VPS Fiyatlarımız
-
EntelKoylu bunu yazdı:
-----------------------------Beni çok iyi tanıyorsun ben kimseye bok atmak için yazmam kimseye ceza vermek içinde buraya kalkıp böle bişey yazmıyorum adamın ne biçim bi insan oldugunu bilin die yazıyorum kendinizi benle karıştırmayın
-----------------------------Yok sen ceza vermiyosun andy'm adam ceza veriyor. Bok attın demedim yanlış anlamışsın :D
Seni tanımıyor muyum ben ula.
Adamın sana yaptıklarının kesinlikle doğru olduğuna inanıyorum :D
Demek istediğim adama soru sormuşsun çok adamda sana kıl olmuş tutmuş scriptlerini filan çalmış :D Yani adam sana ceza vermek için bu yöntemi seçmiştir.
-
100 mbit olsa hız iyiymiş
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
EntelKoylu bunu yazdı:
-----------------------------Beni çok iyi tanıyorsun ben kimseye bok atmak için yazmam kimseye ceza vermek içinde buraya kalkıp böle bişey yazmıyorum adamın ne biçim bi insan oldugunu bilin die yazıyorum kendinizi benle karıştırmayın
-----------------------------Yok sen ceza vermiyosun andy'm adam ceza veriyor. Bok attın demedim yanlış anlamışsın :D
Seni tanımıyor muyum ben ula.
Adamın sana yaptıklarının kesinlikle doğru olduğuna inanıyorum :D
Demek istediğim adama soru sormuşsun çok adamda sana kıl olmuş tutmuş scriptlerini filan çalmış :D Yani adam sana ceza vermek için bu yöntemi seçmiştir.
-----------------------------
alakası yok hoca bilmiyosun yorum yapma ben bugune dek sana kaç soru sordum herneyse boş ver isteyen alsın ben başımdan geççen olayı anattm -
Y-S belgeniz ve vergi levhanız mevcut mu ?
Mevcut değilse şikayet edilirseniz ceza yersiniz.
-
tabiki var
-
TTNETDC iyidir, 3 yıldır çalışıyorum ara sıra problemlerimiz oldu ama uzamadan çözüldü, hız olarak süperdir, benim içine en önemlisi olan kesinti sorunu yoktur.. Alışverişiniz 1 yılı vs. aştığında güvenilir biri iseniz, 1 haftaya kadar idare de edebilir..
Kullandığı tüm paneller lisanslı, windowslar vs. hepsi lisanslı sağlam data center da dır. Fiyatları gayet uygun.. tavsiye ederim.
Andy ile sorunları olmuştu hatırlıyorum ama neydi olay unuttum bile o konu hakkında yorum yapamıyacağım.. :)
