Vosvos Almalı Mıyım?
-
Kreyzi bunu yazdı
8 10 bin arası ne alınır hacılar. böyle ilk araba olacak hani öğrenme acemiliği atma dönemi olarak.
planlarım düzgün giderse bi 10 ay içinde alacam gibi bütçem anca o kadar :F
doğan şahin filanda ben sevmiyorum acaba var mı bu fiyatlara alınacak bişi.
toyota corolla 1.3 XLi al 1992-1993 japon motor kolay kolay arıza yapmaz...
-
Kreyzi bunu yazdı
8 10 bin arası ne alınır hacılar. böyle ilk araba olacak hani öğrenme acemiliği atma dönemi olarak.
planlarım düzgün giderse bi 10 ay içinde alacam gibi bütçem anca o kadar :F
doğan şahin filanda ben sevmiyorum acaba var mı bu fiyatlara alınacak bişi.
8-10 bin lirayi kapinin onune koymaya gerek yok. 1.5-2 bin arasi eski model honda crx tek kapi bak (siyah olsun)

-
AntiSeptiK bunu yazdı
al şunlardan bitane hocam gezeriz :)
la bu benim zaten gel gezek (:
hocam öncelikle gerçekten istiyosan almalısın. vosvos 5-6 bin lira verip almakla biten bir araç değil. harcadıgın paralara sene sonunda dönüp baktığında dudagın ucaklar. o yuzden vosvos araba degil bi tutku daha çok.
ben şu mınıbuse harcadıgım paralarla götünü ısıtan koltuklu arabalardan en az bi iki tane alırdım heralde, (: ama gel görki hiç bi şeyi buna değişmem. hala da bittimi yo, gözümde bi 15 milyar daha yer kafadan.
ayrıca şunu da eklemeden geçemiycem, saçma sapan şekilcilik ugruna guzelım klasikleri katledicek modifiye adı altında mutantlara dönüştürmek gibi hayallerin varsa yine hiç başlamamanı tavsiye ederim. bindiğin arabanın en az 40 yaşında bi "klasik" oldugunu unutmaman lazım. sen ona ne kadar saygı gosterırsen o da sana o kadar saygı gosterır.
çok trip atan naz yapan ama dünyaları verseler vazgeçemiycegin bi sevgili olarak düşün vosvosu.
sorularına cevaben ;
hayır, elimi sallasam vosvos parçasına çarpıyo. diğer araçlara oranla gayet de ucuz parçalar. ve pas senin en buyuk dusmanın tabıkı.
bi nevi tutkulu bi aşk yaşarsın vosvosla (: buna hazırım dıyosan ;
anlattıkca anlatırım. merak ettıgın baska seyler de varsa sorabılırsın. ama dedıgım krıterler ana sartlar olarak gorebılırsın. herseyı goze alıp ılla vosvos alıcam ulan! candır o can! dıyosan. ıstedıgın fıyatlarda senı uzun sure uzmıycek bı vosvos bulabılmek ıcın elımden gelenı yaparım.
ımkanın varsa bu hafta sonu umranıye kent ormanında bulusma var. gel uzun uzun konusurz vosvosları ınceler detaylarını ogrenırsın.
canı sıkılan yolu dusen atlasın gelsın.

aynen katılıyorum woswos bi tutkudur bencede bu arada resim çok güzeldi google'den senin olduğunu bilmiyordum hocam :P Bu önümüzdeki hafta içi belki vakit bulabilirsem yaparız bişeyler yanlız sana face'ten daha öncede yazmışım :D çok ilginçtir şuana kadar tbt müridi olduğunu bilmiyordum
-
sRcN bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
8 10 bin arası ne alınır hacılar. böyle ilk araba olacak hani öğrenme acemiliği atma dönemi olarak.
planlarım düzgün giderse bi 10 ay içinde alacam gibi bütçem anca o kadar :F
doğan şahin filanda ben sevmiyorum acaba var mı bu fiyatlara alınacak bişi.
toyota corolla 1.3 XLi al 1992-1993 japon motor kolay kolay arıza yapmaz...
aha güzel arabaymış. şekli filan yerinde.
bulunur mu bu fiyatlara bide bunlar çok yiyor mu gerçi arabaya ilgim hiç yok sırf rahatlık olsun diye alacam. tüplü dizel benzinli süspansiyon bilmem ne filan o ıvır zıvırları hiç bilmiyorum.
@hojucuk
senin kafanı bi türlü çözemedim ben. en gizemli müridsin tahribatta.
-
Kreyzi bunu yazdısRcN bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
8 10 bin arası ne alınır hacılar. böyle ilk araba olacak hani öğrenme acemiliği atma dönemi olarak.
planlarım düzgün giderse bi 10 ay içinde alacam gibi bütçem anca o kadar :F
doğan şahin filanda ben sevmiyorum acaba var mı bu fiyatlara alınacak bişi.
toyota corolla 1.3 XLi al 1992-1993 japon motor kolay kolay arıza yapmaz...
aha güzel arabaymış. şekli filan yerinde.
bulunur mu bu fiyatlara bide bunlar çok yiyor mu gerçi arabaya ilgim hiç yok sırf rahatlık olsun diye alacam. tüplü dizel benzinli süspansiyon bilmem ne filan o ıvır zıvırları hiç bilmiyorum.
@hojucuk
senin kafanı bi türlü çözemedim ben. en gizemli müridsin tahribatta.
bende vardı bulabilirsen o fiyata taş gibi idael araçtır lpg olmadığı halde fazla yakmıyordu 1.3 motor sonuçta
-
Mylitta bunu yazdı
Fiat bis hakkındaki yorumlarınız nedir?
süper araba hocam, ama ne için süper dersen; büyük bahçeli bir evin varsa ve evin kapısından bahçe kapısına kadar 500 metre falan mesafe varsa, evin kapısından bahçe kapısına kadar gitmk için ideal.
full modifiyelisi 4 5 binken nasıl güvenip alcan hacı :F
bizim mahallede bi ara 700 tlye görmüştüm :D
lada samara al bak tavsiye ederim. 5 bine temiz bulursun 95 96 model.
-
Kreyzi bunu yazdı
aha güzel arabaymış. şekli filan yerinde.
bulunur mu bu fiyatlara bide bunlar çok yiyor mu gerçi arabaya ilgim hiç yok sırf rahatlık olsun diye alacam. tüplü dizel benzinli süspansiyon bilmem ne filan o ıvır zıvırları hiç bilmiyorum.
@hojucuk
senin kafanı bi türlü çözemedim ben. en gizemli müridsin tahribatta.
96 model beyaz 1.6 tüplü satılık var hocam. şu an için 13bin peşin veren var. araba temiz kuzenimin. şubat gibi satacak (eşi doğum yapacak o yüzden). 270binde. servis bakımlı full.
-
Vosvosda ne buluonuz hocalar yaw
parayı bulsam delorian alacam bu arada
-
Kreyzi bunu yazdı
8 10 bin arası ne alınır hacılar. böyle ilk araba olacak hani öğrenme acemiliği atma dönemi olarak.
planlarım düzgün giderse bi 10 ay içinde alacam gibi bütçem anca o kadar :F
doğan şahin filanda ben sevmiyorum acaba var mı bu fiyatlara alınacak bişi.
adam sitelerin mına koydu araba alıyor :D
@hojucuk bu arabalar senin mi sen mi satıyosn
FOXXLY tarafından 22/Eyl/13 01:36 tarihinde düzenlenmiştir -
bence al.sen almayacaksın ben almayacağım da kim alacak bu arabaları:)
