Warband Oynayanlar
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşalr ben baya bir oynmaıştım şimdi geçen burda arkdaş link verdi orjinalini aldık .
şimdi sorum şu biz ülkenin başına geçeceğimizdeen iyi bir politika izlemek istiyorum.
fakat köy yağmalamadan ne askerlerin parasını ödeyebiliyorum nede yiyecek sıkıntısını halledebiliyorum.
ticaret yapayım desem. savaş yapmadıkça ve kazanmadıkça askerlerin moralleri sürekli azalıyor. sonrada gruptan adam kaçmalar başlıyor. bunun önüne nasıl geçeriz.
birde çiftçi arada görev veriyor sığır görevi.
köyden çaldığım sığırları hareket ettiremiyorum bunu nasıl yapıyoruz.
bu arada orduyu hangi ırktan kurmam daha mantıklı olur?
ben svadya halkını çok seviyorum şahsen:)
-----------------------------svadya krallığından kur onlarla aranı iyi tut hiç kimse bişey yapamaz bıraktığımda 200 kişilik ordum vardı svadya atlılarından oluşan önüme geleni dağıtıyodum 1 adam bile kaybetmeden.oyuna başlarken inek çal etlerini sat sora köylerden adam topla adam sayını fulleyene kadar bunu yap sora küçük savaşlara girererk levelini yükselt.
