. mesela nonoh.net ve bunun gibi 5-10 firmanın ortak bi yazılımı var

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=finarea.MobileVoip

    burarya sip bilgilerini girdiğimde kullanabiliyordum.. ama masaüstünde kendi uygulamaları vardı.. mobil için bu şekildeydi

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.voxcorp

    mesela bu uygulama

     

    ★ Support for over 60 SIP service providers

     


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Peki şöyle sorayım

    nette bazı arama sdkları var. alttaki bir example program. bu inputlar voip için mi yoksa alacağım bir donanıma ait bilgiler mi yada ikisi de mi?


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    alacagin voip accountu her yerde kullanabilirsin ortak bir protokol, ama bazi firmalar ozel codec ler falan kullanir boyle durumlarda kullandigin programin/api nin o codecleri desteklemesi gerekir.

    xlite var mesela hemen hemen her server ile calisir calismadigi olmadi hic.

    orbiline diye bir firma var ucuz voip ve 800 lu numara alabilirsin bu adamlardan


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    En önemli bilgiyi de ben vereyim 5651 kanununa dikkat et :)

     

    Detayı da burda yazıyor : http://tib.gov.tr/tr/tr-menu-3-baskanligin_gorevleri.html


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hocam vvoip sip üzerinden çalışır

    ceptemi kullanacaksın yoksa santralmi kullanacaksın? ben iş yerinde 2 telefonu voip olarak kullanıyorum ufak bir cihaz aldım geçen sene 20-30 lira birşeydi çinden (burda 200 e satıyorlar) ayarları çektim şimdi kullanıyorum

    Tr de kurumsal çalışacaksan netgsm

    kurumsal olmayacaksan yabancı firmalara bak

     

    hesabında sip ipi

    kullanıcı adın

    şifren

    portun vs yazacak pcden herhangi bir voip programına bunları girerek bağlantı sağlayabilirsin

    bilgisayara zamanında kurmuştum :) deneme aşamalarında

     http://www.dailymotion.com/video/xpyzpa_super-amele_fun 

     

    ameleyi işletme çalışmaları v1.0

    DJ_Alper tarafından 23/Eyl/13 13:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Peki şöyle sorayım

    nette bazı arama sdkları var. alttaki bir example program. bu inputlar voip için mi yoksa alacağım bir donanıma ait bilgiler mi yada ikisi de mi?

    Şeyhim bu program bir donanıma ait bir program, seninde tespit ettiğim gibi hem donanım hemde voipe ait bilgiler.  Ayrıca evet yurtdışı servis sağlayıcıların birçoğundan bir account alarak otomatik aramaları gerçekleştirebilirsin, daha ayrıntılı yazarsan yapmak istediğin şeyi tam anlamıyla yönlendirebilirim. Türk servis sağlayıcılardan uzak durmanı öneririm hem yasalsorunlar, hem de pahalı olmaları sebepleriyle, Voip için servis sağlayıcıları İtalya ve Almanya merkezli olanlardan etrcih etmenizi öneririm.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hocalar voip hakkında biraz bilgi verirmisiniz?

    SIP protokolu üzerinde çalışıyormuş, örneğin bir voip hesabı alıp bunu değişik ortamlarda kullanabilmemiz mümkün mü?

    yani yapmak istediğim şey şu

    Bi servisten voip satın almak ve o account ile otomatik arama yaptırmak istiyorum.

    Bunu herhangi bir sağlayıcıdan aldığım voip accountu ile yapabilirmiyim? yoksa hepsi kendi arama programı yada cihazını mı kullandırıyor?

     

     

    Buradaki soruyu daha net inceleyince. pc ve mobil üzerinden evet bir hemen hepsi kendi arama programlarını kullanırlar, ancak alacağın SPA serisinden bir Lİnksys ip telefon veya voip adaptör ile yapabileceklerinin sınırı yok, hele ki senin gibi birinin eline geçerse:) Perspektifleri çok geniş ve acaip yeteneklere sahip cihazlardır, fiyata gelince öyle çok da pahalı aletler değiller, ikinci elleri 40-50 den başlar.

    Hali hazırda telefonla yapılan tüm dolandırıcılık yöntemlerinin yüzde 99 bu adaptörlerle yapıyorlar....
     


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    eski çalıştığım yerde hizmet aldığımız yerdeki birisi kendi softphone programını yazmıştı, benim fazla zamanım yoktu o yüzden Eyebean diye bir program yükleyip ona parametre göndererek otomatik arama yaptırıyordum.

    http://yadi.sk/d/eYu3CP2j9kovF

    Parametre gönderme komutları da

    sip:0XXXXXXXXX şekinde veya programın_yolu -dial='0xxxxxxxxx' şeklindeydi


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    ShyRain bunu yazdı

    En önemli bilgiyi de ben vereyim 5651 kanununa dikkat et :)

     

    Detayı da burda yazıyor : http://tib.gov.tr/tr/tr-menu-3-baskanligin_gorevleri.html

    Hocam şimdi başka ilgimi çeken bi boyuta atladın sen, peki voip kullansam, normal bir cebi arıyorsam tam olarak izi kaybettirmesi gibi bir durum yok anladığım kadarıyla.

    Voipde şifreleme gibi bir olay yapılabiliyor mu peki?

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    zeyrekli bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocalar voip hakkında biraz bilgi verirmisiniz?

    SIP protokolu üzerinde çalışıyormuş, örneğin bir voip hesabı alıp bunu değişik ortamlarda kullanabilmemiz mümkün mü?

    yani yapmak istediğim şey şu

    Bi servisten voip satın almak ve o account ile otomatik arama yaptırmak istiyorum.

    Bunu herhangi bir sağlayıcıdan aldığım voip accountu ile yapabilirmiyim? yoksa hepsi kendi arama programı yada cihazını mı kullandırıyor?

     

     

    Buradaki soruyu daha net inceleyince. pc ve mobil üzerinden evet bir hemen hepsi kendi arama programlarını kullanırlar, ancak alacağın SPA serisinden bir Lİnksys ip telefon veya voip adaptör ile yapabileceklerinin sınırı yok, hele ki senin gibi birinin eline geçerse:) Perspektifleri çok geniş ve acaip yeteneklere sahip cihazlardır, fiyata gelince öyle çok da pahalı aletler değiller, ikinci elleri 40-50 den başlar.

    Hali hazırda telefonla yapılan tüm dolandırıcılık yöntemlerinin yüzde 99 bu adaptörlerle yapıyorlar....
     

    Hocam cihaz önemli değil bence servis ve servisi kullanacağın sdkya hakim olmak önemli.

    Şunu bi satın alıp direk protokoldu hatim etmeye başlayacam ben


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 2900 Toplam Mesaj: 20