folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Warband Oynayanlar



Warband Oynayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşalr ben baya bir oynmaıştım şimdi geçen burda arkdaş link verdi orjinalini aldık .

     

    şimdi sorum şu biz ülkenin başına geçeceğimizdeen iyi bir politika izlemek istiyorum.

    fakat köy yağmalamadan ne askerlerin parasını ödeyebiliyorum nede yiyecek sıkıntısını halledebiliyorum.

    ticaret yapayım desem. savaş yapmadıkça ve kazanmadıkça askerlerin moralleri sürekli azalıyor. sonrada gruptan adam kaçmalar başlıyor. bunun önüne nasıl geçeriz.

    birde çiftçi arada görev veriyor sığır görevi.

    köyden çaldığım sığırları hareket ettiremiyorum bunu nasıl yapıyoruz.

    bu arada orduyu hangi ırktan kurmam daha mantıklı olur?

    ben svadya halkını çok seviyorum şahsen:)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    öncelikle bir krallığa katıl.sonra düşman krallıkların köylerini bas.ama köy basmadan önce adamlarının gelişmesi gerekir.bunu da haydutlara saldırarak yaparsın.haydutlarla geliştikten sonra gidersin köyleri basarsın.ordan cok sayıda erzak gelir zaten.cogunu satarsın.2bin-3bin civarı bir kar elde edersin köy başı...öle öle gelişirsin.sormak istediğin bişi olursa pm at


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Ben de önce svadyalıları ele geçirdim. Sığır görevi alma çok cins bir görev. Ben hiç yapmadım. Haritada sığırların üstüne tıkla sen yaklaşınca kaçıyorlar. O şekilde ufak ufak götüreceksin. Barışçıl olmayı falan düşünme saldır sağa sola :) Haydutları kaçırma. Svadyalıların kralına git bağlılık yemini et. Kale kuşatması falan yapıp kale alırsın sana verir aldığın kaleyi. 3-4 kalen olunca zaten sonra sana vermiyor isyan etme seçeneğin oluyor aldığın kalelerle krallığını kuruyorsun. İlk zamanlar saldırırlar ama dayanırsan barış imzalandığında rahat olursun. Aldığın kaleler, şehirler yakın olsun. Savaş çıktığında uzak kalırsan kuşatıp elinden alabilirler. Alakasız yerlerden kale, şehir kuşatma. Kuşatma yaparken de 48 saat süren yerlerle başlama diğer kalelere saldırabiliyorlar. Daha kısa sürede kuşatabileceğin yerler seç.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    Ben bir ara oynadım ama pc milattan önce olduğu için kasma problemleri vardı ondan zevk alamadım ve sildim.Yine de yardımcı olabilirim.

    İlk öncelikle bence ordunu Kergitlilerden kur.Sadece atlıları yeter düşmana.Kergitliler düşük seviyede güçsüz gelebilir ama seviye atladıkça en iyileri oluyorlar.Sonra para kasmak ve namını arttırmak için Kergit boylarından görevler al.Onlar iyi para veriyor.Haydutlara saldır bide köy yağmala.Daha çok orman haydutlarıyla savaşmaya çalış diğerleri biraz güçlü oluyor.Kastığın bütün parayı alabiliyorlar :)

    Mount Blade'in ilk sürümleri çok mu kötü?onlardan birini indirip oynamak istiyorumda 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    ok adamı geliştirirken önceliği neye vermelyim bu arada ben en son oynadığımda 4 hafta filan oynamıştım işte. 

    orda kendi krallığımı kurum 3 4 de kale aldım fakat bana kral  1 kale verdi sadece .

    diğerlerine katıldım kimisini bizzat bben aldım ama kral hep kendisi konuyordu kalalere.

    sonra bende isyan ettim. birde hangi seviyede sizce kendi yağımda kavrulurum nerey ekadar bir kralla köpeklik edeyim nerden sonra tasmamı çıkartayım.

    şimdi yeniden başladığımda biraz hızlı bir gelişme yapmak isstiyorum.

    oyun çok uzun soluklu olduğu için vereceğimiz yanlış bir karar cidden oyunu etkiliyor.

    önerileriniz nelerdir.

    birde şu yoldaşları yollayıp bilgi alıyoruzya o aldığım bilgileri kullanmanın yolu varmı? ben okuyorum ama ne yapaibleceğimi anlamıyorum bir türlü

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    kaleye 100e yakın yada 60 iyi adam bırakabilecek duruma geldiğin zaman kaleleri almaya başla.cunku sen kaleyi alıyorsun kaleden ayrılır ayrılmaz diğer adamlar saldırmaya geliyor.sen o kalenin içine adam koyacaksın ve kimse saldırmaya cesaret edemeyecek o zmn kendi yagında kavrulamaya başlayabilirsin.önceliği en alttaki zeka mıydı neydi ona vermen gerekir ki daha fazla adam alabilesin kendine..3-4 hafta oynadıysan çözemediğin bişi kalmamıştır ki..ben bile o kadar oynamadım...onun dışında milletle anlaşma imzala..sadece bir düşmanın olsun..basabildiğin kadarda köy bas..


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaleye 100e yakın yada 60 iyi adam bırakabilecek duruma geldiğin zaman kaleleri almaya başla.cunku sen kaleyi alıyorsun kaleden ayrılır ayrılmaz diğer adamlar saldırmaya geliyor.sen o kalenin içine adam koyacaksın ve kimse saldırmaya cesaret edemeyecek o zmn kendi yagında kavrulamaya başlayabilirsin.önceliği en alttaki zeka mıydı neydi ona vermen gerekir ki daha fazla adam alabilesin kendine..3-4 hafta oynadıysan çözemediğin bişi kalmamıştır ki..ben bile o kadar oynamadım...onun dışında milletle anlaşma imzala..sadece bir düşmanın olsun..basabildiğin kadarda köy bas..


    -----------------------------

    ya evet işte biliyorum oyunu sadece biraz daha tüyolanmak istedim.

    çünkü gidip kızı tavladım evlendim bizim krallıktan bilmemkimin kardeşiymiş adam bozuk attı. başka biri daha o kızı seviyormuş oda gider yaptı mesela.

    böle toy hareketlerde bulunmamak istiyorum birde yoldaş olayı önemli en son her yoldaşı yanıma almaya başladım hepsinin farklı özellikleri var diye. sonra bu yoldaşlar kend iaralarında kavgaya başladılar:)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    sarranıd atlıları bence dehset 500 vs 100 7 vs 1 ne günlerdi peki kendine baglı komutan nasıl oluyor

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    ülkenin başına geçtiğinde iyi politika şöyle oluyor, düşmanı yendikten sonra komutanı esir almazsan şeref kazanıyorsun. onun dışında ne yaparsan yap sorun yok. Zaten bir şehir alabilirsen ve o şehri hemen geri almaya geldiklerinde tutabilirsen bir daha da yenilmezsin.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    Mount Blade'in eski sürümünü indirdim.Ayarlarda performans %200 olarak gözüküyor ama savaşlarda çok kasıyor.Nedeni ne olabilir ?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    OveRTaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mount Blade'in eski sürümünü indirdim.Ayarlarda performans %200 olarak gözüküyor ama savaşlarda çok kasıyor.Nedeni ne olabilir ?


    -----------------------------

    patch kurduysan bazen patchler bozuyor.


    .
Toplam Hit: 2072 Toplam Mesaj: 12